Loading...
nl

Engelmensen 2

Marenubium
Marenubium mrt 16 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Ik ben nav alles nog een keer op zoek gegaan naar wat er op het internet over engelmensen te vinden is. Ik kom steeds terug bij Merudi.

Joh smileSame here.

Er is nog een mevrouw die zelf berichten op haar site plaatst, maar dat zijn kopieen van de tekst die op Merudi staan. Herschreven.

Yep, ook gezien.

Wat ik daardoor ook zag was het volgende:

Specifiek gericht op Engelen:

Engelen behoren niet tot de menselijke bewustzijnsstroom, gidsen wel.Gidsen zijn geincarneerd geweest, engelen zullen nooit incarneren.

Engelen behoren tot een collectief lichaam, waarbinnen zij elkaar tot steun zijn en evolueren volgens een bepaald patroon. Zij komen uit de goddelijke bron en zijn verdeeld in groepen. Iedere groep heeft een specifieke taak of belangstelling.

De engelen die het dichtst bij de goddelijke energie zouden staan, worden de hemelse raadgevers genoemd.

Tekst is afkomstig van: http://www.totaalplaza.nl/engelen.php

THNX Hemelwandelaar laughIk ga die tekst ook even doornemen!
Dankjou!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 16 '10
Ik ben nav alles nog een keer op zoek gegaan naar wat er op het internet over engelmensen te vinden is. Ik kom steeds terug bij Merudi.

Je kan ook hierop zoeken:

http:///...amp;client=firefox-a

Dan kom je al een stuk meer verwijzingen van gereincarneerde engelen tegen.

Bijvoorbeeld:
I am a reincarnated angel. I found this out over a year ago. I get dreams from God and visions about my past in heaven and my part on earth. I'm here for the rapture as it says in relevations. i know my part but lately i've been having dreams of meeting my old angel friends when i was still back in heaven. All seven of them are on the earth right now and i'm trying to find out who they are. is there anyone else here who thinks they might be a reincarnated angel. i might recognize you. anyone else having similar dreams/visions?

Of http://theangellistener.com/forum/index.php?topic=77.0
Please, first of all, realize the fact, that once the Angel decides to reincarnate, He-She must pass through the let us call it "initiation of "Veil of Amnesia", meaning, that reincarnated Angel will be born veiled, as all other humans.
Just the veil is probably thinner, and reincarnated Angel will always feel a sense of not really belonging here on Earth, and long for HOME, for Higher Realms.
Most reincarnated Angels carry within them some deep inner sadness, which is that longing for home.

Mostly, they choose to reincarnate in order to spread Love & Light as in home, but they are born often in the families, which have lots of fear patterns, so Angels choose to reincarnate to help the family, and through their own trials to make this veil even thinner, so they can start to shine the Light out.

Most of reincarnated Angels are becoming Light Workers, because sooner or later, they remember what they cvame here to do. They do not remember it totally consious, but the soul longing is so strong, that they cannot go away from this longing.

Can you recognize the Incarnated Angel? If you are sensitive, and open to yoru own feelings and emotions, you probably will recognize reincarnated Angel.
Have a look deep into the eyes, and if you see deep pools of Love with a tint of deep inner sadness, most probably you are meeting with reincarnated Angel.
If you feel, that you become serene and still next to the person, and you feel eternally safe and loved, eventhough you might even not know the person, most probably, you are meeting reincarnated Angel.

Sometimes, the Earthly Life can be tough for reincarnated Angel, because they are also veiled, but form another hand, they remember Home, they remember the Truth. And it might be a tricky thing for reincarnated Angel to adjust on Earth and be functional. But even in human bodies, reincarnated Angels come to serve poeple and be messangers of God, just the task gets wuiet difficult for them, because they have to deal with amnesia and with the human body, from another hand, it is also a great gift for reincarnated Angels to experience human body, to experience gravity, breath, smell, touch, all the human senses.

It is said, that 5% of a human population right now are reincarnated Angels.
Marenubium
Marenubium mrt 16 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Marenubium

NIMS! Regressie IS helemaal niet simpel, hoe kun je DAT nou zeggen eek

Dat kan ik juist wel zeggen omdat het wel heel makkelijk is. Ik volg een opleiding waarin ook het vak regressie therapie zit. Ik heb al enkele malen iemand onder regressie gebracht en weet daarom ook hoe makkelijk dat is. Waarom zou het moeilijk zijn?

Moet iedereen dan maar in regressie, die erachter wil komen of deze een 'engelmens' is of niet??

Dat moeten zij zelf weten. Van mij moeten ze niets.

Oooh dat is wel heel erg kort door de bocht! Kun je dat ook nog anders uitleggen??

Nee daar weet ik geen andere uitleg voor. Het is ook helemaal niet kort door de bocht want dat is juist de definitie van de engelmens: Een geincarneerde engel.

En die definitie, is jouw definitie, en in JOUW ogen simpel!
Voor een aantal mensen hier gewoon niet.
Kun je dat gegeven ook bevatten?

Wat is er ingewikkeld aan de definitie van: Een geincarneerde engel.

Wie hier die dit leest weet niet wat dit betekend?

Jee...wat jij wilt dan... Wie gaat er nou vrijwillig in regressie? Het kan voor jou simpel zijn ja. Maar besef je dat er ook gewoon nog mensen rondlopen voor wie zoiets een enorme drempel kan zijn?

Van jou 'moeten' ze niets. Nee, dat is wel duidelijk. Maar daarmee laat je wel mensen in de steek die vragen hebben, en nogal verward zijn door jouw uitspraken. Is dat jouw bedoeling dan? Komen met onze daden en uitspraken niet bepaalde verantwoordelijkheden mee? Heb jij nu zelf niet door, dat je hier iets hebt neergezet, en dan maar achterover gaat leunen, en daarmee andere mensen in hun sop gaar laat koken?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 16 '10
Kijk, ik sluit niets uit. Wat ik belangrijk vind is dat een ieder zijn eigen waarheid vindt. Als jij overtuigd bent van de geincarneerd engel op aarde, prima.

Als Mare dat niet kan vinden, ook goed.

Elkaar overtuigen is niet de bedoeling. Je moet voelen. En aub, sta voor elkaar open. Leer je nog eens wat wink

gast
gast mrt 16 '10
Nims; Wat is een engel? Buiten alle sagen, bijbelverhalen en sprookjes om.
JulienMoorrees

Jee...wat jij wilt dan... Wie gaat er nou vrijwillig in regressie?

Volgens mij was dat niet de discussie. Jij wilde weten hoe je kunt weten of je een engelmens bent, en op deze manier kan je erachter komen. Ik gaf daar antwoord op.

Het kan voor jou simpel zijn ja. Maar besef je dat er ook gewoon nog mensen rondlopen voor wie zoiets een enorme drempel kan zijn?

Ja uiteraard kan dat een drempel zijn, maar is het mijn verantwoordelijkheid om iedereens probleem en drempel op te lossen?

Waar is het nemen van eigenverantwoordelijkheid?

Als jij een probleem hebt wil je dan dat anderen dit voor je oplossen of heb jij ook bereidheid om je eigen problemen op te lossen?

Van jou 'moeten' ze niets. Nee, dat is wel duidelijk. Maar daarmee laat je wel mensen in de steek die vragen hebben, en nogal verward zijn door jouw uitspraken. Is dat jouw bedoeling dan?

Die vragen beantwoord ik juist wel. Kijk maar naar mijn antwoorden aan Fatna en mijn antwoorden aan jou. Daarin leg ik in begrijpelijke taal uit, wat een engelmens precies is.

Maar laat ik de vraag maar stellen: Wie voelt zich door mij in de steek gelaten? En vooral, waarin heb ik je in de steek gelaten?

Komen met onze daden en uitspraken niet bepaalde verantwoordelijkheden mee? Heb jij nu zelf niet door, dat je hier iets hebt neergezet, en dan maar achterover gaat leunen, en daarmee andere mensen in hun sop gaar laat koken?

Dat in hun sop laten gaarkoken ben ik niet met je eens. Dat is jouw interpretatie van hoe je naar mij kijkt. Waar heb ik iemand in zijn / haar sop dan laten gaarkoken volgens jou?

Soms moeten mensen juist voor zichzelf leren en beslissingen nemen door te ervaren en te doen. Daarvoor is het leven. Als iemand alleen maar wil dat iemand anders steeds alles voor ze doet, dan voel ik me niet geroepen om hier maar steeds op in te moeten gaan. Het nemen van Eigen verantwoordelijkheid voor jezelf is daarvoor het meest belangrijk.
Hemelwandelaar
Zijn er dan geen andere alternatieven?

Mare, ik weet niet precies wat jij bedoelt met alternatieven, maar waar ik toen aan moest denken, Hans ziet bij mensen voorwerpen bij het hart, hij heeft nog een paar kenmerken. Afgezien daarvan, weet ik dat hij ook mensen kan scannen die er weer anders uitzien. Mensen met een soort hoekige buis ofzo. Ik weet niet meer precies hoe hij dat omschreef.

Dus behalve die bol bij het hart, zijn er varianten. En waar dat dan weer voor staat? Geen idee.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: gast
Nims; Wat is een engel? Buiten alle sagen, bijbelverhalen en sprookjes om.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/8_de%20verschillende%20zielen.htm
De engel: de engel is een bijzondere ziel. Deze is primair verantwoordelijk voor de verdere evolutie van zielen, en zal proberen andere zielen hogerop te helpen. Pas wanneer een ziel op aarde voldoende ervaring heeft opgedaan en daarmee veel sterker is geworden, kan deze ook proberen andere zielen verder te helpen. De engel mag alleen ingrijpen wanneer een ziel uit zichzelf niet verder op het evolutiepad komt.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/9_niet%20meer%20materieel.htm
De mate waarin de ziel gegroeid is, bepaalt of de ziel via een wedergeboorte op aarde terug keert. Pas bij voldoende groei gaat de ziel de voorfase in.

Tijdens de voorfase is heeft de ziel een gidsrol. Je kunt dit zien als een soort van "proefperiode". Een gids is vaak gids bij iemand die ervaringen opdoet in thema's waarin ook de gids nog geen ervaring heeft, maar die wel kan putten uit de "levenservaring" die de gids heeft opgebouwd. Ook hierdoor groeit de gids weer verder.

Dit gids zijn is ook nodig om volledig afscheid te kunnen nemen van de materiëele wereld. Het wordt ook wel het bekende, "ik krijg mijn vleugels" verhaal genoemd. Wanneer een gids klaar is met het helpen van een aardse ziel, en deze voldoende gegroeid is, evolueert deze tot een engel. De gids heeft dan als het ware zijn vleugels gekregen.

Wanneer een gids niet voldoende gegroeid is in het uitvoeren van de gidstaken kan dit betekenen dat deze toch weer terug moet keren naar de materiële wereld om nog verder te groeien.

De overgang van Gids naar Engel is een blijde gebeurtenis en wordt beschouwd als een "feest". Zie het alsof je volwassen wordt en ineens mag gaan autorijden. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. De ziel heeft een hogere stap in de evolutie bereikt.
Marenubium
Marenubium mrt 16 '10
5% van de hele mensheid? Aye, dat artikel ben ik ook tegengekomen en van daaruit vragen gaan stellen.
Eerste vraag was: Waarom ziet Hans dan bij zoveel mensen hier alleen al die bollen? En heeft dat wel echt iets te maken met 'engelmens-zijn'?
Nog steeds het antwoord niet gehoord overigens smile

En, 'gereincarneerde engelen' zoals in het artikel wordt beweerd, zijn begiftigd met een sluier van totaal geheugenverlies. Ze hebben wel altijd die urge naar Thuis, en zullen zich daarom altijd verdrietig voelen vanuit hun eenzaamheid en afgezonderheid van die BRON.
Maar omdat zij werken vanuit liefde en liefde voor de mensen, zal deze sluier van geheugenverlies uiteindelijk minder worden, en zullen ze zich meer en meer herinneren.
Waarom dan, adviseer jij regressietherapie Nims?

Hmmzzz. Interessante artikels, en ik wou dat je dit al eerder had aangegeven Nims!

Als mensen moeite hebben met de Engelse taal, wil ik 1 en ander wel vertalen, aangezien dat mede mijn vak is.
Gewoon, puur en vanuit mezelf, en om de informatie toegankelijker te maken voor diegenen, die net zo onderzoekend en kritisch zijn als ik smile
Anke
Anke mrt 16 '10
Ik volg dit topic maar een beetje half, maar ik werd even getriggerd door het woord "regressie" en of dat simpel is.

Voor de één is het simpel, voor de ander niet.
Ik ken mensen die na 1 zin al in een vorig leven vallen en er bijna niet meer uit te halen zijn en anderen waartegen je uren als brugman kunt praten en die nog niets ervaren. Dat heeft nul komma nul te maken met de ervaring van de therapeut.

Daarnaast vind ik regressies persoonlijk een zeer serieuze aangelegenheid en zou ik ze in dit verband nooit aanhalen.
Ik schrik hier behoorlijk van.
Hemelwandelaar
Eerste vraag was: Waarom ziet Hans dan bij zoveel mensen hier alleen al die bollen? En heeft dat wel echt iets te maken met 'engelmens-zijn'?

Wat mijn gevoel bij jouw vraag is, is dat dit puur een energetische aantrekking heeft. 5D gezien is dat ook een soort van natuurlijke regel. Energie trekt steeds meer gelijke energie aan, of mensen van dezelfde resonantie komen steeds meer bij elkaar op die plek. Dat zou kunnen zijn waarom Merudi als een soort magneet werkt. Maar dat is mijn idee hierbij he?

Of het met het engelmens-zijn te maken heeft, weet ik niet. Ik heb persoonlijk nooit zoveel met de term opgehad. Ik ben ik.
Marenubium
Marenubium mrt 16 '10

Jee...wat jij wilt dan... Wie gaat er nou vrijwillig in regressie?

Volgens mij was dat niet de discussie. Jij wilde weten hoe je kunt weten of je een engelmens bent, en op deze manier kan je erachter komen. Ik gaf daar antwoord op.

Right. Dat is net zoiets als reageren op een vraag: Hoe ziet de dood eruit? Antwoord: Verzuip jezelf maar eens in een sloot. Dan kom je er wel achter.
Als je geen antwoord hebt op de vraag, wat voor iedereen veilig is, waarom zeg je dat dan niet gewoon? Toch helemaal niks mis mee?

Het kan voor jou simpel zijn ja. Maar besef je dat er ook gewoon nog mensen rondlopen voor wie zoiets een enorme drempel kan zijn?

Quote:
Ja uiteraard kan dat een drempel zijn, maar is het mijn verantwoordelijkheid om iedereens probleem en drempel op te lossen?

Lol?! Jij gooit hier iets in de wereld en op internet Nims, en trekt daar mensen mee aan, die wel of niet onbewust bezig zijn met jouw definitie van 'engelmens'. Maar zodra er vragen over komen, geef je niet thuis. Scherm je alles af met tegenvragen die de eigenlijke vraag omzeilen, en dreig je zelfs met 'bannen' en leg jij alle verantwoordelijkheid bij andere mensen neer. Mensen die hier gewoon uit interesse komen, en er meer over willen weten.
Wie heeft hier dan een probleem? Nims, het is jouw verantwoordelijkheid, jouw pad om ook deze mensen een helpende hand te bieden, zodra je zoiets als dit in de openbaarheid gooit. Of ga je er maar vanuit dat mensen zichzelf dan kunnen redden? Zo van: Hier is wat, kauw erop, slik het door, doe ermee wat je wilt, maar zeur verder niet, antwoorden op vragen hoef je ook niet te verwachten.

Erm...als jij de verantwoordelijkheid niet wilt nemen voor jouw daden, dan gooi jouw 'engelmens' definitie in de prullenbak, geef merudi een ander jasje, en hou het voor jezelf. Waarom zou je dan andere mensen willen lastigvallen met jouw waarheid?

Ook wel weer apart dat je verder niet ingaat op mijn vragen. Heb ik je dan zo op je tenen getrapt?
Een 'engelmens' kent en ervaart emoties toch niet, zoals 'normale' mensen dat doen?
Marenubium
Marenubium mrt 16 '10

Wat mijn gevoel bij jouw vraag is, is dat dit puur een energetische aantrekking heeft. 5D gezien is dat ook een soort van natuurlijke regel. Energie trekt steeds meer gelijke energie aan, of mensen van dezelfde resonantie komen steeds meer bij elkaar op die plek. Dat zou kunnen zijn waarom Merudi als een soort magneet werkt. Maar dat is mijn idee hierbij he?

Of het met het engelmens-zijn te maken heeft, weet ik niet. Ik heb persoonlijk nooit zoveel met de term opgehad. Ik ben ik.

HA! Hemelwandelaar! Bedankt voor jouw inzicht hierin, zo heb ik het nog niet opgevat. Maar zo duidelijk heeft dan ook niemand deze bollen weten te definieren volgens zijn/haar inzichten.
Dit klopt wel aardig met mijn eigen ideen over energieen en resonanties...Hè hier kan ik wel even mee verder, thnx!
Hemelwandelaar
HA! Hemelwandelaar! Bedankt voor jouw inzicht hierin, zo heb ik het nog niet opgevat. Maar zo duidelijk heeft dan ook niemand deze bollen weten te definieren volgens zijn/haar inzichten.

Ja, en ik heb geleerd dat dingen soms goed kunnen voelen ondanks dat ze tegenstrijdig lijken. Later, is het kosmisch duidelijk waarom het goed voelde en gevolgd is. smile

Met bewondering kijk ik regelmatig naar de zuiverheid en nauwkeurigheid en absolute timing vna het kosmisch plan.
Marenubium
Marenubium mrt 16 '10
Origineel bericht van: Anke
Ik volg dit topic maar een beetje half, maar ik werd even getriggerd door het woord "regressie" en of dat simpel is.

Voor de één is het simpel, voor de ander niet.
Ik ken mensen die na 1 zin al in een vorig leven vallen en er bijna niet meer uit te halen zijn en anderen waartegen je uren als brugman kunt praten en die nog niets ervaren. Dat heeft nul komma nul te maken met de ervaring van de therapeut.

Daarnaast vind ik regressies persoonlijk een zeer serieuze aangelegenheid en zou ik ze in dit verband nooit aanhalen.
Ik schrik hier behoorlijk van.

Vandaar ook mijn reactie Anke...ik heb zelf ook ervaringen met regressietherapie...met alle gevolgen van dien.
Maar goed, het schijnt simpel te zijn...:|
Kunnen mensen het dan maar weer mee doen.
En ja, hieruit spreekt mijn aversie tegen dit soort therapieën, maar als ik dat had gezegd, kreeg ik vast weer de vraag waarom ik dat zo voelde, en mag ik weer in mijn eigen kern kruipen en te rade gaan waarom enzo.
JAH hieruit WALGING van IK, EVA, buiten dit topic om, die zich helemaal aansluit bij jou, Anke!

Grtz van mij, EVA

*die nu weer objectief wezen gaat*
JulienMoorrees

Lol?! Jij gooit hier iets in de wereld en op internet Nims, en trekt daar mensen mee aan, die wel of niet onbewust bezig zijn met jouw definitie van 'engelmens'. Maar zodra er vragen over komen, geef je niet thuis.

Waar geef ik niet thuis? Ik antwoord gewoon op de vragen die gesteld wordt. Als mij een duidelijke vraag gesteld wordt, dan kan ik die ook beantwoorden.

Het helpt vaak wel als je een vraagteken achter je vraag zet wink.

Scherm je alles af met tegenvragen die de eigenlijke vraag omzeilen, en dreig je zelfs met 'bannen' en leg jij alle verantwoordelijkheid bij andere mensen neer.

Nee ik wijs ieder op zijn eigen verantwoordelijkheid. Ik stel alleen vragen om te begrijpen wat de vraagsteller nou precies wilt weten of bedoelt, want niet iedereen kan altijd een duidelijke vraag stellen.

