@Bellefleur:
Kan je mij Engelmens laten zijn vanuit mijn gedachtegoed?
Of loopt dit via je eigen aanvaardingssysteem?
Ja, want daarmee zou IK jou althans tekort doen!
op welke wijze zou jij mij tekort doen?
Hierdoor:
En zodra er iets benoemd wordt en een naam krijgt, wordt dat iets ingeperkt, omvat, 'vastgezet'. Is het niet meer flexibel, maar star. En dat ben jij niet, en zijn meerdere mensen hier niet.
Ok, Je had dus geantwoord op welke vraag? op je eigen denksysteem zie ik nu..
Nope
Kan jij aanvaarden dat ik niets van die starheid of beperking of vastzetten ervaaar als engelmenszijnde?
Ook weer zo juist Belle! Waarom noem je dat nog steeds 'engelmenszijn' dan?
Is dat ECHT jouw benoeming van jouw ZIJN? Volgens mij niet, want iemand anders heeft het vastgesteld en benoemd, vanuit zijn eigen waarheid en weten.
En voor mij ben jij, BELLEFLEUR, MEER dan alleen die benoeming en die vaststelling van een ander.
Dat ik me vrij voel en heel veel openheid ervaar.
Is het voor jou moeilijk om te weten dat wat jij ervaart, niet noodzakelijk dezelfde ervaring is als die van mij?
M'n denken ervaart jouw denken juist als een beperking van de vrijheid die ik voel
en het zou me juist verstarren, mocht ik naar jouw denken of inzichten leven.
Gewoon een simpele constatering Belle, niets meer niets minder. Heeft niets te maken met MIJN inzichten of gedachten, of ervaringen. Kun jij aanvaarden, dat een benoeming en daarmee vaststelling (!!) van iets (gewoon een algemene vastgestelde definitie hoor), JOUW ZIJN in deze, een zekere starheid met zich meebrengt?
Waarom zou jij jouw vrijheid en openheid, jouw ZIJN willen benoemen en labelen?
Waarom is daar een benoeming van een ander voor nodig?
Ik beweer echt niet, dat het 'fout' is ofzo, zoals de meesten van jullie dat opvatten, of 'denken' te geloven dat ik aan het vingerwijzen ben.
Hier wordt alleen geprobeerd het harnas en de gedachtegang van 'engelmens' zoals dat door 1 persoon wordt BENOEMD, te doorbreken!
Want ik zie nu en hier bij heel veel mensen heel wat meer aanvullingen op het 'engelmens-zijn' van NiMS. Heel wat meer eigen persoonlijkheden en inzichten, en gedachtengangen en ervaringen, weten en waarheden. Het is toch eeuwig zonde, om dat soort eigenschappen in te perken door het een naampje te geven??
Waarom zou JIJ jouw eigen GEDACHTEGOED willen kenmerken door de waarheden van een ander??? Je hebt zelf aangegeven dat jouw gedachtegoed en weten MEER is dan alleen dat labeltje 'engelmens'.
Het komt op nieuwkomers, en mensen die erin geinteresseerd zijn en zich ENIGSZINS herkennen in wat omschrijvingen, althans niet over, alsof er meer eigen persoonlijkheden, en inzichten, en gedachtengangen en ervaringen, weten en waarheden aanwezig zijn.
Omdat steeds maar weer dat 'engelmens' labeltje genoemd wordt.
Tja, en dan vind Ik het persoonlijk niet gek, dat er mensen zijn hier, die vraagtekens zetten bij het 1 en ander, weinig verder komen daarmee, en zichzelf niet voldoende kunnen profileren of hun ei kwijt kunnen.
En ja, dat is mijn eigen persoonlijke mening ditmaals, en gewoon weer een constatering