Loading...
nl

Gedachten in mijn hoofd geplaatst???

bako3
bako3 mrt 15 '10
Beste mensen

Ik heb sinds ik klein ben een gave om dingen te kunnen voorspellen( denk ik ) Ook heb ik van die dromen die uitkomen.
Ik heb laatst ,twee weken terug, de dag van de geboorte en de naam van het kind van mijn vriendin voorspelt. Ik zei dat het de 10e zou komen en het kind Anouk zou gaan heten. Het kind is de 11 om half 2 's nachts geboren en heet manouk. Hoe kan dit toch??? Ik heb nog veel meer van dit soort dingen meegemaakt en begin me er eigenlijk nu pas voor te interesseren. Kan je dit verder ontwikkelen?? Het lijkt wel of iets of iemand deze gedachten in mijn hoofd plaatst en dat ik dat dan door geef.Heeft iemand hier een verklaring voor??

graag jullie reactie a.u.b.
Delen:
admin
admin mrt 16 '10
Hallo Bako,

Mijn eerste vraag die hierbij opkomt, is, wíl je overal een verklaring voor hebben? Sommige dingen hoor je, zie je of voel je, zonder dat er een verklaring voor is.
Het kan zijn dat je wel helderhorend, helderziend, of heldervoelend bent. Heb je daar wel eens bij stilgestaan?

Groetjes,
Marjan
Anke
Anke mrt 16 '10
Ik zou zeggen, kijk er met onbevangen nieuwsgierigheid naar. Dat is de beste manier om iets te ontwikkelen. Wanneer je het forceert of doelbewust voorspellingen door wil krijgen, zal het alleen maar tegen je gaan werken.

Daarnaast lijkt het me wel goed om voorzichtig om te gaan met de informatie die je door krijgt, maar het is natuurlijk helemaal aan jou.
bako3
bako3 mrt 31 '10
Beste mensen,
Sorry voor de late reactie terug, maar ik had geen even geen pc ter beschikking.
Bedankt voor jullie reactie! Ik zal het maar nemen zoals het is. Maar inderdaad ben ik er wel heel nieuwsgierig naar. Ik heb deze week voor het eerst te maken gehad met energie verplaatsing ook heel boeiend!!
Ik heb een hapnotherapeute die mee hier een hoop over leert. Ik weet nou eindelijk hoe ik van al die rare kwaaltjes van me af kom.

groetjes
bako

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki