Loading...
nl

Mijn Foto....

Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Dankje Heaven voor je reactie :)
Thomas A
Thomas A dec 13 '06
Heaven hierbij je Fotolezing, deed het met plezier voor je;

Onbegrip

Boos!!..

Intenties

energie

Scherpe kijk

vasthouden

Onbegrip. Er is erg veel onbegrip in jouw leven geweest. Er is over jouw grenzen gegaan. Je voelt je ongezien. Je gevoelens lijken nu al zo gekwetst dat je je deels afsloot voor deze wereld. Maar Heaven daarmee sloot jij je een stuk voor jezelf af!!!!!!..

Je bent boos en blokkeert daar regelmatig door. Je hebt je een houding aangemeten die gevoelens met zich meebrengt waar jij zelf eigenlijk helemaal blij mee bent. Jouw zuivere ziel komt hier tegen in conflict en dat voel je. Het brengt ook innerlijke conflicten met zich mee en deze maken je regelmatig wat neerslachtig. Je kunt soms koel tot koud zijn. Ook heb jij jezelf maniertjes aangeleerd om te kunnen overleven. Soms bedien je je ook van speltechnieken en beseft daarbij niet dat e jezelf buiten het contact plaatst wat je werkelijk met die iemand zou kunnen hebben. Veel mensen ontwikkelen deze uit louter overlevingsdrang. Dit is niet goed Heaven: je sluit op deze manier je hart en ziel af en gaat daardoor meer in je ratio zitten. Ook brengt het met zich mee dat je berekenend zou kunnen zijn of trucjes gebruikt. Zoals gezegd, veel mensen ontwikkelen dit en jij in dit geval ook, maar diegeen die er uiteindelijk het meeste last van heeft ben je zelf. Kijk hier goed naar en verlies je ziel niet uit het oog. Deze zal jou uiteindelijk de weg en de veiligheid wijzen waarbinnen jij werkelijkheid bent!!

Blijf dichter bij je hart en je ziel en ga niet te veel in je hoofd gaat leven als dat niet nodig is!!!!.

Intenties; Wezenlijk heb je prachtige zuivere intenties en deze vinden op dit moment geen uitweg " in elk geval niet voldoende - om gestalte te krijgen. Wel eens over gedacht om sprookjes te gaan schrijven? Ga eens wat mooie teksten schrijven vanuit je eigen diepste wezen, je hebt erg veel te geven waar ook anderen zich in kunnen spiegelen en zelfs troost in vinden. Je hebt veel gevoel voor schoonheid en werkelijkheid, daarbij een prima motoriek. Je bent zeer fijngevoelig en hebt hoge levensintenties.

Energie; Al weet je soms niet meer waar je nog de energie vandaan moet halen om verder te gaan, je hebt wel vertrouwen dat het op je weg zal komen. Als de twijfel je angst brengt, denk dan je wel het meeste leert door er zo intensief met je zelf te overleggen. Een goeie manier om jezelf serieus te leren nemen. Bedenk je dat zingeving een beter gevoel op levert dan een luxe leven, het sluit simpelweg beter aan bij je zuiverheid!!!!.
Geef verder niet zo toe aan je moeheid als het eigenlijk niet kan.

Scherpe kijk; Je hebt een scherpe kijk op allerlei dingen. Niet zelden kijk jij dwars door heel ingewikkelde kwesties en je intuïtie is beter nog dan dat jij vaak denk. Dit heeft met zelfvertrouwen te maken. Gewoon een kwestie van tijd en anderen maar laten praten als jij zelf wel beter weet.

Vasthouden; Laat zaken waar anderen mee worstelen wat gemakkelijker los. Sta ze bij met raad, maar respecteer de eigen weg die zij gaan moeten om hun aardse lessen te leren. Het werkt gewoon beter en niemand heeft er wat aan als jij er mee zit!!!!..
Laat ook je levens vraagstukken wat losser en bedenk je dat je overal antwoord op zult krijgen wat ooit een vraag was!!!!!.

Je kunt heel slim zijn maar ook chaotisch. Soms paniekerig zoals dat bij te veel in je hoofd zitten hoort (niet doen dus). Stel je eigenliefde niet langer uit en doe dingen die echt goed voor je voelen. Leer de betrekkelijkheid en onrust van materialistisch zijn inzien en nogmaals sluit je gevoelswereld niet af!!...........

met respect

Thomas
Heaven
Heaven dec 13 '06
Thomas, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen...

Het klopt zo erg wat je hebt verteld... en het is heel heel erg confronterend om het allemaal zo te lezen...

Je hebt echt je vinger gelegd op al mijn ikjes.. en jeetje.. ben er stil van...

Dankjewel..
Thomas A
Thomas A dec 13 '06
Nou misschien wel een supermooi vertrekpunt om de reis naar jezelf aan te gaan. Het is de mooiste die er bestaat, geloof me...........

liefs

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '06
Grappig om het verschil tussen jou nu en een jaartje eerder. Je bent een stuk minder vermoeid, en hebt een wat "frissere" kijk. Ik vind het iig goed om te zien!
Heaven
Heaven dec 14 '06
Ik had eigenlijk nog 2 vraagjes...

Thomas, Hoe zorg ik dat mijn reis slaagd?
En Nims, wat bedoel je met frissere kijk?

Groetjes, Heaven
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
Heaven, de reis gaat om zelfkennis.

Het zelf leren kennen betekent dat hoe beter je jezelf kent hoe beter je ALLES om je heen begrijpt, herkent, kent, ziet, snapt, enz. Het betekent ook dat we onszelf heel serieus mogen gaan nemen, onze gevoelens, inzichten, bedenksels, waarnemingen, scheppend vermogen, maar ook onze pijn, angst, onzekerheid, vragen.
Druk NOOIT iets weg, verdring niks, laat het er allemaal gewoon zijn, hoe lastig of verdrietig soms ook.
Vraag niet meer "waarom heb ik toch.......?, maar "waardoor heb ik toch......?

De reis naar het zelf slaagt als je niet opgeeft, ook niet als er bomen over het pad liggen.......

De kennis van het Zelf is de bevrijding van de ziel en doet je in sereniteit terecht komen.... en in ultieme liefde.............

Thomas
Heaven
Heaven dec 15 '06
Dankjewel thomas...
Heaven
Heaven dec 15 '06
Nou vraag ik me heel erg af.. ik hoor rondom mij.. je bent op deze aarde om iets te doen.. of te leren.. maar hoe weet je wat je nou eigenlijk moet leren of doen? misschien gek dat ik het vraag..

maar vroeg het me af..
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
Grappig Heaven, eigenlijk als ik een kant en klaar recept had.........

toch een paar zinnen;

Begin elke ochtend met een paar slokken water,
die je de avond ervoor naast je bed hebt gezet!!!!!!!!

Richt je leven eenvoudig in!!!!!.

Stuur jezelf naar je roeping, richting, zingeving!!!!!!.
Wees eerlijk tegenover jezelf en wees vertrouwd!!!!!!!

Laat de pijn uit het verleden, de modder zijn,
van waaruit jouw mooie bloem ver-schijnt!!!!!!!

Leef in je hart en niet in je hoofd!!!!!!!!

Oordeel en veroordeel niet!!!!!!!

Schep harmonie binnen - en buiten jezelf!!!!!!!

Krop niets dat eruit moet op; neem het beste moment!!!!!!!

Verdring niets; geen inzicht, geen enkel gevoel " ook geen angst!
Maar ook geen eigen verantwoording!!!!!!

Volg je hart; je ziel!!!!!!.

Wees kritisch naar onze maatschappij, volg niet alles!!!!!!..

Volg je leegtes niet met “ruis”
en mediteer totdat je stilte voelt in je eigen stilte!!!!!!!

Alles dat wij van onszelf niet kennen, be-grijpen of ontkennen,
is stappen uit onze eigen wereld, onze eigen ziel of zijn!!!!!!
Het enige is dat eigenlijk gewoon dat wij onszelf moeten leren kennen;
dan is onze wereld een paradijs!!!!..

Thomas
Heaven
Heaven dec 16 '06
Toch moet ik sommige dingen nog echt leren, veel moet ik leren begrijpen..

Heel erg bedankt thomas, dat je me stapje voor stapje naar mijzelf brengt!
Thomas A
Thomas A dec 16 '06
You're welkom, maar dan merk ik toch dat ik even niet zo goed weet wat te zeggen..........

Thomas
Heaven
Heaven dec 17 '06
is dat een goed.. of slecht teken thomas?

Heaven
Thomas A
Thomas A dec 17 '06
Dat is dan een oordeel toch?

nee joh, doodordinaire verlegenheid.........

ik zit er wel bij te lachen trouwens

Thomas
Heaven
Heaven dec 17 '06
verlegenheid hoeft echt niet! Het is gewoon zo!
hahaha, en euhm lachen is gezond! :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
 Quote:
Origineel van Heaven:
Ik had eigenlijk nog 2 vraagjes...

Thomas, Hoe zorg ik dat mijn reis slaagd?
En Nims, wat bedoel je met frissere kijk?

Groetjes, Heaven
Met een frissere kijk bedoel ik, alsof je wat meer doorhebt wat er speelt, alsof je ergens naar kijkt, en je blik is vernieuwd, dat je ineens meer ziet dan je in eerste instantie doorhad.
Heaven
Heaven dec 18 '06
Oke, nu begrijp ik wat je bedoeld...

Dankjewel :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '06
You're welcome.
Heaven
Heaven mei 15 '07
admin
admin mei 15 '07
Hoi Heaven,

Ik lees geen foto's maar ben wel erg verliefd op jouw kat! Wat een poepie zeg.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420