Ik ben niet van de guru's, maar ik voel wel dat je veel te bieden hebt hier en juist het vertrouwen in jou heeft me naar dit forum gebracht.
Waarom wil je dit eigenlijk weten, want jij weet toch waar je voor staat en wat je te bieden hebt?
Er is niets mis met een goeroe , integendeel.. ik heb vele levens gehad, waarin ik een zeer spirituele goeroe als leraar had. En daarin ben ik steeds enorm ver in m'n spirituele ontwikkeling mee gekomen.
Als je even googled kom je algauw te weten wat juist een goeroe is, en dan zal je zien, dat ik dat niet ben.
Wel weet ik een groep mensen in groei te brengen, en ken ik ook een eigen stijl en manier daarin.
Ik weet heel zeker waarvoor ik sta en wat ik te bieden heb en ik ben blij dat je door het vertrouwen in mij, hier terecht gekomen bent.
wilde ook graag dat je hier bent, ik voelde dat je hier je plek wel ging vinden.
Waarom ik het wilde weten was een moment dat ik gisteren had, van een denkpiste die ik maakte,
omdat ik niets ben op een plek waar er geen vertrouwen is in wie ik ben en doe!
Als dat overwegend zo zou zijn, dan heb ik een andere plek te kiezen.
Uit respekt voor de keuze van anderen. Echter hun kijk op mij, verandert niets aan wie ik ben.
Ik ben wie ik ben!!