Loading...
nl

Foto lezen.

Sabjee
Sabjee mrt 23 '10
Hallo allemaal..
Ik snap nog niet zoveel hiervan.. maar zou iemand mijn foto willen lezen..:$
en kan ik ook de foto van me dochtertje van 2 laten lezen..?

Liefs Sabrina

Delen:
Lin
Lin mrt 24 '10
Hoi Sabrina
Zo te voelen vanuit je foto, zit je niet lekker in je vel.
Net of je emotioneel tegen een enorme muur oploopt.
Doch ben je heel krachtig en heel erg bewust van je omgeving.
Je weet waar je vast zit alleen de knop vinden om het daadwerkelijk er een andere draai aan te geven voelt als een enorme opgave.

Heb het gevoel dat er iets is met een zus of vriendin die je als zus beschouwd ? Vooral in de ruimte waar je nu staat, lijkt een kouwe wind weg te komen.

Net of jullie relatie een deuk op heeft gelopen.

Heb je af en toe ook het gevoel "bekeken' te worden ? En dat je het eng vind ?

Iets zegt mij dat je regelmatig last hebt van je rechterschouderblad naar het midden toe, dat je spieren zich vast zetten.

Wilde het hier even bij laten.

Enne de foto van je dochter mag hier niet gelezen worden volgens de huisregels.(wilde het zelf ook graag en had er over heen gelezen).

Liefs linda
Elfje21
Elfje21 mrt 25 '10
Hey Sabrina,

Ik wil graag proberen je foto te lezen. Ik ben nog maar een beginner met fotolezen, maar voel meestal wel wat aan.

Ik heb het gevoel dat je momenteel ergens bang voor bent. Ik denk dat je bang bent dat iemand je iets gaat doen, of van een antwoord of reactie van iemand.

Volgens mij leef je momenteel ook mee met iemand die het wat moeilijker heeft, en vind je het erg voor die persoon wat hij of zij meemaakt. Het is iemand vrouwelijk denk ik.

Ik denk dat je een behulpzame persoon bent en ook een rustig type. Je helpt en verzorgt graag mensen. Ik denk dat je ook een goede relatie hebt met bejaarden. Zou dat kunnen?

Ik denk ook dat je iemand bent die laat zien hoe je je voelt en dat je bv. negatieve emoties niet zo goed kunt verbergen. Dat mensen het meestal van je gezicht kunnen aflezen of aan je gedrag kunnen zien, hoe je je voelt.

Ik denk ook dat je iemand bent die gemakkelijk blij is om kleine dingen die mensen goed voor je doen.

Dat is zo'n beetje wat ik aanvoel.

Ik ben benieuwd naar de feedback!

Veel liefs,

Elfje21
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 25 '10
Is er iets specifieks met je dochtertje?

Liefs.
suzanne30e
suzanne30e mrt 25 '10
Hoi Sabrina,

Ik ben nog lerende dus correct me if i'm wrong oke?

hmm ik krijg bij jou foto door dat je ergens wantrouwend over bent je hebt moeite met mensen vertrouwen.
je bent ook vaak moe en ziet het dan allemaal niet meer zo zitten kan dit?
je reikt uit naar iets waar je naar verlangt.

Hoe heet je dochtertje? gaat het minder met je dochtertje huilt ze vaak? verdriet krijg ik door. van haar en van jou samen verdrietig over iets.

Ook heb je moeite hoe mensen over je denken en vul je veel dingen in probeer dit een beetje te verminderen omdat je er niks aan hebt om in te vullen. (geloof me ik weet het).

Zegt jou dochter vaker mama je bent mooi?

Moeilijk maar het komt goed je kan het meid echt waar verlies niet de hoop he.

ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Groetjes Suzanne.
admin
admin mrt 27 '10
Hoi Sabrina,

Je lekt levens energie, dit mede doordat je het vertrouwen aan het verliezen bent van je mede mens. Ze scheuren je soms open en laten een gat achter.
Je bent wel een heel erg levendig iemand. Je houdt van actie en sensatie.
Op het moment voel je je erg opgesloten. Het leven gaat niet op de manier zoals je het voor ogen had en dat vind je jammer. Je bent dan ook bezig je leven op orde te krijgen.

Het is niet alleen nu dat je bezig bent je leven op orde te krijgen. Vanaf je geboorte al maak je beloftes en gebeuren er dingen waar je meer tijd in moet steken dan je lief is.

Buiten dat heb je wel een lieve persoonlijkheid en veel mensen kunnen jouw waarderen zoals jij bent. Je bent voor vele in jouw kringen een soort van voorbeeld.

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420