Loading...
nl

Hallo allemaal

Anke
Anke mrt 16 '10
Hallo allemaal,

ik ben Anke, 29, en ik woon samen met vriend, 1 fret, 2 cavia's en wat vissen in Den Bosch.

Ik vind het heel erg leuk en interessant om te horen en lezen hoe anderen in het leven staan. Welke waarheid zij leven, waar ze in geloven, wat ze uitdragen. En om daar dan een gesprek over aan te knopen en van ideeën te wisselen.

Momenteel volg ik de basis-opleiding tot Spiritueel Alchemistisch Therapeut en daarin heb ik alles gevonden wat ik van een opleiding verwacht. Dit in tegenstelling tot o.a. de opleiding aan de Hogeschool van de Kunsten Utrecht die ik een aantal jaar geleden heb afgerond. Ik hoop de opleiding in mei af te ronden en daarna door te gaan met de twee-jarige vervolgopleiding tot regressie- en innerchild-therapeut.

Ik vul mijn dagen met tekenen, schilderen, het schrijven van (spirituele) verhalen en gedichten, het opzetten van mijn eigen praktijk als spiritueel therapeut, webdevelopment, lezen, de SAT-opleiding en heel af en toe heb ik ook nog wel eens tijd over voor mijn vriend, familie, vrienden en het huishouden ;-)

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Delen:
Cialara
Cialara mrt 16 '10


Hoi Anke,

Voel je welkom bij Merudi

Ik ben wel benieuwd naar jouw inbreng op het forum, zeker gezien jouw studie. Hoe ben je eigenlijk hier terecht gekomen?

Lieve groetjes Jorine
admin
admin mrt 16 '10
Heee, Anke hartelijk welkom hier!!
fijn dat je er bent. grin

ps, ik heb haar die tip gegeven, jorine!!
Emuca
Emuca mrt 16 '10
Welkommm!
admin
admin mrt 16 '10
Hallo Anke,

Welkom hier en leuk je erbij te hebben op merudi.

Lieve groeten van Bea
Anke
Anke mrt 16 '10
Dank je, Bellefleur :-) En Jorine en de anderen ook, natuurlijk.

Ik ben hier op uitnodiging van Bellefleur :-)
Ik moet nog even wennen aan de opzet van dit forum, maar ik ga rustig de tijd nemen om eens rond te kijken en dan komen mijn eigen bijdragen vast vanzelf.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '10
Leuk dat je er bent! En ja het is even wennen, maar daarna ben je helemaal gewend wink
Beschermengel
Beschermengel mrt 16 '10




Emuca
Emuca mrt 16 '10
Welke richting heb je trouwens gedaan op de academie? laughIk zit zelf in Den Bosch op school. smile
Anke
Anke mrt 16 '10
Dat is dichtbij :-)

De richting die ik heb gevolgd is een beetje lastig, aangezien ik verschillende vakken gecombineerd heb tot 1 opleiding, maar ik ben afgestudeerd als ... bereid je voor...
media master of arts - image synthesis and computer animation
Ik ben afgestudeerd op een tekenfilmpje voor kleuters en dat was wel leuk, maar verder doe ik er helemaal niets mee.

Welke richting volg jij?
Emuca
Emuca mrt 16 '10
Ik zit nu in het propedeuse jaar.. beetje vanalles wat dus, maar ik ga de illustratiekant op. smile
admin
admin mrt 16 '10
Hallo Anke,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Anke
Anke mrt 16 '10
Dank je!
gast
gast mrt 16 '10
Welkom laugh
Elfje21
Elfje21 mrt 18 '10
Hey Anke,

Welkom op Merudi! Ik wens je een leuke en plezierige tijd hier.

Je studie lijkt me heel interessant en ik vind het ook wel leuk dat je kunstzinnig bent. Hou zelf ook heel veel van kunst en wil er iets mee verder doen, maar weet nog niet of ik die studie ooit ga halen, want het is moeilijk om daar te geraken.

Veel liefs,

Elfje21
Islandlady
Islandlady mrt 18 '10
Hoi Anke,

Ook jij een warm welkom hier.

Groetjes

Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki