Loading...
nl

ai aik zie een vierkant

Farah
Farah mrt 23 '10
Hai hai allemaal!! Al enige tijd, zie ik in me kamer een vierkant wel wit, livht wit zeg maar. Ben nuet bang of iets dergelijks maar vraag me echt wat het is. Midden in mijn kamer is het, echt middan raakt geen plafond of ierts.. Iemand enig idee?liefs
Delen:
Farah
Farah mrt 23 '10
Sorry voor mijn toptitel, ben op mijn telefoon hahah dus zie het allemaal niet goed en veel schrijffouten denk ik hahah
admin
admin mrt 25 '10
Hoi Farah,

Inderdaad wat type foutjes, maar ik kan me voor halen wat je ziet. Is het afgetekend, dus een écht vierkant, of zijn de randen niet helemaal duidelijk?
Zie je het alleen als het donker is, of ook als je kamer is verlicht?
Wat voor gevoel geeft het licht je?

Warme groet,
Marjan
Farah
Farah mrt 27 '10
Hey Marjan,

Ja sorry voor de fouten, komt door mijn telefoon en wilde zo graag snel typen.

Normaliter zie ik alleen als donker is en het geeft me wel een goed gevoel. En het is echt een vierkant ja.
Tv staat vaak aan,dus wel als verlicht zeg maar is ja.

Liefs Faar
admin
admin mrt 27 '10
Wat is een goed gevoel? Geeft het je rust, verlichting, ..........

Een vraag die me ook te binnenschiet ... je tv staat aan, is het daar geen reflectie van in een donkere kamer?

Warme groet,
Marjan
Farah
Farah mrt 27 '10
Hai marjan, gewoon goed gevoel. Niks bijzonders vioel me op. Tv is zeker 5 meter van af, totaal geen reflectie of iets van ben erg sceptisch en nuchter. Nee niks daar mee te maken die vierkant hangt letterlijk in de lucht hahah liefs faar
admin
admin mrt 27 '10
Typisch, ik zou er geen verklaring voor hebben ... smileKom er niet achter en krijg niks door.

Misschien een ander die je kan helpen wink
Farah
Farah mrt 28 '10
Hey hey Marjan en Peejay,

Bedankt, weet ook niet.
Voelt allemaal goed, zie er niks in.

haha, zal wel, krijg zelf ook niet bepaald gevoel bij.

Thx voor het mee denken enso.

Liefs Farah
Farah
Farah mrt 28 '10
Vind niet per definitie absurd.

Maar ben erg nuchter, waarom zou bij mij een poort zijn?
Andere kant weer, ik treed intens v eel uit en zie belachelijk veel toekomst zowel dromen als naast mijn dromen.

Misschien daardoor?
Farah
Farah mrt 28 '10
Ik denk het toch niet, heb het al mijn hele leven en die vierkant is er sinds maanden.

Zal wel, is goed haha

thx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki