Tarot76: Ik kan er zeker wel wat mee.
- Ik ben inderdaad soms erg onzeker, en heb er weleens moeite mee om aan mijn eigen standpunt vast te houden.
- Het is niet zo dat ik een masker probeer op te houden, maar vind het wel moeilijk om mijzzelf zoals ik echt ben te uiten naar anderen toe.
- Het tegen mijn eigen gevoel ingaan is vaker tegen me gezegd door mensen in mijn omgeving, dus ik probeer ook meer met mezelf in reine te komen maar ben even de draad/mijn pad kwijt ja.
Het masker zet je ook niet bewust op, zo bedoel ik hem niet hoor.
door je onzekerheid ga je jezelf aanpassen.
Maar dat is niet nodig, je bent een heel mooi meisje die de wereld veel te bieden heeft.
Je moet proberen je kracht van binnen te vinden. En ga jezelf belangrijk vinden.
Je hebt geleerd om je aan te passen...dat is je aangeleerd(ook onbewust) maar ga proberen te zien wanneer je over je grenst gaat. wanneer doe je wat jij wil en wanneer doe je wat iemand anders onbewust van je verlangt.
Ga proberen jezelf persoonlijk te ontwikkelen. je zult daardoor steviger in je schoenen komen te staan.
Je bent echt een lieverd...alleen moet je iets meer voor jezelf opkomen.
wees lief voor jezelf...en daar bedoel ik mee...ga leren jezelf de aandacht van andere te gunnen. ook jij bent zeer belangrijk.
Voelt of er in je jeugd veel gebeurt is waardoor je je zo "minderwaardig, klein, ik doe er niet toe" voelt
Het voelt of je vader/ of mannelijk persoon in je familie...wat autoritair is/was...door diegene ben je jezelf minder belangrijk gaan vinden.
Maar neem van mij aan...Je bent mooi, lief, een waardig persoontje die het zeker waard is om zichzelf volledig te ontplooien in deze wereld...want daarvoor ben je hier gekomen. om jouw pad te volgen en niet die van je ouders, vriendinnen, leraren etc etc.
Ga kijken wat jij wil...schrijf je wensen op en geloof erin...met die kracht ga je ze realiseren.
Als je wil...en durft...gaat het je lukken...maar makkelijk zal het niet zijn.
je kan er andere mee pijn doen...maar dat doe je dan wel voor je eigen geluk.