Loading...
nl

Kan iemand mijn foto lezen?

Thomas A
Thomas A dec 5 '06
Wat er zoal in deze topic geschreven is herken ik enorm veel van. Ook ik was overgevoelig voor alles om mij heen. Grote massa's mensen speciaal en het heeft me zelfs een paar keer flauw doen vallen. Ik heb mij leren alsluiten uit louter zelfbescherming, maar mijn overgevoeligheid is gebleven en kan het nu meer richten. Geen hulp bij gezocht, gewoon zelf bedacht ooit. Mij afsluiten lijkt het meest op geen visueel contact zoeken/maken met dat geen wat mij afleid. Met mijn geest ligt dat veel moeilijker en die laat ik vrij. Natuurlijk niet in gesprekken, daar houd ik wel mijn aandacht goed bij, maar dit was ook weer een lastige concentratie les.

Mirreke vandaag lees ik jouw foto en plaats deze ergens eind v/d middag of vanavond.

fijne dag alvast
Thomas
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Ik vind het best Thomas, ik vind het al super dat je het wilt doen en ik zie het wel wanneer het komt. Alvast bedankt!
Thomas A
Thomas A dec 5 '06
Zwaarte

Melancholie

Altruïst

Conformeren aan blinden

Veranderen

Zwaarte; het lijkt wel of jij het leed van de hele wereld op je schouders draagt en als of jij je verantwoordelijk voelt voor het drama van de wereld.
Je moet weten dat het enige wat je mag redden het leed van je zelf is. Beter gezegd dat je leert be-grijpen de pijn en het veroorzaakte verdriet er is om je op diepere lagen van jezelf te brengen. Niet iedereen zal deze mededeling aan jou doen. Als je veel leed in je leven te verwerken hebt en je wordt werkelijk diep geraakt, dan brengt dat met zich mee dat je verder kunt groeien in de betekenis van het leven. De veranderingen die dit met zich meebrengen zullen je krachtiger maken en je kunnen brengen bij de magie van het eigen bestaan en van de rest van het leven. Je omgeving zal vaak niet veel verder komen dan je troosten (of zelfs zeggen dat je maar eens op moet houden met!.), maar verder verandert er niets en als je daarna je oude leven weer probeert op te pakken blijf je telkens met een gevoel van leegte achter. Dit gebeurt niet als je goed naar je eigen gevoelens leert luisteren en daar antwoorden bij zoekt. Niemand kan je daar beter bij helpen dan jij zelf, alle anderen komen met antwoorden die je amper raken, een enkeling daar gelaten.

Melancholie; je kunt heel melancholisch zijn en daar is op zich niets mis mee, maar je gaat er soms te ver in door en dit heeft ook te maken met het geen hierboven geschreven is. Toch zit hier ook een heel mooie kant aan, namelijk dat je het geweldig kunt gebruiken om je creativiteit te ontplooien en dit laatste is ook echt een advies aan jouw adres; ontwikkel je creativiteit. Hierdoor zul jij je gevoelens leren transformeren naar iets dat tastbaar/leefbaar is en zelfs anderen mee kunt plezieren.

Altruïst; je bent gul naar anderen en zou bijna het laatste wat je bezit aan een ander die niets heeft willen afstaan. Je hebt echt veel voor anderen over wat ook heel mooi is Mirreke, maar je verliest af en toe jezelf uit het ook en dat is niet goed. Probeer erop te letten dat hetgeen je geeft ook Godgegeven is. Dan zal het namelijk nooit meer hoeven stoppen en is het uitgesloten dat jij je OOIT leeg geeft en dat laatste is best al een paar keer gebeurd.
Hoewel jij je Goddelijk bewustzijn al een aantal keer ontmoet hebt, denk jij nog steeds (en de meesten) dat God buiten ons is, echter hij is net zo binnen ons en direct met en via onze ziel met ons verbonden.
Zodra jij de God binnen in je ont-dekt hebt, bestaat de aardse zwaarte voor jou niet meer. Hier zal geen GGZ medewerker of psych jou op wijzen, het kwam namelijk niet in hun lesstof voor! Kap nou niet gelijk met de gesprekken die je daar hebt, maar onthoud dit. Je kunt er immers veel van leren en zij van jou.

“Conformeren aan blinden”, en daar bedoel ik mee dat jij bevestiging zoekt bij mensen die jou niet kunnen waar-nemen. Om te weten of mensen ook jouw waarheid spreken zodra het over jou gaat, kun je leren opletten of zij de snaren van je hart raken. Dat betekent dat zij dingen zeggen die iets in jou teweeg brengen (resoneren) en andere dingen niet. Laat dat een graadmeter zijn Mirreke. Wat van jou is moet geraakt worden anders is het niet van jou en zo kun je ook boeken lezen. Maar in jouw zoek zijn is het soms lastig onderscheid te maken, terwijl je heel intelligent bent.
Leer je meer conformeren aan je eigen zelf.

Veranderen betekent voor jou je nu voor eens en voor altijd los te maken van alles dat was zoals dat was. Hang niet meer zo aan dat wat ooit vertrouwd was en accepteer dat de nieuwe inzichten en gevoelens ook een nieuw maar ook rijker leven gaan brengen. Ga op pad naar je diepste wezen en beleving. Luister naar anderen maar doe wat JIJ voelt dat je moet doen. Accepteer dat een aantal mensen je niet meer zal be-grijpen omdat zij stil blijven staan daar waar jij verder groeit!!!!!.

Je liefde zal pas echt stromen als je deze ook jezelf toestaat!!!!!..

Je hebt zoveel te geven Mirreke

Let op je vitamine huishouding

Ik zou graag op een dag jouw boek lezen.

Met respect

Thomas
Mirreke
Mirreke dec 6 '06
Lieve Thomas,

Bedankt voor je reading!
Ik heb het doorgelezen en ik zal het nog vaker lezen, om deze woorden goed te kunnen opnemen.
Het is zo waar wat er staat!
Sommige zaken zoals weten dat ik het oude leven niet terug krijg, is mij ook al een paar keer gezegd. Ik ga er ook voor om mijn nieuwe ik te ontplooien, hoe moeilijk ook af en toe. Dingen afleren is immers moeilijker dan aanleren. Vandaar dat ik maar probeer aan te leren zodat het oude patroon vervaagd.

Nogmaals bedankt!
Liefs Mirreke
Thomas A
Thomas A dec 6 '06
Wanneer je nieuwe dingen aanleert verdwijnen de oude patronen vanzelf, daar hoef je dus niets voor te doen...................
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Alle nieuwe dingen aanleren kosten nu nog veel energie. Ik ben bekaf van een simpel iets, tenminste wat voor een buitenstaander simpel is. Maar net als gisteren, zwemles, tuin gedaan ben ik super moe van. Vanmiddag komt mijn vriendin bijkletsen. Dat heb ik lang afgehouden omdat ik het gewoon niet aankon. Maar vanmiddag laat ik het doorgaan. Ook al vind ik het eng. Klinkt raar vind ik, het eng vinden dat je beste vriendin komt. Ze weet wat ik heb en ik kan en mag gewoon mezelf zijn. Maar ikzelf durf mezelf niet te laten gaan. Altijd weer die touwtjes willen vasthouden. Ik zie heel goed wat ik doe! Ik probeer open te blijven en probeer te laten gebeuren wat er komt....
Thomas A
Thomas A dec 10 '06
Mirreke met al je kracht zul je het niet redden de touwtjes in handen te houden. Laat jezelf gewoon gaan joh.........

je hebt niets te verliezen..........

Thomas
mause
mause dec 10 '06
ben het met thomas eens. probeer het eens om je te laten gaan. misschien bevalt het je wel.
Mirreke
Mirreke jan 2 '07
Is het zo dat je anders kunt zijn dus dat een fotolezing veranderd?
Ik heb nl een andere foto van mezelf.
LPChip
LPChip jan 2 '07
Ja en nee.

Sommige mensen lezen de uitdrukking van de foto af, en die zal steeds hetzelfde zijn. Anderen kunnen een soort van band met je leggen en kunnen voelen wat jij op dat moment voelt.

Maar het is altijd handig om bij elke nieuwe lezing een recentere foto te gebruiken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '07
Als jij zelf veranderd, veranderd ook de lezing bij een nieuwere foto. Toch zijn er maar weinig mensen die daadwerkelijk hun persoonlijkheid veranderen. Deze zal dus als het goed is, tijdens de lezing ook niet anders zijn.

Wat lpchip zegt is waar. Hoe recenter de foto, hoe beter de lezing. Toch is het ook weer niet de bedoeling om iedere maand een foto te plaatsen om te horen dat je zo goed bezig bent, en aan het veranderen bent. Een foto-lezing is geen manier om je onzekerheid over jezelf weg te krijgen. Als je wilt weten of je veranderd bent, en goed bezig bent, vertrouw dan gewoon op je eigen gevoel, wees vooral eerlijk en kritisch naar jezelf toe.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420