Loading...
nl

Leen, Wie wil mijn foto lezen?

Leen
Leen mrt 17 '10
Alvast bedankt! smile
Delen:
admin
admin mrt 17 '10
ja, jij ook, lieve Leen, doch ik zie hier geen foto!
Heb je hem staan in het foto-album misschien?
Beschermengel
Beschermengel mrt 17 '10

Ik denk dat het deze is, ik ben zo brutaal geweest om het hier neer te zetten, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het wel en haal ik hem weg.

admin
admin mrt 17 '10
Hallo Leen,

Ik zie dat je een zachte en verfijnde uitstraling hebt je bent iemand met veel liefde en verbondenheid met de natuur, en ik zie veel mensen om je heen.
Je hebt een mooie blik in je ogen open en liefdevol.
je straalt me tegemoet op de foto en ik voel veel vreugde en balans.
Je past je snel aan aan mensen en situaties en zoekt altijd harmonie.
Het gekke is ik voel geen zware dingen bij je het is allemaal even luchtig erg fijn het lijkt wel alsof je erg goed beschermd word door de spirituele wereld.
Je straalt dan ook een vertrouwen uit en puurheid.
Ik zou haast zeggen engelachtige uitstraling, het zou me niet verbazen als je een engel bent.
Misschien zit ik hier wel volkomen naast hoor ik ben het nog aan het leren.
Ben je verliefd daar kun je de energie mee vergelijken.

Hier laat ik het even bij,

Wil je een reactie hierop geven zodat ik weet hoe het is voor je.

liefs Bea
Leen
Leen mrt 17 '10
Lieve Bea,

ik dank jou diep voor de mooie lezing van mijn foto... Het raakte me echt. Behalve de 'balans' (wat voor mij elke dag een uitdaging is door mijn hooggevoeligheid) kon ik me er sterk in herkennen.

Mijn (gevoels)leven wordt inderdaad steeds luchtiger maar soms heb ik ook nog wel diepe pijnen, zoals wij allemaal denk ik.

Zachte hartegroet,

Leen
Leen
Leen mrt 17 '10
Ja, dat klopt... Dit is mijn foto, ik wist niet dat ik hem hier ook moest posten.
admin
admin mrt 17 '10
Lieve Leen,

Bedankt voor de feedback, ik vond het ook erg leuk om je foto te lezen.
Ik wil nogmaals tegen je zeggen dat je heel goed beschermt word door iets van buiten jezelf met name omdat je aangeeft iedere keer vanwege je hoog gevoeligheid uit balans te voelen.

Wees niet bevreesd er word over je gewaakt.

Ontspan je maar.

Liefs van Bea en wens je nog een hele fijne dag
Leen
Leen mrt 17 '10
Lieve Bea,

Jouw lezing heeft mijn vertrouwen en gevoel van veiligheid vergroot. Ik dank je diep hiervoor!

Slaapzachtjes,

Leen
suzanne30e
suzanne30e mrt 17 '10
hoi ik ben net nieuw hier en heb al lang niet meer een foto gelezen maar ik zal het proberen.

ten eerste wat ik zie is angst voor iets wat maakt jou zo bang? ergens zie ik ook verdriet in je volgens mij heb jij al van alles meegemaakt in jou leven. als ik langer kijk naar je foto dan krijg ik tranen in mijn ogen.

je bent een hele sterke vrouw en ook heel warm persoon die graag alles doet voor andere mensen maar soms kom je daar ook voor op de koffie.

ook kom je bij mij aarzelend over alsof je aan iets denkt om te beslissen zou dit kunnen?

zorgzaam, vastberaden, je zit ook veel in je hoofd denkt veel na over dingen die je bezig houden en piekert daar dan over.

je bent een erg lieve meid en je mag er zijn.

ik hoop dat er iets van klopt ben namelijk altijd weer bang dat dingen niet kloppen.

Groetjes Suzanne.
admin
admin mrt 18 '10
Dag Leen, goeie morgen.
Ik schrijf op wat er in me opkomt bij het zien van je foto.

Ik zie een zekere onzekerheid die geintegreerd is in je handelingen en je doen.
Dwz dat onzekerheid vergroeit is met datgene wat je in je leven naar uitkijkt om te doen.
Om het nog simpeler uit te leggen : onzekerheid beperkt je , en je hebt je in dat idee van beperktzijn genesteld en berust, zodat je wensen en je plannen die je van binnen voelt opborrelen niet ten volle kunt laten groeien en bloeien. Laat staan in geloven dat zich ten volle kan ontwikkelen.
Die onzekerheid komt door het ongeloof in dat eigen kunnen.Zie je nu de cirkel, dat je mag doorbreken?

Als je daaraan werkt, zal datgene dat innerlijk in jou aan het 'roepen' is om door te breken en te gaan doen, zeker gehoord worden.
Je bent natuur, je resoneert ook met de deva's van de natuur. Dat voelt voor mij zo aan als ik je zie.
Er is veel in je aan contakt met hen.. ook met anderen. Daardoor kan je tot de mens komen in wat hun noden zijn en ze aanvoelen en ze begrijpen.
je houdt ontzettend van mensen. Doch je contakt met mensen- ook in het dagdagelijkse, niet alleen op spirituele momenten- loopt als een driehoek. Jij via de natuurwezens tot de mens.
Voila! grintalenten ontdekken is je thema nu.. en datgene wat je innerlijk bij jezelf voelt vind en verwonderd en zelfs bewonderd. En ook màg bewonderen, want het is je gegeven én je bent het zelf.
Veel liefs,
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Bellefleur, wat een mooie avatar!!
admin
admin mrt 18 '10
ahhh, dank je Heidel! Dat is Lady Portia!
susie14
susie14 mrt 18 '10
Lievee uitstraling, zachtaardig, eerlijk en oprecht.
Jij laat mensen in hun waarde.
Ik voel puurheid in een hoge vorm.
Trouw naar je familie, vrienden...de mensen waarvan je houdt.
Krijg ook het gevoel van een hecte familieband, gelukkige jeugd.
Daarbij krijg ik het gevoel van de aanwezigheid van een zus waar je een goede band mee hebt.
Eigenlijk zie ik 2 gezinnetjes die samen op vakantie gaan, maar ik weet niet zeker of ik dat goed zie..

Heb je nog kleine kinderen? Zie je leuke dingen doen met kleine kinderen.
Vaste partner is er volgens mij ook, gelukkige relatie.

Ook voel ik een bepaalde eenzaamheid bij je en vind dit moeilijk te plaatsen.
krijg eigenlijk het gevoel alsof je af en toe in een soort depressie terecht komt en je daardoor een beetje eenzaam voelt.
Alsof niemand je begrijpt en je je daardoor eenzaam voelt..

Je kunt genieten van de kleine dingen in het leven, je ziet en voelt de zin van het leven en hecht daar veel waarde aan.
Denk eerlijk gezegd dat problemen/diepe dalen in het verleden je dit heeft doen beseffen.

Een rondje in de natuur doet wonderen bij je.
ook al shet regent of sneeuw kun je ervan genieten.
Nat geworden en vervolgens een lekker kopje thee of een warme chocomel op weer lekker op te warmen en daar intens van genieten.

Veel gereisd? of is er een grote interesse in andere culturen.
Je wil in ieder geval het goede zien in de mensheid en streeft naar een betere wereld voor iedereeen.

Nou....het kwam er allemaal uitrollen...of het klopt is een volgende smirk
Het is in ieder geval mijn gevoel bij jouw foto.

groetjes Sies
Leen
Leen mrt 18 '10

Dag Suzanne, dankjewel voor jouw lezing! Ik vul hieronder even mijn bemerkingen aan (in het vet)... Liefs, Leen

Origineel bericht van: suzanne30e
hoi ik ben net nieuw hier en heb al lang niet meer een foto gelezen maar ik zal het proberen.

ten eerste wat ik zie is angst voor iets wat maakt jou zo bang?

Ik heb inderdaad een erg bang innerlijk kindje bij momenten... dat bang is om het verkeerde te doen of mensen pijn te doen en dat héél bang is voor (zelf-)afwijzing en kritiek...

ergens zie ik ook verdriet in je volgens mij heb jij al van alles meegemaakt in jou leven. als ik langer kijk naar je foto dan krijg ik tranen in mijn ogen.

Ik vind het bijzonder dat je dit kan zien... Veel mensen zien enkel mijn vreugde en speelsheid, die er zeker is, maar ik heb inderdaad al veel meegemaakt en veel verdriet gekend...

je bent een hele sterke vrouw en ook heel warm persoon die graag alles doet voor andere mensen maar soms kom je daar ook voor op de koffie.

Dat klopt. Ik ben zoals ze zeggen soms 'te goed', ik cijfer mezelf vaak weg voor anderen en moet het dan nadien vaak bekopen... De balans tussen zelfzorg en zorg voor de ander is dan ook voor mij een belangrijk aandachtspunt.

ook kom je bij mij aarzelend over alsof je aan iets denkt om te beslissen zou dit kunnen?

Mmm ja, ik sta voor veel keuzes in mijn leven en daardoor blokkeer ik vaak.

zorgzaam, vastberaden, je zit ook veel in je hoofd denkt veel na over dingen die je bezig houden en piekert daar dan over.

Klopt!

je bent een erg lieve meid en je mag er zijn.

Dankjewel!

ik hoop dat er iets van klopt ben namelijk altijd weer bang dat dingen niet kloppen.

Wel, je doet dat héél goed vind ik! smile

Groetjes Suzanne.

Leen
Leen mrt 18 '10
Dag Bellefleur, ik dank jou eveneens voor de boeiende lezing! Ik vul hieronder ook effie mijn bemerkingen aan (in het vet). Veel liefs, Leen

Origineel bericht van: Bellefleur
Dag Leen, goeie morgen.
Ik schrijf op wat er in me opkomt bij het zien van je foto.

Ik zie een zekere onzekerheid die geintegreerd is in je handelingen en je doen.
Dwz dat onzekerheid vergroeit is met datgene wat je in je leven naar uitkijkt om te doen.
Om het nog simpeler uit te leggen : onzekerheid beperkt je , en je hebt je in dat idee van beperktzijn genesteld en berust, zodat je wensen en je plannen die je van binnen voelt opborrelen niet ten volle kunt laten groeien en bloeien. Laat staan in geloven dat zich ten volle kan ontwikkelen.
Die onzekerheid komt door het ongeloof in dat eigen kunnen.Zie je nu de cirkel, dat je mag doorbreken?

Ik begrijp wat je wil zeggen, ja.

Als je daaraan werkt, zal datgene dat innerlijk in jou aan het 'roepen' is om door te breken en te gaan doen, zeker gehoord worden.
Je bent natuur, je resoneert ook met de deva's van de natuur. Dat voelt voor mij zo aan als ik je zie.
Er is veel in je aan contakt met hen.. ook met anderen. Daardoor kan je tot de mens komen in wat hun noden zijn en ze aanvoelen en ze begrijpen.
je houdt ontzettend van mensen. Doch je contakt met mensen- ook in het dagdagelijkse, niet alleen op spirituele momenten- loopt als een driehoek. Jij via de natuurwezens tot de mens.

Dit begrijp ik niet helemaal... Ik heb wel een bijzondere band met de natuur en de elfen, met wie ik dagelijks een praatje maak. smile

En ja, ik hou van mensen, maar ik vind mensen (hun ego's - en dat van mezelf ;)) ook vaak vermoeiend. Ik voel me soms meer op mijn gemak bij dieren omdat zij onvoorwaardelijk kunnen liefhebben.

Voila! grintalenten ontdekken is je thema nu.. en datgene wat je innerlijk bij jezelf voelt vind en verwonderd en zelfs bewonderd. En ook màg bewonderen, want het is je gegeven én je bent het zelf.

Mooi gezegd! En het klopt helemaal! smile

Veel liefs,
Bellefleur
Leen
Leen mrt 18 '10

Dag sies, dankjewel voor jouw lezing! Ik vul hier beneden wat aan in het vet...

Liefs!

Leen

Origineel bericht van: sies
Lievee uitstraling, zachtaardig, eerlijk en oprecht.
Jij laat mensen in hun waarde.
Ik voel puurheid in een hoge vorm.

Dit raakt me wel diep... Ik probeer mensen inderdaad in hun waarde te laten en moet daar eigenlijk ook geen moeite voor doen. Mijn begrip voor een ander en inlevingsvermogen zijn van nature zeer groot.

Trouw naar je familie, vrienden...de mensen waarvan je houdt.
Krijg ook het gevoel van een hecte familieband, gelukkige jeugd.

Het eerste klopt, het tweede niet echt. Ik heb veel pijn en verdriet gekend in mijn jeugd.

Daarbij krijg ik het gevoel van de aanwezigheid van een zus waar je een goede band mee hebt.
Eigenlijk zie ik 2 gezinnetjes die samen op vakantie gaan, maar ik weet niet zeker of ik dat goed zie..

Ik heb geen biologische zus, wel twee zielezussen die ik eigenlijk als echte zussen zie en zij mij.

Heb je nog kleine kinderen? Zie je leuke dingen doen met kleine kinderen.
Vaste partner is er volgens mij ook, gelukkige relatie.

Neen, ik heb geen partner en geen kinderen, maar verlang er wel sterk naar.

Ook voel ik een bepaalde eenzaamheid bij je en vind dit moeilijk te plaatsen.
krijg eigenlijk het gevoel alsof je af en toe in een soort depressie terecht komt en je daardoor een beetje eenzaam voelt.
Alsof niemand je begrijpt en je je daardoor eenzaam voelt..

Dat klopt. Ik kan me bij momenten erg eenzaam, onbegrepen en depressief voelen.

Je kunt genieten van de kleine dingen in het leven, je ziet en voelt de zin van het leven en hecht daar veel waarde aan.
Denk eerlijk gezegd dat problemen/diepe dalen in het verleden je dit heeft doen beseffen.

Klopt helemaal!

Een rondje in de natuur doet wonderen bij je.
ook al shet regent of sneeuw kun je ervan genieten.
Nat geworden en vervolgens een lekker kopje thee of een warme chocomel op weer lekker op te warmen en daar intens van genieten.

Juist! smile

Veel gereisd? of is er een grote interesse in andere culturen.
Je wil in ieder geval het goede zien in de mensheid en streeft naar een betere wereld voor iedereeen.

Ja, klopt allebei.

Nou....het kwam er allemaal uitrollen...of het klopt is een volgende smirk
Het is in ieder geval mijn gevoel bij jouw foto.

Bedankt voor de mooie lezing!

groetjes Sies

admin
admin mrt 18 '10
Origineel bericht van: Leen

[b]Dit begrijp ik niet helemaal...

Ik pm daar jou even over, is dat goed?
Leen
Leen mrt 18 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Leen

[b]Dit begrijp ik niet helemaal...

Ik pm daar jou even over, is dat goed?

pm = mail privé? smileZoja: da's okee!
susie14
susie14 mrt 18 '10
En jij bedankt voor je uitgebreide feedback! thanx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela