Loading...
nl

Invalide man geslagen

Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10


Wat ik daarnet zag in de auto onderweg naar huis....er was een opstootje tussen een invalide man met 2 begeleiders en een groep jongeren van ongeveer 12 a 15 jaar hooguit.

Ze waren hevig aan het schelden en gebaren aan het maken ...toen ineens een jongen hevig uithaalde naar het hoofd van de invalide man ..hij kreeg echt een harde knal want ik zag het gebeuren...de jongen rende vlak voor mijn auto weg en ik kon nog net op tijd stoppen, daarna werd de jongen achterna gezeten door de begeleiders

Ik kon niet meer zien hoe het is afgelopen omdat ik door moest rijden, maar er was gelukkig genoeg hulp voor de oude man.
Maar pfffff wat bezielt zo'n jongen om zo'n oude weerloze man te slaan !! Ik kan er met mijn hoofd niet bij en ik denk ook niet dat mijn kleinkinderen ooit zoiets zouden doen.

Vreslijk vindt ik het!...ik moest dit even kwijt....wat een agressie toch!
Delen:
admin
admin mrt 12 '10
Zoiets meldt ik dadelijk aan m'n Gids,
en vraag ik om hulp van hierboven, naar de situatie toe.
Wetende en vertrouwen hebben op het feit dat er dan ook hulp komt,
op een manier dat het beste is voor de groei van eenieder.

Zelf voel ik welke emotie ik heb, en blijf daar even bij om te zien wat het met me doet en wat het betekent voor me.
Of praat ik het inderdaad ook van me af.

Het is nooit leuk zulke dingen te zien, laat staan ze persoonlijk te ervaren.

Liefs
Bellefleur.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 12 '10
Ik kan daar ook nooit tegen! Bah!! Soms vraag ik me echt af wat er in iemand zn hoofd omgaat. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets op z'n geweten kan hebben...
Het Zal wel weer ergens goed voor zijn al kan ik niet beseffen dat het een les is.
admin
admin mrt 12 '10
Maar ja, wat dachten jullie dan van de situatie in Veendam. Aangestoken branden en nu een brandweerman overleden!!! Het is de vader van een klasgenootje van Jorinda en dan komt het akelig dichtbij hoor!! En ook daar zijn het waarschijnlijk daders van 13/14 jaar oud. En weet je, dan moet ik ook altijd weer denken aan hún ouders..............

xxxxxxxxx
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10

Fijn dat hulp komt Bellefleur, voor allebij de mensen zowel de jongen als de oude man...ik vergat er nog bij te zeggen dat hij in een rolstoel zat dus hij kon geen kant op.

Nee Natalie het is niet leuk om dat te zien, en ik denk als ik er naast zou hebben gestaan ik toch partij voor de oude man had getrokken ...ik kan alleen niet hard hollen en dat is wel wat de begeleiders gedaan hebben.

Ja Peejay ik vindt het ook laag, hoe komt een jongen zover om dat te doen?....ik kan er gewoon niet bij.

Ja Marjan dit is ook vreselijk ik heb het gelezen, het is voor allebij de partijen vreselijk en weer hele levens verpest...of hoe zeg je dat...door elkaar gegooid, nooit meer hetzelfde.
gast
gast mrt 12 '10
Als je jezelf niet zo "veel" vind pak je iemand die nog minder is om er zelf "beter" uit te komen. Ik vind het erg voor die jongen dat hij dit soort dingen doet, het is niet bepaald een teken van zelfzekerheid. De leeftijd is er wel weer naar dat je niet echt zelfzeker bent. Helaas dat hij het op deze manier wil compenseren.
De man was slachtoffer. Het is een sugestie van mijn kant te denken dat hij zich al slachtoffer voelt.
Zoals alles wat ik hier schrijf is het mijn interpretatie van de situatie en zeker geen waarheid.
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '10


Maar ik snap je wel Gast...ja zo kun je het ook zien.

Ik vindt het ook het laagste van het laagste Peejay om zo iemand aan te vallen die weerloos is....en ik ben benieuwd of er iets in het wekelijkse krantje over komt te staan, zo ja dan schrijf ik het hier neer.
admin
admin mrt 13 '10

je weet natuurlijk niet hoe het verder is gelopen.
Wie weet hebben ze de jongen kunnen grijpen, is er al een proces verbaal opgesteld,
is er al een gesprek geweest tussen die jongere en die persoon in de rolstoel.
Heeft men een motief kunnen achterhalen en er al een heel deel weer opgelost.
admin
admin mrt 13 '10
Dit vind ik ook wel erg vreemd! zou ik niet kunnen, ook nie in zatte toestand.

Man steekt zichzelf in brand in Nederlandse coffeeshop
In een coffeeshop in het Nederlandse Emmen heeft een 46-jarige inwoner van de stad zichzelf vrijdagavond in brand gestoken. Volgens een politiewoordvoerder kwam de man de zaak binnen, sprenkelde brandbare vloeistof om zich heen en stak deze in brand. Ook de bar van het pand vatte direct vlam. Personeel van de coffeeshop kon de man overmeesteren en de vlammen doven.


De politie hield de brandstichter aan. Hij is met gezichtsletsel afgevoerd naar het ziekenhuis. Verder raakte niemand gewond. De man was eerder op de dag ook in de coffeeshop. Wegens dronkenschap werd hem toen de toegang geweigerd
gast
gast mrt 13 '10
Nee, dat is niet zo vreemd dat jij dat niet doet. Je bent immers die man niet en weet niet wat er in hem omgaat.
Maar zeg nooit nooit.....
admin
admin mrt 13 '10
"ik vind het vreemd en zou het niet kunnen" wink: schreef ik.

gast
gast mrt 13 '10
Gelukkig maar wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki