Loading...
nl

wie durft het aan?

roossie
roossie dec 10 '06
hallo viavia ben ik op dit forum gewezen, daar ik zéér geinteresseerd ben in een reading van zowel mij als mijn paard...
wie durft het aan?

Delen:
Wendy's
Wendy's dec 10 '06
Heeey roossie, ik zou het wel voor je willen proberen vandaag.

Ik heb het nog niet vaak gedaan, dus het kan zijn dat ik fout zal zitten..
roossie
roossie dec 10 '06
ik zal je er niet aan ophangen;)
leuk dat je het wilt proberen! ik ben benieuwd!
Wendy's
Wendy's dec 10 '06
ok, ik zal straks is opschrijven wat mijn gevoel is bij de foto. Je ziet het vanzelf wel. :)
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Ow wat een scheetjuhhh, het paard dan hihi. Je ziet al aan zijn oogjes dat ie trouw is.
Wendy's
Wendy's dec 10 '06
Ok, ik ga een poging wagen om je foto te lezen.
Zoals ik al eerder zei kan ik fout zitten.

Soms heb je het gevoel alsof je er alleen voor staat. Je bent vooral jezelf. Daarom zullen ook weinig mensen merken of je een goede of slechte tijd hebt. Je kan jezelf druk maken over de kleinste dingen, maar je weet zelf ook dat dit niet nodig is. Je wilt alles perfect hebben.
Verder hou je ook van gezelligheid. Om een keer iets te doen met je vrienden. Je bent erg trouw aan de rest. Ik krijg een goed gevoel als ik naar de foto kijk, zo'n vrolijk gevoel.
Je denkt soms dat je anders bent dan de rest.

Je hebt een hart voor dieren, en ik krijg ook een soort moeder gevoel. Je houdt van kinderen, heb je zelf ook kinderen??

Oke, ik hoop dat ik een beetje goed zat!
Groetjes, Wendy
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Ok ik ga ook even de foto proberen te lezen. Ik heb wendy's reactie nog niet gelezen om te voorkomen dat ik beinvloed wordt. Ik kan geen paarden lezen dus alleen die van jou zal ik lezen, roosie. Dit is dus weer onder voorbehoud, ben benieuwd of het klopt.

Ik zie iemand die gezellig is, en daarvan geniet. Toch zie ik ook iemand die redelijk vermoeid is. Kan je wel goed slapen, of slaap je heel slecht?

Je bent redelijk slordig, en niet echt opruimerig.

Je houdt van je vriendinnen, en vind het heerlijk om daar uren mee aan de telefoon te hangen. Daarbij heb ik het idee, dat je graag degene bent die aan het woord is.

Je hebt veel te vertellen, maar of het allemaal even interessant is voor iedereen ;).

Van simpele dingen kan jij heel stil worden, en echt genieten van die kleine momenten. Dan voel je je weer even helemaal jezelf. Dat zijn ook eigenlijk de momenten die voor jou het leven interessant maken. Daar leef je voor.

Je hebt een super groot hart, en wil het graag mensen naar de zin maken. Toch moet je jou niet iets flikken, want je kan nogal wat wraak gevoelens vasthouden t.o.v. mensen.

Jij vergeet het niet snel als iemand jou iets heeft aangedaan, en daarin zou je wat makkelijker mogen worden.

Misschien een vervelende vraag, maar ben je vroeger veel gepest?

Ok dit was hem. Ik hoor het wel als je nog vragen / opmerkingen hebt.
roossie
roossie dec 10 '06
wendy...jij hebt volledig beschreven hoe ik ben! absoluut!
om het onderste stukje nog even toe te lichten.... ik hou inderdaad erg van kinderen... heb ze zelf nog niet, maar werk met moeilijk opvoedbare kids en vind het geweldig!
roossie
roossie dec 10 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:

Ik zie iemand die gezellig is, en daarvan geniet. Toch zie ik ook iemand die redelijk vermoeid is. Kan je wel goed slapen, of slaap je heel slecht?
IK SLAAP INDERDAAD VRIJ SLECHT...IK SLAAP VAAK PAS ERG LAAT IN SLAAP EN SLAAP DAN OOK ONRUSTIG GEDURENDE DE NACHT

Je bent redelijk slordig, en niet echt opruimerig.
:oQUA OPRUIMEN IN HUIS KLOPT HET INDERDAAD...

Je houdt van je vriendinnen, en vind het heerlijk om daar uren mee aan de telefoon te hangen. Daarbij heb ik het idee, dat je graag degene bent die aan het woord is.
IK BEN GRAAG AAN HET WOORD, MAAR LUISTER MISSCHIEN NOG WEL LIEVER NAAR DE REST... DE TELEFOON HEB IK ECHT EEN *PIEP*HEKEL AAN

Je hebt veel te vertellen, maar of het allemaal even interessant is voor iedereen ;).
DIT KLOPT NIET ECHT... VERTEL WEL, MAAR LUISTER ERG GRAAG

Van simpele dingen kan jij heel stil worden, en echt genieten van die kleine momenten. Dan voel je je weer even helemaal jezelf. Dat zijn ook eigenlijk de momenten die voor jou het leven interessant maken. Daar leef je voor.
DIT IS DAN WEER PRECIES JUIST!

Je hebt een super groot hart, en wil het graag mensen naar de zin maken. Toch moet je jou niet iets flikken, want je kan nogal wat wraak gevoelens vasthouden t.o.v. mensen.
Jij vergeet het niet snel als iemand jou iets heeft aangedaan, en daarin zou je wat makkelijker mogen worden.
DIT KLOPT OOK WEL BEHOORLIJK...HEB HET ì‰ì‰N EN ANDER MEEGEMAAKT AAN STREKEN DIE ME GEFLIKT ZIJN EN DAAR HEB IK WEL VAN GELEERD

Misschien een vervelende vraag, maar ben je vroeger veel gepest?
IK BEN NOOIT GEPEST...VROEGER NIET EN NU NIET... MAG IK VRAGEN WAARDOOR JE DAT GEVOEL/IDEE HEBT?
ik ben geen held in quoten, dus ik hoop dat het zo goed gegaan is :D
Wendy's
Wendy's dec 10 '06
Wouw.. ik had niet verwacht dat ik zo goed zou zitten! :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Het is iig begrijpbaar. Ik weet niet waarom ik dacht dat je vroeger veel gepest werd. Gelukkig had ik ook nog wat dingetjes fout. Ik ben blij dat je juist veel luisterd:). Ik heb ook een hekel aan mensen die alleen maar op zenden staan, en niet op ontvangen.
yannick
yannick dec 11 '06
lekker bezig wendy je leert het al :D;)
yannick
yannick dec 11 '06
Je paard heeft een lichtblauwe aura.
Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid

Het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen van een aura over een komen, met de betekenissen van de aura's boven aan de tekst. Meestal heeft deze eigenschappen een verband met de boven staande aura's. als je een aura's leest krijg je meestal een gevoel, van de persoon die binnen zich schuilt.

Een vriendelijk wezen, met een groot hart, hij is erg open. Hij voelt de pijn van andere goed, en kan zich in een ander persoon goed inleven. Kan erg slim en eigenwijs zijn. Wil graag verwend worden, hij is dol op aandacht. Heeft een erge oude ziel, en kwam vroeger hier een paar keer als mens op aarde.
roossie
roossie dec 13 '06
dank je wel yannick....grootste gedeelte van jouw beschrijving klopt wel heb ik het idee...

nog meer mensen die zich geroepen voelen?? :D
Ayasha
Ayasha dec 13 '06
tja roossie ik zou zeggen 'ik' maar ik ben Pharagirlke op bokt dus ;)
roossie
roossie dec 14 '06
hihi....jouw reactie over Toos heb ik al gehad...nogmaals dank;)

als je zin hebt, mag je ook altijd mijn foto nog readen...kijk maar:D
Ayasha
Ayasha dec 14 '06
Ik zal proberen roossie :)Maar je kent mijn voorwaarde he; ik garandeer je niet dat ik juist zit :DDat heb ik je bij Toos ook gezegd :)
Ayasha
Ayasha dec 14 '06
Het eerste wat me op valt aan je foto is dat je heel wat dingen van vroeger geaccepteerd hebt, je beseft dat dingen nu eenmaal zijn wat ze zijn en je hebt daar mee leren leven, je hebt het verdriet wat gepaard ging met die dingen verwerkt en dat heeft je een erg sterke vrouw gemaakt.

Tuurlijk, je zal wel eens huilen, en je zal je zeker en vast wel eens eenzaam of triestig voelen, maar toch is er iets in je waardoor je je nooit echt ”diep triest' kan voelen, want je weet dat je je leven zélf moet leiden, en niet mag laten leiden.

De glimlach op de foto is een oprechte glimlach, je genoot van het weekend en van het gezelschap dat je bij je had, het heeft volgens mij veel fijne herinneringen gecreëerd en ook opgeroepen terwijl je daar was. Je houd van de zee, het trekt je aan op een of andere manier. Je bent zo'n type dat best naar het strand kan gaan 's nachts om te kijken hoe het licht van de maan weerspiegeld word in het water, en hoe het de ruis zorgt voor een aparte ”stilte'!

Op een of andere manier zie ik toch een beetje een angstig iemand, een beetje bang voor wat nog komen gaat, niet panisch oid, alleen een beetje voorzichtig, afwachtend!Maar je hebt hoop en je geloofd er in dat alles uiteindelijk wel goed zal komen. Het is net dat wat er voor zorgt dat je toch de moed hebt om, telkens als je valt, weer op te staan en zonder al te veel schrammen verder te lopen.

Ik zie eveneens in de foto dat je een beetje jaloers bent. Als je een vriend hebt, en je houd eens echt van hem, vind je het moeilijk om jezelf over de angst heen te zetten dat hij je zou verlaten, dat je hem kwijt zou spelen. ”Gezonde jaloezie' noemen wij dat hier :)Het toont aan dat je om hem geeft maar neemt geen extreme vormen aan.

Je bent een erg sociaal persoon, je gaat graag om met mensen, je bent behulpzaam, vrolijkt mensen op en je hebt iets heel erg uitnodigend op je. Mensen vertrouwen je vlot en dat is terecht. Ze weten dat je te vertrouwen bent, zelfs al hebben ze je maar een keer gezien. Daar maak jij geen misbruik van, integendeel, je probeert de mensen die naar je toe komen om hulp te vragen te helpen zoveel je kan.

Hoewel je op het eerste zicht een erg open persoon lijkt, ben je nog vrij gesloten wat betreft je diepere gevoelens. En die heb je zeker, stille waters diepe gronden! en die van jouw zijn heel erg diep. Heel diep vanbinnen zitten je intense gevoelens, de gevoelens die je niet durft te tonen omdat je (ja daar heb je hem weer) wat bang bent dat mensen er misbruik van zouden maken. Maar je hebt wel een middenweg gevonden, je kan verdriet tonen, woede en geluk. Mensen weten wat ze aan je hebben en toch ben je er in geslaagd om jezelf wat veilig te stellen :)Ze weten wel wì¡t je voelt, maar nooit 100% hoe sterk je het voelt! :)

Overigens vraag ik me ook af of jij mensen hun verdriet enz voelt? Ik krijg heel sterk het ide dat je heldervoelend bent..

oh en nog een vraag over de foto; is die foto in Belgie op het strand gemaakt?
roossie
roossie dec 14 '06
wauw kath.... heb het 2 maal gelezen en ik moet eerlijk bekennen dat ik me helemaal kan vinden in dit alles.... het klopt!
van begin tot eind! dankje... zéér interessant!

de foto is op de pier van scheveningen gemaakt!

hmmz... of ik mensen hun verdriet voel... ik heb je al gezegd dat ik best sceptisch ben naar mensen die het hardst van de daken roepen dat ze helderziend zijn etc... komt omdat ik ervan overtuigd ben dat mensen die werkelijk gaves hebben, hier niet veel te veel centen uit willen slepen en het van de daken gillen.
geintereseerd in dit soort zaken ben ik wel degelijk!

of ik werkelijk dingen 'voel' weet ik niet, eerlijk gezegd heb ik daar nooit zo duidelijk over nagedacht en misschien ook niet willen denken... vind het ook wel wat eng, moet ik eerlijk zeggen.
ik heb wel dat ik zeer gevoelig ben voor sfeer... wanneer die ook maar iets naar,gespannen, vrolijk is voel ik dat direct.. het nadeel van een nare sfeer is dat ik daar ook direct een naar gevoel zelf van krijg..
verder heb ik wel een aantal dingen meegemaakt waarvan ik dacht.. dit kì¡n geen toeval zijn, dat is ook de reden dat ik er absoluut in geloof...

interessante vraag... moet hier nog eens goed over nadenken;)
Ayasha
Ayasha dec 14 '06
Dat had je inderdaad al gezegd en het doet me deugd om te zien dat niet alle mensen klakkeloos geloven wat hen word voorgeschoteld. Echter merk ik bij jou dat je ook open staat voor mensen die wel degelijk 'wat meer' kunnen of er meer voor open staan :)Je hebt veel respect voor de mensen rondom je en dat zie je niet meer vaak! :)
Moesten ze ons twee een week samen in een huis stoppen, denk ik dat er heel veel gepraat zou worden over serieuze zaken, maar ook erg veel gelachen! :)Ja, je bent zeker wel een type waar ik graag mee om zou gaan in het echte leven. :)Recht voor de raap maar subtiel genoeg om niet te kwetsen.

Overigens voel je bij heldervoelendheid niet alleen verdriet aan, ook geluk en problemen, het si eigenlijk gewoon heel erg gevoelig zijn voor sferen en mensen enz :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420