Loading...
nl

Droom of channeling ?

admin
admin mrt 7 '10
Niet zomaar een droom of een channeling?

Ik zag een groep mensen in de ruimte in een ruimteschip. De groep bestond uit 2 a 3 vrouwen en 3 a 4 mannen.
Ze waren op een missie, welke dit was kan ik niet precies uitleggen maar het had wel te maken met het helpen van de mensheid.
Ze waren serieus en zagen eruit als normale mensen. Vooral de beetje mollige vrouw met de donderbruine/zwarte half lange,
stijle maar volle haren, die net tot over haar schouders hingen, en de donkerbruine grote ogen staan mij helder voor de geest.
Ze waren bezig met een soort onderzoek, waarbij werkelijkheid en andere dimensies van belang waren.
Ze bevonden zich in een soort testfase, onderzoeksfase, tot schrik en verbazing merkten ze opeens op dat er iets mis ging, of in ieder geval niet zoals ze hadden gepland.
Het bleek dat hun project op een of andere manier werkelijkheid werd, waarbij er gedachtenuitwisselingen en dimensionale verschuivingen plaatsvonden.
Een beetje geschrokken, maar met volle aandacht en serieuze overwegingen accepteerden ze rustig en bedaard dit “lot”.
Er zouden groepen mensen naar de aarde worden gestuurd die ieder een eigen functie zouden hebben,
waardoor ze van deze groepen informatie kunnen halen, telepatisch, en zo nodig konden ingrijpen.
De eerste groep waren de mensen met veren, door hun veren zouden ze in staat zijn hun opdracht te voltooien want het was het “volk van de luisteraars”,
ze zouden in hun gedachten luisteren naar wat er speelde in de gedachten op aarde en in de harten van de mensen,
zodat de groep in het ruimteschip op deze manier van goede informatie zou zijn voorzien. Dit werd de eerste groep: de Indianen.

Toen ik werd ik wakker en er bleef continu 1 zin door mijn hoofd spoken:
“Wij zijn de stichters”
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Dank je voor het delen van deze droom of channeling.

Waar ik aan moest denken bij jouw laatste zin. Is dit jouw ziel familie? Jullie taak is om te 'stichten'?

Ander iets, pak eens de Tzolkin erbij, wat is de inhoud van je zonneteken en je centrale thema van je leven? Misschien helpt je dit inzicht te krijgen in je droom of die laatste zin.
admin
admin mrt 7 '10
ik behoor tot de familie die de poorten openen

die laatste zin werd mij duidelijk van buitenaf ingegeven,
het "moest" eronder staan.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Zou ik mogen weten welk zonneteken je bent?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Mijn info:
Kleur: rood
Toon: 7
Zonneteken: Hemelwandelaar smile
Familie: het geheim ontsluiten

grinMss draagt het iets bij.
admin
admin mrt 7 '10
even zoeken:

kinwaarde = 99

De 'dirigent' in je leven als gevolg van deze kinwaarde is blauwe storm. (CAUAC). De blauwe kleur van de storm geeft aan dat je leven in het teken staat van het transformeren en ook het omzetten. Je kunt zaken omzetten en beter maken, bemiddeling is je sterke punt.

Jouw toon 'Acht'.
De dirigent van je leven staat op toon acht. Deze toon acht, ook wel galactische toon genoemd, is de toon van de gecentreerdheid. Je dient harmonie te bewerkstelligen. De Tzolkin zegt onder andere het volgende over jouw toon acht: Je weet het licht en het donker in jezelf te verenigen. Het lukt je om met deze polaire krachten in balans te blijven, zodat de deur naar de eeuwigheid voor je open gaat. Gecentreerd blijven is de sleutel tot harmonie in jouw leven. Door geaard te zijn kun je evenwicht creëren. Je zult heel ver kunnen kijken. Je hebt belangstelling voor religie en filosofie. Je vormt je eigen wereldbeeld. Je zult er voor zorgen dat anderen je daarin kunnen volgen.

Jouw zonneteken 'Storm'.
Het zonneteken storm orchestreert je leven vanuit de kracht van je transformatie. Andere kwaliteiten die dit zonneteken jou geeft zijn: De energie van de hernieuwing, jezelf transformeren en de bevrijding van je rolgebondenheid. Het leven is een paradox. De schaduwzijde van het zonneteken storm is gevoel hebben hulpeloos en afhankelijk te zijn, verliesangst en verslavingsproblemen ervaren. De Tzolkin zegt het volgende over je zonneteken: Je komt altijd weer recht op je eigen benen te staan. Je kunt veel meer van het leven verstouwen dan menig andere persoon in je omgeving. Je leven is toegewijd aan de constante vernieuwing van jezelf. Net als de herrijzenis van “Feniks-uit-de-as” zul je in je leven met vele wedergeboortes te maken krijgen. Krachtiger dan ooit en met een verruimt bewustzijn reageer je iedere keer weer op de oproep om je hart te volgen. Je bent van nature een toneelspeler. Hierdoor kun je gemakkelijk kiezen uit de vele rollen en kostuums die je aangeboden krijgt. Je glijdt moeiteloos van het ene in het andere optreden. Je werkelijke kracht ligt in jouw weten dat je meer bent dan die ene rol alleen. Het vrij zijn van iedere identificatie, dat is je ware doel in je leven. Je bent flexibel en je hebt een groot talent voor de vele mogelijkheden die voor je voorliggen. Je grote kracht om te transformeren kan je soms in onzekerheid brengen. Je zoekt dan het houvast bij andere mensen. Klem je niet te veel vast aan het bekende en aan je oude gewoontes. Deze kunnen tot een verslaving verworden. Heb vertrouwen in het leven en geef je over aan het transformatieproces, dat zich ook op lichamelijk gebied manifesteert. Leer in het oog van de orkaan te staan en houd bewust afstand tot het drama van het leven dat je ego keer op keer voor je creëert. In het oog van de orkaan ligt voor jou je rust. Zorg voor je eigen verankering in je Hogere Zelf. Hierdoor kun je anderen bijstaan in hun eigen transformatieproces.

Jouw familie.
Je behoort tot de familie die de poorten openen
_________________________
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Wat mij opvalt is de omschrijving van je kwaliteit: bevrijding van rolgebondenheid.

Het valt mij juist op omdat dit tegenover mijn beperking zit van de innerlijke gevangenis.

Zou je vanuit je gevoel willen opschrijven wat dit bij je oproept?
admin
admin mrt 7 '10
Het valt mij juist op omdat dit tegenover mijn beperking zit van de innerlijke gevangenis.
?

Wat mij opvalt is de omschrijving van je kwaliteit: bevrijding van rolgebondenheid

uhh ik doe wat ik voor mijn gevoel "moet" doen, als mijn doel is bereikt, ga ik verder. Transformatie staat bij mij hierbij centraal, door transformatie verwerken, en het verleden of evt vorige levens verwerken en verdergaan, in wellicht een andere vorm. Ik denk dat ze hiermee misschien "rol" bedoelen, hoewel ik vreemd genoeg wel heel erg mezelf ben smile
admin
admin mrt 7 '10
"Het vrij zijn van iedere identificatie, dat is je ware doel in je leven."

klinkt bekend.. ik kan geen enkele identificatie vasthouden, op het moment dat ik het "vasthoud" is het verwerkt, en laat het los. Dan blijft over "gewoon" mezelf te zijn !!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Origineel bericht van: Artemis
Het valt mij juist op omdat dit tegenover mijn beperking zit van de innerlijke gevangenis.
?


Zie mijn kinkaart smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 7 '10
Origineel bericht van: Artemis
"Het vrij zijn van iedere identificatie, dat is je ware doel in je leven."

klinkt bekend.. ik kan geen enkele identificatie vasthouden, op het moment dat ik het "vasthoud" is het verwerkt, en laat het los. Dan blijft over "gewoon" mezelf te zijn !!


Moet je me even helpen hoor.... confused
admin
admin mrt 7 '10
hahah, moet ik ook over nadenken..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki