Loading...
nl

wie wil voor mij pendelen ?

mama29
mama29 mrt 13 '10
Hallo wie wil er voor mij eens pendelen ivm een zwangerschap

Sinds nov beslist en er ook voor gegaan voor een 3de kindje .
In feb heb k een vroege miskraam gehad en ik vroeg me af wanneer ik nu opnieuw zwanger zou zijn en wat dan het geslacht dan zou zijn?
ben kristel jacobs en geboortedatum is 15-09-1980

alvast bedankt kben zoooo benieuwd en hopelijk moet ik niet te lang wachten op een zwangerschap nu was het al snel gelukt in de 3de ronde.

thx
Delen:
admin
admin mrt 14 '10
Ik niet smile

Succes met je zoektocht.
admin
admin mrt 14 '10
Nee, ik doe dat ook niet, lieve mama!
Maryssa
Maryssa mrt 14 '10
Lieve mama29,

Wat heb je er aan om dat al van te voren te weten? Laat je verrassen door de natuur en de kosmos!

Als het de tijd ervoor is zal je weer zwanger raken...en zo niet dan is het niet de tijd.

Ontspan, geniet van alles om je heen; van de 2 kindjes die er al zijn in je leven en vooral VERTROUW in jezelf en dat alles komt zoals het komt.

Liefs Maryssa
admin
admin mrt 14 '10
@mama29

ik heb dit wel gedaan maar ik hou me er niet meer mee bezig sorry. suc6 met zoeken.

ps: ik heb wel een forum voor je waar ze dat wel doen voor je maar dat kan wel ff duren voor je aanvraag beantwoord word wink. als je interesse hebt stuur je anders maar ff een pb.

liefs
Anke
Anke mrt 16 '10
Ik ga mee met mijn voorgangers. In ieder geval veel succes (en plezier ;-)
ferrero
ferrero jan 20 '11
Hallo allen,


Graag zou ik aan een vaqn jullie willen vrasgen wie er voor mij kan pendelen.

Ik vraag me wel eens af of er ooit nog een tijd komt met wat positieve dingen in het leven.
Soms denk ik , ik emigreer maar dan ook weer niet, omdat ik nederland zo mooi vind. Vooral de lucht, de wolken de zon gewoon alles. Maar de laatste paar jaren zit het ons niet mee.
Please.... ik weet ik blijf positief maar soms zakt dat wel eens in de schoenen.

groetjes...posia

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki