Loading...
nl

Nieuwe foto lezen van Daydream

Daydream
Daydream mrt 10 '10
Hallo allemaal,

Ik heb hier een tijd geleden mijn foto laten lezen en ben heel erg benieuwd wat er nu uitkomt.

Dus wie wilt mijn foto lezen?

[img]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1614[/img]
Delen:
Daydream
Daydream mrt 10 '10

sorryhier isde foto
Elfje21
Elfje21 mrt 12 '10
Hey Daydream,

Ik zou je foto wel graag willen lezen.

Ik zeg gewoon wat er in me opkomt als ik naar je foto kijk. Dus ik weet niet of het juist is, want ik ben bij fotolezen nog maar een beginner, maar wil het graag proberen om ook ervaring op te doen.

Ik heb het gevoel dat je een lief meisje bent, dat houdt van lachen. (Ik denk dat je het ook wel vaak doet.)
Ik denk ook dat soms als mensen je bepaalde dingen zeggen, bv. positieve dingen over je uiterlijk of over wat je goed kan, dat je dan wel eens verlegen durft te worden.
Je bent volgens mij ook wel behulpzaam naar anderen toe.
Ik weet niet waarom, maar ik voel iets rond een bepaald geloof... Zou het kunnen dat je in bepaalde dingen gelooft, waar niet iedereen in gelooft? Ik weet niet precies wat het is, maar ik voel een geloof in bepaalde dingen. Ik bedoel daarmee geen echte godsdienst, maar meer een geloof, zoals bv. het boeddhisme, zou dat kunnen? Of iets anders?
Ik denk dat je momenteel gelukkig bent, maar dat je in afwachting bent van iets. Je wacht op een antwoord of een gebeurtenis. Het kan zijn dat ik me vergis hoor, dan mag je het zeker zeggen.
Ik heb ook het gevoel dat je je niet meteen tot alle dieren aangetrokken voelt, maar vooral voor grote en wilde dieren, zoals bv. wolven of tijgers,...

Dit is zo een beetje wat ik voel. Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen. Ik ben wel erg benieuwd naar je reactie en of het een beetje klopt of toch sommige dingen. Laat maar gerust weten, wat je ervan vindt.

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 mrt 12 '10
Hey Daydream,

Wat me opeens nog te binnen schiet.

Zou het kunnen dat je je wel aangetrokken voelt tot Indiaanse dingen? Ik kreeg even dat gevoel, maar het kan natuurlijk verkeerd zijn, dan mag je dat zeker wel zeggen.

Elfje21
taro
taro mrt 12 '10
Hoi Daydream,

Ik wil het graag even proberen.
Je bent onzeker en vind het moeilijk om standvastig voor je eigen mening uit te komen.
je mag je best laten horen hoor.
Je probeert een masker op te houden door je anders voor te doen dan dat je je eigenlijk van binnen voelt.
daardoor vinden mensen je leuk...maar is dit wat je echt wilt?
je gaat zo tegen je eigen gevoel in...probeer meer met jezelf in het reine te komen.
ga jouw rode draad zoeken. ga zoeken naar jouw pad.
loslaten is niet makkelijk, het doet pijn en vaak is het erg moeilijk. maar als je het eenmaal gedaan hebt dan zul je dankbaar zijn. je hebt de kracht in je...durf hem te pakken en ga leven naar wat je hart en gevoel aangeeft.
geen poppenkast meer, ga wat met je leven doen...volg jouw visie.

Hoor graag of je er iets mee kunt...
admin
admin mrt 12 '10
Ik kan je foto niet lezen, Daydream, te veel andere energie erbij.
Daydream
Daydream mrt 12 '10
Hoi, bednakt voor jullie reactie.

Elfje: Je zit er niet ver naast.

- Ik hou inderdaad van lachen, dit doe ik ook veel ja laugh
- Ik vind complimentjes wel fijn om te krijgen maar kan er zeker ook erg verlegen van worden.
- Wat betreft geloof zit je er ook niet ver naast, ik ben boeddhistisch opgegroeid en ga ook naar de kerk. Ik geloof in God maar het is niet zo dat ik me aan bepaalde regels van de kerk houdt en naar kerkdiensten ga. Voor mij bestaat God, dat weet ik en heb ik vertrouwen in hem
- Momenteel ben ik niet helemaal gelukkig, heb eigenlijk last van hevige stemmingswisselingen, dus daar zat je wel naast. Maar het is zeker zo dat ik naar een antwoord zoek
- Wat betreft dieren, ik hou wel van de natuur en van dieren maar ik hoef ze niet helemaal in mijn buurt te hebben. Ik hou van verschillende diersoorten.
- Over dat indiaans, ik voel mij niet aangetrokken tot indiaanse dingen. De foto was gemaakt op een verkleedfeest, het is niet goed te zien, maari k was verkleed als Pocahontas.

Tarot76: Ik kan er zeker wel wat mee.
- Ik ben inderdaad soms erg onzeker, en heb er weleens moeite mee om aan mijn eigen standpunt vast te houden.
- Het is niet zo dat ik een masker probeer op te houden, maar vind het wel moeilijk om mijzzelf zoals ik echt ben te uiten naar anderen toe.
- Het tegen mijn eigen gevoel ingaan is vaker tegen me gezegd door mensen in mijn omgeving, dus ik probeer ook meer met mezelf in reine te komen maar ben even de draad/mijn pad kwijt ja.

Bellefleur: Bedoel je met te veel andere energie erbij van mensen die je gedeeltelijk op de foto ziet? of om me heen in het algemeen?
admin
admin mrt 12 '10
Origineel bericht van: Daydream

Bellefleur: Bedoel je met te veel andere energie erbij van mensen die je gedeeltelijk op de foto ziet? of om me heen in het algemeen?

Ik kijk naar je foto en ik voel te veel energie rondom je en bij jou.
Dit kan komen doordat er de energie van andere mensen mee opstaan, en dat ik dàt voel.
Maar de hele foto wordt er voor mij wat door overspoelt. Dus hangt het ook aan jou zelf als ik naar je kijk.
Misschien dat je in het dagdagelijkse leven, jij je laat overspoelen door energieën van anderen. Je je laat wegdrukken, zodat je
je eigen energie niet goed kunt kanaliseren of soepel kunt laten stromen, en dus alle moeite doet om gehoord te worden, of geaccepteerd of gezien of opgemerkt...en dat dit niet lukt omdat de anderen in energie het overtroeven.
Ondanks dat ik je graag wil lezen, en merk dat anderen geschreven hebben, lukt het niet om tot bij jou te komen, juist omdat dàt in de weg staat van tot jouw te komen, wat ik graag wil doen.
Ik denk daarom dat het best eens kan zijn dat je zo hard je best doet maar dat het soms is dat mensen niet echt jou leren kennen.
Klopt dit?

taro
taro mrt 12 '10

Tarot76: Ik kan er zeker wel wat mee.
- Ik ben inderdaad soms erg onzeker, en heb er weleens moeite mee om aan mijn eigen standpunt vast te houden.
- Het is niet zo dat ik een masker probeer op te houden, maar vind het wel moeilijk om mijzzelf zoals ik echt ben te uiten naar anderen toe.
- Het tegen mijn eigen gevoel ingaan is vaker tegen me gezegd door mensen in mijn omgeving, dus ik probeer ook meer met mezelf in reine te komen maar ben even de draad/mijn pad kwijt ja.

Het masker zet je ook niet bewust op, zo bedoel ik hem niet hoor.
door je onzekerheid ga je jezelf aanpassen.
Maar dat is niet nodig, je bent een heel mooi meisje die de wereld veel te bieden heeft.
Je moet proberen je kracht van binnen te vinden. En ga jezelf belangrijk vinden.
Je hebt geleerd om je aan te passen...dat is je aangeleerd(ook onbewust) maar ga proberen te zien wanneer je over je grenst gaat. wanneer doe je wat jij wil en wanneer doe je wat iemand anders onbewust van je verlangt.
Ga proberen jezelf persoonlijk te ontwikkelen. je zult daardoor steviger in je schoenen komen te staan.
Je bent echt een lieverd...alleen moet je iets meer voor jezelf opkomen.
wees lief voor jezelf...en daar bedoel ik mee...ga leren jezelf de aandacht van andere te gunnen. ook jij bent zeer belangrijk.
Voelt of er in je jeugd veel gebeurt is waardoor je je zo "minderwaardig, klein, ik doe er niet toe" voelt
Het voelt of je vader/ of mannelijk persoon in je familie...wat autoritair is/was...door diegene ben je jezelf minder belangrijk gaan vinden.
Maar neem van mij aan...Je bent mooi, lief, een waardig persoontje die het zeker waard is om zichzelf volledig te ontplooien in deze wereld...want daarvoor ben je hier gekomen. om jouw pad te volgen en niet die van je ouders, vriendinnen, leraren etc etc.
Ga kijken wat jij wil...schrijf je wensen op en geloof erin...met die kracht ga je ze realiseren.
Als je wil...en durft...gaat het je lukken...maar makkelijk zal het niet zijn.
je kan er andere mee pijn doen...maar dat doe je dan wel voor je eigen geluk.
Daydream
Daydream mrt 12 '10
Origineel bericht van: Bellefleur

Ik kijk naar je foto en ik voel te veel energie rondom je en bij jou.
Dit kan komen doordat er de energie van andere mensen mee opstaan, en dat ik dàt voel.
Maar de hele foto wordt er voor mij wat door overspoelt. Dus hangt het ook aan jou zelf als ik naar je kijk.
Misschien dat je in het dagdagelijkse leven, jij je laat overspoelen door energieën van anderen. Je je laat wegdrukken, zodat je
je eigen energie niet goed kunt kanaliseren of soepel kunt laten stromen, en dus alle moeite doet om gehoord te worden, of geaccepteerd of gezien of opgemerkt...en dat dit niet lukt omdat de anderen in energie het overtroeven.
Ondanks dat ik je graag wil lezen, en merk dat anderen geschreven hebben, lukt het niet om tot bij jou te komen, juist omdat dàt in de weg staat van tot jouw te komen, wat ik graag wil doen.
Ik denk daarom dat het best eens kan zijn dat je zo hard je best doet maar dat het soms is dat mensen niet echt jou leren kennen.
Klopt dit?

Hoi Bellefleur, daar heb je groot gelijk in. Het is zo dat ik heel veel van anderen de energie opneem en dan verwar met mijn eigen, heb ook wel moeite soms met onderscheid maken tussen mijn eigen en andermans energie. Daar ben ik nie zo lang geleden achter gekomen, maar ik weet op dit moment niet goed hoe ik dit onder controle kan houden.

Mensen leren ook niet de echte 'ik' kennen, maar ik ben ook wel gesloten wat dat betreft.

Dankjewel dat je het toch hebt geprobeerd smile
Daydream
Daydream mrt 12 '10
Hoi Tarot76

Je reactie maakt het ook allemaal een stuk duidelijker nu voor mij, een soort weerspiegeling. Wat je zegt, zijn ook dingen waar ik mezelf telkens aan moet herinneren :D, dit maakt het zeker een stuk makkelijker voor me,dankjewel daarvoor
Elfje21
Elfje21 mrt 13 '10
Hey Daydream,

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat ik sommige dingen toch juist had, dan kan ik zo proberen beter te worden in fotolezen.

Ja, ik weet niet waarom, maar dat boeddhistisch schoot me te binnen en ik had het gevoel dat het wel kon zijn dat je daarin geloofde.

Van die stemmingswisselingen dat had ik niet meteen aangevoeld. Hopelijk komt het goed!
Dat je naar een antwoord zoekt, is waarschijnlijk die afwachting en dat antwoord waar je naar zoekt wat ik aanvoelde.
Van de diersoorten, heb je bepaalde lievelingsdieren, of hou je van dieren in het algemeen? En zijn er dieren waar je niet echt van houdt?
Dat Indiaans, is waarschijnlijk iets waarbij die foto me beïnvloed heeft. Misschien dacht ik dat daarom.
Daar moet ik misschien nog op letten, dat ik me niet laat beïnvloeden door wat er allemaal op de foto staat, buiten de persoon.

Maar zeker bedankt voor je reactie,

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy