Loading...
nl

Uw mening telt!

gast
gast mrt 5 '10
Je bent gewoon nergens meer "veilig" wink
admin
admin mrt 13 '10
Ik kwam echter wel dit tegen...en vind het daardoor jammer dt de tekst van Scompany weggenomen is, hier.
Ook al kwam het misschien voor ons hier onbeschoft over, en zou het adviesbureau Taktischer te werk mogen gaan,


Onderzoek naar wensen ME/CVS-patiënt
De stichting doet haar uiterste best om mensen met ME/CVS en hun naasten te helpen. Om onze donateurs nog beter van dienst te zijn hebben wij een onafhankelijk onderzoek/adviesbureau ’Scompany’ gevraagd om onderzoek te doen naar de wensen van mensen met ME/CVS en hun naasten. Bent u donateur van de stichting? Het kan zijn dat u binnenkort door één van de onderzoekers telefonisch benaderd wordt met de vraag, of u mee wilt werken aan het onderzoek. Wij hopen dat u ja zegt. Want ook in de toekomst willen wij ons zo goed mogelijk in kunnen zetten voor u en alle andere mensen met ME/CVS. Geef gerust uw grenzen aan, de onderzoekers houden rekening met uw ziekte en vertellen u vooraf hoe lang het onderzoek duurt.

Wilt u liever niet deelnemen aan het onderzoek? Laat het ons weten. Dit kan via het contactformulier op onze website of per e-mail info@me-cvs-stichting.nl.


admin
admin mrt 13 '10
Ja tactisch was het zeker niet..
Wellicht waren er wel mensen geweest die, als dit fatsoenlijk was geïntroduceerd wel hadden mee willen doen.
Nu wordt het zo koud op je bord gefli... en dat komt echt zeer onprofessioneel over op mij.

Marenubium
Marenubium mrt 13 '10
True.

Als het hier zo was neergezet, zoals Belle het heeft staan in haar bericht; niks mis mee, en zelfs erg mooi.
Dan had ik graag willen participeren.


Heheh @ karin: spelvauten zijn soms ook wel leuk!
admin
admin mrt 14 '10
Eg wel!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki