Loading...
nl

Op de markt

vlinder68
vlinder68 mrt 9 '10
Dat is echt vreemd.

Vannacht droomde ik dat ik op de markt liep. Er waren afprijzingen dus liep ik erop af. Een jonge man die garen verkoopte bood mij garen aan. Ik nam ze niet omdat ik ze niet goed genoeg vondt voor de naaimachine. Maar tegelijkertijd voelde ik me heel erg blij,en aangetrokken tot hem. Alsof ik hem al jaren kon. Hij kwam zo dicht bij dat hij me wilde zoenen. Ik sloeg dat af. Hij was alleen met 3 kinderen, ik voelde me ook heel erg veilig.Iemand die me onvoorwaardelijk liefde gaf.Ik liep door en kocht een rok met stroken en een vest met veel kleuren.
Daarna was ik in een school die totaal afgebrand was maar ik hoorde en zag wel kinderen.Daarna verliet ik de plaats.Maar kon die persoon niet uit mijn hoofd halen de jonge aantrekkelijke man van de markt die mij zo lief had.Ik was uitgenodig op een feestje de persoon die het had georganiseerdt zij he is die lieve man er niet bij dit vond ik vreemd. Hoe kon hij dat nou weten. Ik verliet het feest partijtje. Wat wil dit zeggen, of wat betekendt dit uberhaubt.
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Hallo Vlinder, je hebt geantwoord op de uitleg over het dromendagboek, maar je kunt beter een nieuw topic aanmaken.Bijzondere droom trouwens..

Liefs Maryssa
vlinder68
vlinder68 mrt 10 '10
Hallo Maryssa,

Dank je wel voor je reactie, ik ben pas nieuw dus weet ik niet zo goed hoe ik alles moet bijhouden met de site.
Ik wens je nog en fijne dag toe.

Liefs Vlinder68
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '10
Zo even een nieuw topic voor je van gemaakt wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki