Hallo allemaal,
ik ben Anke, 29, en ik woon samen met vriend, 1 fret, 2 cavia's en wat vissen in Den Bosch.
Ik vind het heel erg leuk en interessant om te horen en lezen hoe anderen in het leven staan. Welke waarheid zij leven, waar ze in geloven, wat ze uitdragen. En om daar dan een gesprek over aan te knopen en van ideeën te wisselen.
Momenteel volg ik de basis-opleiding tot Spiritueel Alchemistisch Therapeut en daarin heb ik alles gevonden wat ik van een opleiding verwacht. Dit in tegenstelling tot o.a. de opleiding aan de Hogeschool van de Kunsten Utrecht die ik een aantal jaar geleden heb afgerond. Ik hoop de opleiding in mei af te ronden en daarna door te gaan met de twee-jarige vervolgopleiding tot regressie- en innerchild-therapeut.
Ik vul mijn dagen met tekenen, schilderen, het schrijven van (spirituele) verhalen en gedichten, het opzetten van mijn eigen praktijk als spiritueel therapeut, webdevelopment, lezen, de SAT-opleiding en heel af en toe heb ik ook nog wel eens tijd over voor mijn vriend, familie, vrienden en het huishouden ;-)
Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!