En ja ik heb moeite met jouw manier van vragen stellen omdat ik niet altijd begrijp wat je nou precies bedoeld.

Mensen die hier gewoon uit interesse komen, en er meer over willen weten.
Wie heeft hier dan een probleem? Nims, het is jouw verantwoordelijkheid, jouw pad om ook deze mensen een helpende hand te bieden, zodra je zoiets als dit in de openbaarheid gooit.

En dat is precies wat ik ook doe. Vraag maar eens rond aan iedereen die ik verder geholpen heb via Merudi. Verdiep je eens echt in alles wat ik doe en je zult mij in een ander daglicht zien. Ik vind het echt heel jammer dat je op deze éénzijdige manier blijft communiceren.

Of ga je er maar vanuit dat mensen zichzelf dan kunnen redden? Zo van: Hier is wat, kauw erop, slik het door, doe ermee wat je wilt, maar zeur verder niet, antwoorden op vragen hoef je ook niet te verwachten.

Nee daar ga ik niet vanuit. Hoe kom je daar zo bij, en waar blijkt dit dan uit?

Erm...als jij de verantwoordelijkheid niet wilt nemen voor jouw daden, dan gooi jouw 'engelmens' definitie in de prullenbak, geef merudi een ander jasje, en hou het voor jezelf.

Waarom zou ik dat doen? Merudi is goed zoals het nu is. Iedereen kiest ervoor om erop te komen of weg te blijven.

Waarom zou je dan andere mensen willen lastigvallen met jouw waarheid?

Omdat voor vele mensen het helemaal geen lastigvallen is. Waarom vind jij het lastigvallen? Bel ik je 's nachts op om je naar Merudi te lokken? Jij komt hier toch vrijwillig, of niet dan?

Ook wel weer apart dat je verder niet ingaat op mijn vragen. Heb ik je dan zo op je tenen getrapt?

Nee dat heb je niet. Maar jij stelt helemaal geen vragen, dus valt er ook niet veel om op in te gaan. Misschien moet je je vragen wat duidelijker stellen zodat je ook gewoon een antwoord kunt krijgen?
Een 'engelmens' kent en ervaart emoties toch niet, zoals 'normale' mensen dat doen?

Hoe kom je daar zo bij? Je vergeet het stukje "mens" in engelmens.
Hemelwandelaar
En ja, hieruit spreekt mijn aversie tegen dit soort therapieën, maar als ik dat had gezegd, kreeg ik vast weer de vraag waarom ik dat zo voelde, en mag ik weer in mijn eigen kern kruipen en te rade gaan waarom enzo.

Ik ben hier meestal vrij simpel in: dit is jouw gevoel.

Dat heeft met je zuiverheid te maken, of een vorig leven. Ik kan het niet voor jou invullen.....
admin
admin mrt 17 '10

Het is wel de bedoeling dat ieder in zijn "eigen" kern zit, en dat je er niet pas inkruipt bij een bepaald gevoel.
Het is ook positief want zo krijg je geen "aversie" tegen iets meer,maar wordt je voorstander van iets, wat een vele mooie uitstraling heeft als je dat naar buiten brengt.Zo ga je niet meer schrikken van een opmerking, of getriggerd worden (daarrond)
Mede omdat je dan zelf hoogstwaarschijnlijk al naar alternatieven hebt gezocht en een duidelijk standpunt hebt gevormd, dat je vanuit een rust en een liefde naar buiten kunt brengen.
Er zijn niets dan voordelen hoor aan het in je kern zijn.

Quote:
JAH hieruit WALGING van IK, EVA, buiten dit topic om, die zich helemaal aansluit bij jou, Anke!

Grtz van mij, EVA

*die nu weer objectief wezen gaat*
Anke
Anke mrt 17 '10
Ik zou het wel prettig vinden om altijd in mijn kern te zitten, maar het gaat mij nog niet zo goed af. Er zijn vooralsnog steeds situaties die mij triggeren. Maar weet je, juist daardoor kan ik vervolgens mijn kern des te sterker voelen. In dat opzicht vind ik het eigenlijk wel weer prettig om er niet altijd in te zitten.

