Het eerste wat me op valt aan je foto is dat je heel wat dingen van vroeger geaccepteerd hebt, je beseft dat dingen nu eenmaal zijn wat ze zijn en je hebt daar mee leren leven, je hebt het verdriet wat gepaard ging met die dingen verwerkt en dat heeft je een erg sterke vrouw gemaakt.
Tuurlijk, je zal wel eens huilen, en je zal je zeker en vast wel eens eenzaam of triestig voelen, maar toch is er iets in je waardoor je je nooit echt ”diep triest' kan voelen, want je weet dat je je leven zélf moet leiden, en niet mag laten leiden.
De glimlach op de foto is een oprechte glimlach, je genoot van het weekend en van het gezelschap dat je bij je had, het heeft volgens mij veel fijne herinneringen gecreëerd en ook opgeroepen terwijl je daar was. Je houd van de zee, het trekt je aan op een of andere manier. Je bent zo'n type dat best naar het strand kan gaan 's nachts om te kijken hoe het licht van de maan weerspiegeld word in het water, en hoe het de ruis zorgt voor een aparte ”stilte'!
Op een of andere manier zie ik toch een beetje een angstig iemand, een beetje bang voor wat nog komen gaat, niet panisch oid, alleen een beetje voorzichtig, afwachtend!Maar je hebt hoop en je geloofd er in dat alles uiteindelijk wel goed zal komen. Het is net dat wat er voor zorgt dat je toch de moed hebt om, telkens als je valt, weer op te staan en zonder al te veel schrammen verder te lopen.
Ik zie eveneens in de foto dat je een beetje jaloers bent. Als je een vriend hebt, en je houd eens echt van hem, vind je het moeilijk om jezelf over de angst heen te zetten dat hij je zou verlaten, dat je hem kwijt zou spelen. ”Gezonde jaloezie' noemen wij dat hier
Het toont aan dat je om hem geeft maar neemt geen extreme vormen aan.
Je bent een erg sociaal persoon, je gaat graag om met mensen, je bent behulpzaam, vrolijkt mensen op en je hebt iets heel erg uitnodigend op je. Mensen vertrouwen je vlot en dat is terecht. Ze weten dat je te vertrouwen bent, zelfs al hebben ze je maar een keer gezien. Daar maak jij geen misbruik van, integendeel, je probeert de mensen die naar je toe komen om hulp te vragen te helpen zoveel je kan.
Hoewel je op het eerste zicht een erg open persoon lijkt, ben je nog vrij gesloten wat betreft je diepere gevoelens. En die heb je zeker, stille waters diepe gronden! en die van jouw zijn heel erg diep. Heel diep vanbinnen zitten je intense gevoelens, de gevoelens die je niet durft te tonen omdat je (ja daar heb je hem weer) wat bang bent dat mensen er misbruik van zouden maken. Maar je hebt wel een middenweg gevonden, je kan verdriet tonen, woede en geluk. Mensen weten wat ze aan je hebben en toch ben je er in geslaagd om jezelf wat veilig te stellen
Ze weten wel wì¡t je voelt, maar nooit 100% hoe sterk je het voelt!
Overigens vraag ik me ook af of jij mensen hun verdriet enz voelt? Ik krijg heel sterk het ide dat je heldervoelend bent..
oh en nog een vraag over de foto; is die foto in Belgie op het strand gemaakt?