Loading...
nl

Mimi: Kan iemand mijn foto lezen?

Mimi*
Mimi* dec 12 '06
Hoi,

Ik vind dit allemaal mega intressant. kan iemand misschien mijn foto lezen? Alvast bedankt:D
[URL= http://www.filedump.maxman.nl/data/Mimeltje.JPG ] http://www.filedump.maxman.nl/data/Mimeltje.JPG [/URL]
Delen:
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Heeey, Mimi welkom op het forum!! :D

Leuk dat je het allemaal interressant vindt, en je foto wilt laten lezen.
Ik ben benieuwd wat eruit komt ;)
En wat je er dan van vindt. :)

Veel plezier op het forum!
Mimi*
Mimi* dec 12 '06
Is mijn foto wel duidelijk genoeg?
Hoop dat het lukt! Ben echt heel nieuwsgierig!
Incripted
Incripted dec 12 '06
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Is mijn foto wel duidelijk genoeg?
Hoop dat het lukt! Ben echt heel nieuwsgierig!
je foto is zeker duidelijk genoeg.

welkom hier en hopelijk beleef je hier een aangename tijd en leer je veel .
yannick
yannick dec 13 '06
het valt me op dat je een groene aura hebt.
Groen - betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde

Het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen van een aura over een komen, met de betekenissen van de aura's boven aan de tekst. Meestal heeft deze eigenschappen een verband met de boven staande aura's.

leergierig:
je bent een ontdekker, wil veel mee maken in het leven, als iets voor je onduidelijk is, wil je graag weten waarom het zo is

doorzetter:
je bent iemand die wat wil bereiken, en je gaat daar dan ook voor.

trots:
je bent trots op jezelf, voor wat je hebt bereikt.

weg:
je zoekt je eigen weg, en je weet welke weg je het beste kan kiezen. je bent de baas over jezelf

creatief:
je bent een creatief persoon.

volgens mij heet je bescherm engel john, die naam kreeg ik het eerste binnen.

volg je hart, laat je niet afleiden door anderen. en denk goed na voordat je iets doet. maak geen zorgen over jezelf alles komt met je goed ;)
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Heey yannick,

Bedankt! Het klopt natuurlijk allemaal wat je zegt. Alleen die creativiteit ben ik niet zo zeker van. wil het wel maar ben niet zo creatief.
trots:
je bent trots op jezelf, voor wat je hebt bereikt.
daar heb je helemaal gelijk in. Ik lijk nu een beetje met me zelf ingenomen maar heb wel een moeilijke tijd achter de rug. Heb iets bereikt waarvan niemand ooit heeft gedacht dat ik het bereiken zou. Nogmaals bedankt! :D
Debiorah
Debiorah dec 13 '06
Ik ben geen ervaren fotolezer, maar het eerste wat ik voel is dat je veel hebt meegemaakt/ doorstaan. En daar mag je best trots op zijn!
Ik denk niet dat je echt zelfingenomen bent, ik denk eerder dat je je eigen kracht gevonden hebt.

Liefs, deb
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Hey Debiorah,

jij ook bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn foto te bekijken. Zoals ik eerder al zei het ik een moeilijke tijd gehad. Heb toen veel doorstaan. Ben blij dat je nog naar mijn foto hebt gekeken ookal had yannick dat ook al gedaan!

Liefs,

Michelle
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '06
Hoi Mimi,

Ook ik zal je foto lezen. Ik heb niets gelezen van hierboven dus er kan een overlap of tegenstrijdigheid inzitten. Graag hoor ik of er iets van klopt. Ook dit is onder voorbehoud ;).

Ik zie iemand die erg hard voor zichzelf is. Je zeurt niet en kan je dood ergeren aan die mensen die zitten te miepen om niets.

Ik zie iemand die erg gestressed kan raken als het niet helemaal gaat zoals het moet. Je weet dan niet helemaal precies hoe je hiermee moet omgaan.

Je bent er netjes en ordelijk. Je hebt behoefte aan een goede structuur. Je bent heel precies en perfectionistisch. Je kent jezelf wel goed genoeg om te weten waar je heel slecht in bent. Je gaat dan ook geen uitdaging uit de weg, waardoor je ermee hebt leren omgaan.

Je bent duidelijk bezig met je af te vragen of er meer is tussen hemel en aarde. Hoewel je het altijd al wel gedacht hebt, ga je er nu pas echt serieus over nadenken.

Je loopt op je tenen zie ik. Je hebt het duidelijk erg zwaar. Misschien moet je eens iemand zoeken waarmee je 1op1 kan praten over wat je voelt. Iemand die je vertrouwd, en die je kan helpen met het verwerken van je verdriet. Pas als je dit verdriet niet meer meedraagt, kun je verder ben ik bang.

Je bent heel erg sterk en hebt een goed uitstraling. Niemand kan je iets maken, hoewel je toch een klein hartje hebt. Je voelt je over veel dingen best verantwoordelijk, en deze verantwoordelijkheid kan je ook aan.

Je bent heel nieuwschierig in de zin dat je het leuk vind om nieuwe dingen te leren en te weten te komen. Koetjes en kalfjes zijn aan jou niet besteed.

Ik zie verdriet in je ogen.

Ok dit was mijn lezing. Mocht je met iemand willen praten die je kunt vertrouwen, dan raad ik mijn goede vriendin aan die hier ook rondhangt en die jou waarschijnlijk zelf op dit forum heeft gewezen ;).
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Hey NiMs,

Weet dan denk ik wel wie je bedoeld. Ik heb nu ook verdriet. Er is dit jaar veel gebeurd. En dat ik me afvraag of er meer is tussen hemel en aarde daar heb je wel gelijk in. Denk er nu steeds meer over na. Gestressd raken. niet weten hoe ik daar mee om moet gaan. Daar heb je zeker gelijk in dat merk ik de laaste tijd heel erg. Dan wil ik het liefst alles kapot slaan! Dan schrik ik een beetje van mezelf. Aan mensen doodergeren kan ik als de beste! Haha echt waar! Ook jou bedank ik hartelijk dat je mijn foto gelezen hebt.

Liefs,

Michelle
Thomas A
Thomas A dec 13 '06
Mooie lezing NiMS al zit jij niet op een oordeeltje van mij te wachten.

Mimi, zolang je verder kunt, oke, maar ik denk dat ik jouw was dat het hoge woord er nu maar eens uitmoet.
Zoek een vertrouwenspersoon die heel goed voelt voor jou. Denk niet aan GGZ, maar aan een psycho energetisch therapeut, of anders een bekende met veel levenservaring.

lieve groet

Thomas
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Waarom Thomas A.?
Thomas A
Thomas A dec 13 '06
Om je hele verhaal te doen zodat je het los kunt laten en inzicht te krijgen zodat je weer vrij verder kunt.

Er staat ook zolang je verder kunt.......

lieve groet

thomas
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Je hebt gelijk Thomas. Er komt steeds meer verdriet bij... Ik krop het allemaal op. Bedankt voor je goede advies!

Veel Liefs,

Michelle
Thomas A
Thomas A dec 13 '06
Het lijkt zo dat er steeds meer verdriet bij komt, maar het is eigenlijk heel oud verdriet waardoor jij zelf telkens weer nieuw verdriet oppakt. Het wordt tijd dat jij gaat opstaan in jouw eigen leven, zelf bepaald hoe iets er voor jou uit moet zien.
yannick
yannick dec 13 '06
je kan ook een creatief persoon van binnen zijn ;)volg je pad, en je zal bereiken wat je nodig hebt.
treur niet, nergens voor nodig ;)alls komt later goed met je, blijf positief denken dat is een goede instelling
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Dank je Yannick! Ben erg blij dat er zo veel mensen hebben gereageerd!

Liefs,

Michelle
Mimi*
Mimi* dec 13 '06
Trouwens Yannick wat weet je allemaal over John? Ik namelijk niks!

Liefs,

Michelle
yannick
yannick dec 13 '06
komt omdat je een goed persoon bent ;), en je netjes gedraagt
yannick
yannick dec 13 '06
daar kom je later wel achter ;)hoeft niet dit leven te zijn, maar kan ook na dit leven. hij leid je naar de hemel namelijk, ik weet het wel. maar dan zou het geen verassing meer voor je zijn. hij is een van je bescherm engelen. en helpt je vaak, maar negatieve ervaringen hoeft niet nadelig te zijn, je leert er wel ontzettend veel van. Daarom laat hij je af en toe zelf je weg kiezen. En houd een oogje op je ;), en de rest van je bescherm engelen, volgens mij heb je ook een hond als beschermengel :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420