Loading...
nl

Wij stellen ons voor aan jullie

Suus26
Suus26 mrt 6 '10
Goede avond allemaal laugh

Ik ben Suus moeder van 26 met een zoontje van 5 jaar oud.
En eigenlijk ben ik op zoek naar hulp en begeleiding en informatie.Ik zal even bij mij zelf beginnen in mijn eerste levensjaar heb ik een geest in mijn kamer gehad volgens mij moeder.Zei was dat al gewent en vond het niet eng of zo.
In mijn 2de levenjaar zijn wij gaan verhuizen naar scheveningen.Waar ik toch paa nare dingen heb meegemaakt tot een jaar of 6 onder andere dat ik lichtbollen zag zweven in me kamer ik kon ze zien maar mijn moeder niet.ik stond op een goede middag als kind voor de tv toen ik uit het niets een klap op me rug kreeg ik weet dat mijn moeder toen heel erg geschrokken is omdat de afdruk nog op mijn rug stond vanaf dat moment ben ik er heeeeeeeeeeel erg bang voor geworden zo erg dat ik niet meer kon en wilde slapen.Via medicatie hebben ze mij toen in slaap gekregen.Vanaf dat moment heb ik me er denk ik voor afgesloten.maar toch heb ik mij altijd anders gevoelt ik voel wat andere voelen,ik voel of merk dat er energie om me heen veranderd,in het donker voel ik me vaak bekeken,ik kan ellende 2 dagen van te voren voelen aankomen,ben ik helemaal gespannen,angstaanvallen die ik redelijk onder controlle heb.
Zo kan ik nog heel veel over mij zelf vertellen ik wil mij nu hier helemaal in gaan verdiepen ik wil er alles uithalen wat er in mij zit omdat........
Mijn zoontje van 5 is door de buitenwereld constateerde als autistische en hooggevoelig adhd hij zit daar door nu op het MKD (medische dagopvang)het is bij hem begonnen of het is bij mij toen pas opgevallen toen hij een jaar of 2 was.Hij had af en toe hele volwassen uitspraken midden in de nacht dan wordt hij wakker en leek dan een totaal een ander kind.Maar waar ik het MEEST MEE ZIT is dat hij s nachts doodsbang wakker wordt en heeeeel koud en trilt heel erg en wijst dan naar bepaalde plaatsen in zijn slaapkamer en begint dan heel angstig te gillen van cry"neeeeeee ga weg" cryneeee weg lat me met rust en ik en zijn vader konden dan geen contact met hem maken in het begin kon dat best 15 min duren en dan moest ik hem echt uit zijn wereldje halen en uit zijn kamer.Als die momenten voor doen voel ik zelf ook een hele negatieve energie hangen...maar nu ben ik bang dat dat ook kan zijn omdat me zoontje zo in paniek is.Hij heeft ook verteld over een mevrouw die langs was gekomen 1x.En dan nu iets van het laast is dat hij zegt dat het zo druk is in zijn hoofd en dat ze verdrietig zijn en hij er niks aan kan doen.Ik ben hier helemaal nog niet in thuis maar ik kan ongeveer inschatten waneer die periodes voor doen als hij meer als 2 dagen heeel veel indrukken heeft mee gemaakt en zijn zintuigen op scherp staan.Ik hoop dat jullei ideeen hebben of advies want ik ben zo bag dat ik niet serieus wordt genomen of dat ik bij kwakzalvers eindig.Ik weet het is een lang verhaal maar ik heb nog een heleboel dingen niet verteld maar laten we hier eerst maar mee beginnen

Ik hoop op reacties van jullie
Veel liefs van Ons
Delen:
admin
admin mrt 6 '10
Hallo Suus

Voel je welkom!
Je kan je verhaal ook plaatsen in het topic wat we specifiek hebben mbt kinderen. Wil het wel verplaatsen, maar doe het niet zonder je toestemming.

Warme Groet,
Marjan
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Hoi Suus,

Wat een verhaal zeg, het kost even tijd om het op me in te laten werken...

Ik zit vooral na te denken over de nachtelijke gebeurtenissen, hoe ik je daarmee kan helpen...

Weet je, mijn dochter is ook hooggevoelig (bijna 4 jaar) en voor haar maak ik iedere nacht een tentje, een lichttentje. Ik doe dit mbv Reiki, maar eigenlijk kan iedereen dat denk ik. Ik maak als het waren met twee handen een piramide van een mooie kleur licht (bij haar meestal roze) en dan vraag ik aan bijvoorbeeld god of haar beschermengel om dat tentje haar te laten beschermen, ik spreek dan meestal het volgende uit:

Dit tentje zal je beschermen tegen al het negatieve, dat met liefde zal worden teruggebracht naar waar het vandaan kwam. Al het goede en mooi mag wel tot je komen. Het tentje zal blijven werken zolang jij nodig hebt en in ieder geval tot je de volgende ochtend weer wakker wordt.

In haar eerste levensjaren werd zij erg vaak gillend wakker, bijna dagelijks, midden in de nacht. Sinds ik dit doe, is het duidelijk veel minder geworden, hooguit eens in de maand...

Ik kan niet zeggen dat ik zeker weet dat dit bij jouw zoontje ook zal werken, maar je kunt het allicht proberen.

Liefs Jorine.
admin
admin mrt 6 '10
Hoi Suus,

De volgende keer dat je kind iets ziet en bang is kan je proberen om je hand op zijn voorhoofd te leggen en je andere hand op zijn kruin. Dan sluit je het als het goed is af.
Suus26
Suus26 mrt 7 '10
@ Marjan als jij dat zou willen graag wink
@ Eniroy Bedankt voor je advies ik had er vannacht ook wat over gelezen.Ik ga me er even in verdiepen hopen dat het helpt ik heb ondertussen ook al kristallen bij het raam gelegd

@ Cora ik ga het zeker proberen en ik laat je het weten als het geholpen heeft smile
admin
admin mrt 8 '10
Welkom Suus,

Het is een heel verhaal en ik denk dat de anderen al heel veel advies hebbben gegeven ik kan er eigenlijk niets aan toevoegen.
Te veel advies is ook niet goed.
Wel hoop ik voor je dat je er iets aan hebt en je kan altijd je verhaal kwijt hier hopelijk geeft het je even lucht maar vooral hoop ik dat je voelt van binnen wat het beste is voor jullie zelf.
Mischien kan iemand even kijken of de chakra,s niet te ver open staan van het kind.
Zelf heb ik ervaren dat wanneer je ze iets dichter zet er wel meer rust komt.

groetjes van Bea en ik wens je een hele fijne/leerzame tijd op het forum

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki