Nee, het is wel duidelijk dat je mij in de algemene negeerstand hebt gezet, en zelfs ook anderen voor jou laat antwoorden, waar je dan opeens geen problemen mee hebt haha
Heet dat niet meten met twee maten?
Dat heet inderdaad met twee maten meten, en dat is dan ook niet wat ik doe. Als ik je genegeerd had, had ik ook niet gelezen wat je had opgeschreven. Ook laat ik anderen niet voor mij antwoorden en antwoord ik gewoon zelf.
HUH? Ehehe, dan heb je echt een brilletje nodig
Ik wil je wel bedanken voor alle energie die je mij geeft door steeds zo met mij bezig te zijn.
Oooooooooh ik dacht ook al: Waar is mijn energie gebleven?
Was 'm al kwijt...Altijd fijn weer, eerlijke mensen die teruggeven wat ze vinden
En daarbij zijn er veel vragen aan jou gesteld NiMS, die je voor het gemak maar terzijde legt en selectief negeert, omdat je plotseling (in mijn geval althans) geen vraagtekens hebt gezien.
Dat is volgens mij toch wel jouw perceptie van wat je selectief noemt. Ik heb alle vragen waarop ik wilde antwoorden, ook geantwoord. Er is geen inhoudelijke vraag onbeantwoord gebleven
Heheh, lol ook weer.
Lees dan:
Dat is volgens mij toch wel jouw perceptie van wat je selectief noemt. Ik heb alle vragen waarop ik wilde antwoorden, ook geantwoord.
Waarop je WILDE antwoorden. Dat is inderdaaaaaad selectief. Dus hiermee geef je mij gelijk? Coool.
Weten we meteen wat we aan jou als admin en concept-opsteller enzo hebben.
Kan ik voor jou dan ook een ban aanvragen?
Ja hoor, natuurlijk kan je dat doen. Waarom zou je dat niet doen?
Bij deze dan.
Ik vind dat beheurlijk denigrerend, beledigend en zelfs gewoon grof te noemen naar meerdere mensen toe.
Waar zit de grofheid? Waar heb ik je gedenigreerd en waar heb ik jou dan beledigd? Ik kan het niet terugvinden en ben altijd netjes geweest.
Dat was niet met betrekking op MIJ, maar op meerdere personen, zoals je kunt lezen.
Maar nu je toch bezig bent:
Waar ben ik sarcastisch, misbruikend, aanvallend, respectloos, etc geweest waardoor je het nodig vond met een ban te schermen en een topic te sluiten, omdat blijkbaar iemand zich in haar eentje aan mij stoorde? Heet dat niet 'vriendjespolitiek'? Moet die iemand dan niet heeel erg diep in haar eigen kern kijken????? Bij deze zijn trouwens de excuses aanvaard.
En verder, beste Julien, je handelt nog steeds alsof IK je persoonlijk heb aangevallen, en het is zeer jammer dat je vanuit dit 'inzicht' nog steeds denkt dan wel 'weet' te moeten handelen.
Misschien is het voor jou ook niet zo gek om weer eens diep in jouw kern te gaan kijken, om erachter te komen waarom je vindt dat je dit gedrag denkt te moeten handhaven, of waarom jij je persoonlijk aangevallen voelt door MOI.
Zou het voor jouzelf niet prettiger zijn om uit deze zelfgecreëerde illusie te stappen? Het is een nogal dualistische opvatting namelijk.
Want volgens jouw eigen zeggen, is er nog steeds een 'mens' in 'engelmens'. En kan de 'engelmens' daarom nog steeds leren.
(owja, ik reken € 80 per uur voor 'engelmensen').
Het gaat immers niet om JOUW PERSOONTJE, maar om jouw concept 'engelmens'. Daar staat nu eenmaal jouw 'naam' onder, toch?
Maar och, hoezeer geldt de omschrijving rondom 'engelmens' in deze context als het om een narcistische en megalomane 'identiteit' (lees:persoonlijkheid) gaat???
Lijkt me niet, dat 'engelmensen' zich hiermee willen identificeren overigens.
Zomaar even een opmerking tussendoor.
Ben jij soms manisch-depressief NiMS?
In mijn ogen ben en blijf jij nog altijd de enige 'engelmens' NiMS, want dat is jouw waarheid, jouw weten. En aan eenieder die zich hiermee identificeert of wil identificeren, zou ik willen zeggen: zoek je eigen waarheid en weten. Want met 'engelmens' is iets benoemd, en zodra iets benoemd wordt, wordt het geclassificeerd, en zodra iets geclassificeerd is, is het star. En geef je zelf de flexibileit op om vanuit jouw vermogen andere mogelijkheden te ontdekken, een ander ZIJN te ontdekken.
En waar classificering ontstaat, is identificering en daarmee dualiteit in het spel. Dat lijkt me nu juist iets, waar een 'engelmens' niet voor staat.
In het algemeen en naar eenieder die zich 'engelmens' noemt (en weer een stapje verder):
Goed, je 'weet' dat je een engel bent geweest, maakt jou dat dan een 'engelmens' zoals dit (star) omschreven is?
Goed, je 'weet' dat er een Bron is, waar je continue mee in verbinding staat. Maakt jou dat dan een 'engelmens' zoals dat hier omschreven is?
Zijn AL die omschrijvingen van 'engelmens' hier, waar JIJ voor staat?
Omschrijven al die termen en ideeën van maar 1 persoon, ook JOUW ideeën, persoon en karakter?
Ben jij werkelijk narcistisch en megalomaan,(want dat staat er namelijk)?
Ben jij werkelijk NiMS/Julien, en zoals hij 'engelmens' opvat?
Dacht het niet. Maar kan me vergissen.
Hebben jullie WERKELIJK gelezen wat er allemaal omschreven staat, omtrent 'engelmens'?
Als jullie diep in je niet-aanwezige ziel kijken, en naar jullie eigen karakters en persoonlijkheden, jullie IK, hoe zou je die dan willen omschrijven? En als jij daar zelf een term voor mocht bedenken, wat voor term zou dat dat zijn? Wat voor naam zou bij je passen, hoe zou je willen heten, afgezien van je gegeven naam en je nickname dan?
Want...zijn wij allen niet 1 voor 1 gewoon uniek...?
Hebben wij dan nog steeds wel classificaties nodig, of is dat iets vanuit een dualistische gedachte dan wel polarisatie ontstaan...?