Loading...
nl

Mendiey, Wie wil mijn foto lezen!

Mendiey
Mendiey mrt 19 '10
Ik ben heel benieuwd, wat jullie van mijn foto af kunnen lezen!

Groetjes
Mandy

Delen:
suzanne30e
suzanne30e mrt 20 '10
Hoi Mandy,

Ik zal proberen jou foto te lezen soms kunnen dingen niet goed zijn maar ben nog lerende.

Eerste wat er bij me opkomt bij jou foto is energie er hangt veel energie om je heen en soms word je snel moe. verder ben je een gesloten persoonlijkheid wat betreft je diepste innerlijke gevoelens probeer je toch open te stellen dan voel je je ook wat beter.

verder zie ik toch ergens iets waar je mee zit wat dat nou precies is kan ik niet achterhalen misschien komt dat nog.

heb je vaker last van je schouders? dat deze vast zitten?

verder ben je een heel lief persoon die veel voor mensen over heeft je staat altijd wel klaar voor iemand.

ik heb het idee dat je iets mist in je leven kan dit zo zijn?

dat was het wel zo'n beetje ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Suzanne.
admin
admin apr 6 '10
Hoi Mandy,

Het zou fijn zijn als je reageert op de lezing van Suzanne. En voor mezelf, ik heb liever een foto, waarbij ik je gezicht wat duidelijker voor de camera zie. Iets minder van de omgeving en iets duidelijker je ogen ... Heb je die foto voor mij?

Liefs
Marjan
Mendiey
Mendiey apr 6 '10
Hoi Larapinta,

Ik heb Suzanne wel geantwoord hoor alleen via een prive berichtje omdat ik dacht dat ik anders misschien te veel vertel,

Ik zal de foto even zoeken goed,

Groetjes
Mendiey
Mendiey apr 6 '10
http://94.100.118.46/921300001-921350000/921329601-921329700/921329643_5_jB3R.jpeg

Hoi Marjan

Is deze foto wel goed?
Ben benieuwd!

Liefs
Mandy

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies