Loading...
nl

Eva, Wie wil mijn foto lezen?

Evaa
Evaa mrt 20 '10
Beste Fotolezers,

Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie bevindingen.
Dit is de meest duidelijke foto die ik had.

Wie kan/wil er mijn foto lezen?

Alvast heel erg bedankt voor de genome moeite.

Groetjes Eva

Delen:
Leen
Leen mrt 21 '10
Dag Eva,

Ik ben een beginnend lezer en wil wel een poging wagen... smileCorrigeer me aub als ik mis ben, daar leer ik uit!

Ik zie een krachtige vrouw, die soms een klein hartje heeft... Bang voor kritiek? Ik voel een zekere strengheid naar jezelf toe. Je stelt hoge eisen aan jezelf.

Je schermt nu ook nog delen van jezelf af... Je wil jezelf niet helemaal laten zien...

Schoonheid is belangrijk voor jou. Je houdt van bloemen, dieren en katten...

Je bent onafhankelijk en graag alleen... Je houdt niet echt van drukte en teveel mensen rondom je.

Mmm tot zover deze lezing... smile

Lieve groetjes,

Leen
Evaa
Evaa mrt 29 '10
Lieve Leen,

Het heeft even geduurt voordat ik terug reageerde. Bedankt voor je reactie! Ik zal een reactie geven op waar je goed in zat en ik moet zeggen, het is behoorlijk goed gelezen tot nu toe ;-)

Ik zie een krachtige vrouw, die soms een klein hartje heeft... Bang voor kritiek? Ik voel een zekere strengheid naar jezelf toe. Je stelt hoge eisen aan jezelf.
- Ik ben een sterk iemand. Mijn hart is heel groot, alleen je moet er wel in willen passen. Kritiek van mensen ben ik altijd bang voor geweest. Steeds minder, ik weet inmiddels wel beter. Ik zie/voel en weet te veel. De strengheid naar mezelf toe komt, omdat ik ook altijd het goede wil doen daarnaast.

Je schermt nu ook nog delen van jezelf af... Je wil jezelf niet helemaal laten zien...
- Ja dat klopt. Alhoewel dit steeds meer verdwijnt momenteel. Ik ben altijd bang dat mensen mij niet begrijpen of denken dat ik raar ben.

Schoonheid is belangrijk voor jou. Je houdt van bloemen, dieren en katten...
- De schoonheid gaat hier om innerlijke schoonheid en puurheid van liefde, als je dit ook bedoelde zit je geheel goed. Dieren en natuur voel ik een nauwe verbintenis mee.

Je bent onafhankelijk en graag alleen... Je houdt niet echt van drukte en teveel mensen rondom je.
- Klopt als een bus. Drukte houdt ik niet van. Teveel emoties enz. Ik houd niet van gemaakte en oneerlijk mensen om mij heen. Het goede mag altijd mijn kant opkomen, maar daar is er hier in deze wereld vaak te weinig van.

Bedankt voor je lezing en de tijd en de energie die je erin hebt willen steken!

Liefs Eva

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420