Loading...
nl

Dochter heeft een spookje gezien

Yvonne25
Yvonne25 mrt 21 '10
hallo,

Mijn dochter vertelde laatst aan me schoonmoeder, dat ze een spookje bij haar (schoonmoeder) had gezien. Hij was lief, en deed niet boos. Alleen me dochter kon em zien en anderen niet.
Hij ging naast der zitten op de bank. Hij "spookte" wat door huis heen, en is onder de deur er weer vandoor gegaan en zei dat ie over een paar dagen terug zou komen.

Me dochter heeft em niet meer gezien.

Zou ik en/of me schoonmoeder door moeten gaan vragen over dat spookje?

En is het mogelijk dat zij ook een spookje bij ons thuis zit, maarr niet durft te vertellen? Dit omdat ze erg gesloten is tegenover mij en mijn partner. Ze is erg opstandig thuis maar bij me schoonmoeder vertelt ze alles, al moet me schoonmoeder het wel uit der 'trekken'

Liefs.

Yvonne
Delen:
admin
admin mrt 21 '10
Niet trekken, niet uitvragen, maar wel duidelijk aangeven dat ze alles mag zeggen, dat ze de vrijheid heeft om dat soort dingen te vertellen en dat ze niet *vreemd* of gek is.
Ga ook eens boekjes lezen als je dat wil, er is voldoende leesvoer over kinderen met paranormale ervaringen.
Ik heb zelf een boekje waar ik wel wat mee kon, het heet, Mijn kind is anders en is geschreven door Henri de Vidal de St. Germain.

tis een idee smile
Yvonne25
Yvonne25 mrt 21 '10
Oké,

bedankt voor in de info..

Zal even 'Google'n' naar het boekje..

Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki