Hoi Mimi,
Ook ik zal je foto lezen. Ik heb niets gelezen van hierboven dus er kan een overlap of tegenstrijdigheid inzitten. Graag hoor ik of er iets van klopt. Ook dit is onder voorbehoud
.
Ik zie iemand die erg hard voor zichzelf is. Je zeurt niet en kan je dood ergeren aan die mensen die zitten te miepen om niets.
Ik zie iemand die erg gestressed kan raken als het niet helemaal gaat zoals het moet. Je weet dan niet helemaal precies hoe je hiermee moet omgaan.
Je bent er netjes en ordelijk. Je hebt behoefte aan een goede structuur. Je bent heel precies en perfectionistisch. Je kent jezelf wel goed genoeg om te weten waar je heel slecht in bent. Je gaat dan ook geen uitdaging uit de weg, waardoor je ermee hebt leren omgaan.
Je bent duidelijk bezig met je af te vragen of er meer is tussen hemel en aarde. Hoewel je het altijd al wel gedacht hebt, ga je er nu pas echt serieus over nadenken.
Je loopt op je tenen zie ik. Je hebt het duidelijk erg zwaar. Misschien moet je eens iemand zoeken waarmee je 1op1 kan praten over wat je voelt. Iemand die je vertrouwd, en die je kan helpen met het verwerken van je verdriet. Pas als je dit verdriet niet meer meedraagt, kun je verder ben ik bang.
Je bent heel erg sterk en hebt een goed uitstraling. Niemand kan je iets maken, hoewel je toch een klein hartje hebt. Je voelt je over veel dingen best verantwoordelijk, en deze verantwoordelijkheid kan je ook aan.
Je bent heel nieuwschierig in de zin dat je het leuk vind om nieuwe dingen te leren en te weten te komen. Koetjes en kalfjes zijn aan jou niet besteed.
Ik zie verdriet in je ogen.
Ok dit was mijn lezing. Mocht je met iemand willen praten die je kunt vertrouwen, dan raad ik mijn goede vriendin aan die hier ook rondhangt en die jou waarschijnlijk zelf op dit forum heeft gewezen
.