Niet zomaar een droom of een channeling?
Ik zag een groep mensen in de ruimte in een ruimteschip. De groep bestond uit 2 a 3 vrouwen en 3 a 4 mannen.
Ze waren op een missie, welke dit was kan ik niet precies uitleggen maar het had wel te maken met het helpen van de mensheid.
Ze waren serieus en zagen eruit als normale mensen. Vooral de beetje mollige vrouw met de donderbruine/zwarte half lange,
stijle maar volle haren, die net tot over haar schouders hingen, en de donkerbruine grote ogen staan mij helder voor de geest.
Ze waren bezig met een soort onderzoek, waarbij werkelijkheid en andere dimensies van belang waren.
Ze bevonden zich in een soort testfase, onderzoeksfase, tot schrik en verbazing merkten ze opeens op dat er iets mis ging, of in ieder geval niet zoals ze hadden gepland.
Het bleek dat hun project op een of andere manier werkelijkheid werd, waarbij er gedachtenuitwisselingen en dimensionale verschuivingen plaatsvonden.
Een beetje geschrokken, maar met volle aandacht en serieuze overwegingen accepteerden ze rustig en bedaard dit “lot”.
Er zouden groepen mensen naar de aarde worden gestuurd die ieder een eigen functie zouden hebben,
waardoor ze van deze groepen informatie kunnen halen, telepatisch, en zo nodig konden ingrijpen.
De eerste groep waren de mensen met veren, door hun veren zouden ze in staat zijn hun opdracht te voltooien want het was het “volk van de luisteraars”,
ze zouden in hun gedachten luisteren naar wat er speelde in de gedachten op aarde en in de harten van de mensen,
zodat de groep in het ruimteschip op deze manier van goede informatie zou zijn voorzien. Dit werd de eerste groep: de Indianen.
Toen ik werd ik wakker en er bleef continu 1 zin door mijn hoofd spoken:
“Wij zijn de stichters”