Hmmz. Ik blijf bij mijn mening: 'engelmensEN' bestaan niet, er is er maar 1, en dat is NiMS. Want het is zijn waarheid.
Niks mis mee
Ook nooit veroordeeld. WEL het feit dat andere mensen zich hiermee willen identificeren, zich willen identificeren met de waarheid van een ander. Dat gaat er bij mij gewoon niet in. Want daarmee verloochen je je eigen waarheid en ZIJN. En dat identificeren MET is een tegenstrijdigheid met wat mensen die zich hier 'engelmens' noemen, met wat zij vertellen over zichzelf en uitdragen. Mijn boodschap: Luister eens wat beter naar je eigen woorden.
Voor mij verder:
Ik blijf bij mijn eigen waarheid, en neem mee wat mij aanspreekt in andermans teksten/opinies/uitingen/bijbels/whatever.
Hierdoor kan ik heus wel mijn eigen opinie bijstellen, of terugkomen op zaken. Mijn IK blijft daarmee veranderlijk
(Gelijkgestemde-)Mensen en WOORDEN die mij RAKEN zijn daarmee van belang voor mijn eigen veranderlijke ontwikkeling. Dat heet: onderzoek, uitwisseling, herkenningspunten, etc. Daar zijn dus gewoon andere mensen voor nodig. Dat heet een leerproces. En dat is het zoals het is: een leerproces. Geen houvast. Maar een doorgang.
IK ben geen 'engelmens'. IK ben meer dan dat. IK sta buiten hokjes en aannames en de waarheden van anderen. Ik ben IK, en IK groei. IK ben en zal zijn. Een Kind van het Verleden, Heden en Toekomst. Een Kind van NU.
Ik ben de vrijheid van mijn Geest. Ik ben op ontdekkingstocht.
En IK leer.
IK geef door.
IK BEN.