Hrm, dit ga ik nog even laten bezinken, want het komt nu meer vanuit een gevoel dan dat ik er al echt woorden voor heb.
admin
admin mrt 17 '10

Of http://theangellistener.com/forum/index.php?topic=77.0

Please, first of all, realize the fact, that once the Angel decides to reincarnate, He-She must pass through the let us call it "initiation of "Veil of Amnesia", meaning, that reincarnated Angel will be born veiled, as all other humans. Ja dit klopt ook, voor mij.

Just the veil is probably thinner, and reincarnated Angel will always feel a sense of not really belonging here on Earth, and long for HOME, for Higher Realms. ja, en dat had ik enorm lang tijd ook. Hoe meer ik me bewust bewust ben van wie ik ben, hoe meer ik begrijp waarom ik op aarde ben en m'n werk kan doen.

Most reincarnated Angels carry within them some deep inner sadness, which is that longing for home. ook juist, en net zoals bij deze laatste dagen waarin de engelmens weer doorheen geschud wordt als "zogenaamd" onbestaand, voel ik die inner sadness diep in mij wel even weer. Doet me aan m'n kindertijd denken..ergens mag je nooit zijn wie je bent, zegt dan m'n innerlijke kind in mij. Gelukkig ben ik zodanig bewust van wie ik ben dat ik dat kind even kan troosten en m'n werk weer verder kan zetten.
Het volgende punt blijft innerlijk wel.. : Ik kan mensen helpen die in mij geloven. Niet die mij niet zien zoals ik Ben, maar me verloochenen. En das een keuze die de ander maakt, niet ik. Want ik ben zoals ik ben in wie ik ben, ongeacht wat anderen van me denken of maken.
dus uiteindelijk vind ik het de laatste dagen ivm ' de engelmens" super!!
Ben dankbaar omdat het me uiteindelijk nog sterker maakt!

Mostly, they choose to reincarnate in order to spread Love & Light as in home, but they are born often in the families, which have lots of fear patterns,
Ja waar, en die angstige patronen nam ik over, ik droeg, en ik nam heel veel op mij, ik kon/ kan ontzettend veel aan!

so Angels choose to reincarnate to help the family, and through their own trials to make this veil even thinner, so they can start to shine the Light out
helemaal waar!!.

Most of reincarnated Angels are becoming Light Workers, because sooner or later, they remember what they cvame here to do. juist

They do not remember it totally consious, but the soul longing is so strong, that they cannot go away from this longing.
Het licht verdwijnt namelijk niet.. dat vind je als eerste terug! En ik merkte op dat ik altijd begreep, vergaf en mensen opnieuw in de arme sloot, steeds opnieuw, dat ik vanaf m'n kindertijd niets anders deed als zelfs de gedachten van m'n ouders horen, en datgene wat ze aan gevoelens hadden doch niet uitspraken.. er zijn hele veel gebeurtenissen geweest om me wakker te maken in wie ik ben. Dat zie ik dan ook als ik erop terugblik.

Can you recognize the Incarnated Angel? If you are sensitive, and open to yoru own feelings and emotions, you probably will recognize reincarnated Angel.
Have a look deep into the eyes, and if you see deep pools of Love with a tint of deep inner sadness, most probably you are meeting with reincarnated Angel.
If you feel, that you become serene and still next to the person, and you feel eternally safe and loved, eventhough you might even not know the person, most probably, you are meeting reincarnated Angel.

Sometimes, the Earthly Life can be tough for reincarnated Angel, because they are also veiled, but form another hand, they remember Home, they remember the Truth. And it might be a tricky thing for reincarnated Angel to adjust on Earth and be functional. But even in human bodies, reincarnated Angels come to serve poeple and be messangers of God, just the task gets wuiet difficult for them, because they have to deal with amnesia and with the human body, from another hand, it is also a great gift for reincarnated Angels to experience human body, to experience gravity, breath, smell, touch, all the human senses.

It is said, that 5% of a human population right now are reincarnated Angels.

Ik dank je Marenubium, om deze "energie" weer te openen. Het sterkt me, in wie ik ben.
Veel liefs van mij met een welgemeende knuffel,
Bellefleur
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy