Loading...
nl

nieuwe foto van kikkertje

admin
admin mrt 7 '10
Niet OP gaan zitten, schat, dat zit niet makkelijk!! laugh
admin
admin mrt 7 '10
hoi core bij deze mijn reactie voor jou:

Een beetje laat maar toch wil ik nog wel even een poging wagen.
thanks wink
Mijn reading:

Zodra ik een connectie maakte moest ik enorm geeuwen, en ik ben totaal niet moe ofzo hoor!
hihi maar ikke wel wink, krijg je ervan als je zwanger bent zullen we maar zeggen laugh

Van jouw kant voel ik heel veel energie. Je bent een goed geaard iemand, een vrij nuchter persoon die van het leven houdt. In het leven geef je overal een positieve draai aan.
dit is idd iets wat de laatste tijd erg naar voren begint te komen, maar ik ben nog niet waar ik zijn wil zeg maar.

Ondanks dat je leven zo positief is heb je wat met het leven wat vele mensen duister zouden noemen.
zou je me hier wat meer over kunnen uitleggen begrijp het niet helemaal

Je bent een echte prater, je kan niet stoppen met praten en door te praten laat jij heel veel los.
klopt dat ben ik ook een echte prater en kan het dan ook niet hebben als iemand juist niet over zijn/haar gevoelens praat

Ik voel een zwaar verleden van jouw kant. Kan het kloppen dat je niet in nederland geboren bent?
ik ben gewoon in nederland geboren en ook 100% nederlands ;), een zwaar verleden ik noem het zelf niet zwaar maar makkelijk was anders.

Vergevingsgezindheid en respect spelen in jouw leven een belangrijke rol.
klopt

In het leven zijn er niet veel mensen die goed met je kunnen opschieten omdat je altijd hoge eisen stelt, een vertrouwens kwestie. Dit doe je niet alleen naar andere, maar ook naar jezelf.
ik kan het deels plaatsen, ik heb wel bepaalde eisen als het neer komt op vertrouwen omdat in het verleden en pas geleden nog mijn vertrouwen geschaad is , maar ik heb niet echt het idee dat ik met weinig mensen kan opschieten of hun niet met mij.

Je hebt een vrij gestructureerd leven waarin je veel oog hebt voor details.
klopt al hou ik ook wel van "de zoete inval" en gewoon doen waar ik zin in heb.

Echte vrienden voel ik niet zo zeer. Wel een band met enkele mensen waar je van houdt.
dat klopt, ik noem ook niet snel iemand een vriend want een echte vriend is er voor je in goede en slechte tijden en niet alleen in de goed en daar schieten veel (zogenaamde) vrienden aan te kort.

Zo ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

dank je wel voor je lezen. maar dan toch nog ff de vraag die me wel erg nieuwschierig maakt ken je mij persoonlijk? of heb ik mijn naam al eens zegt tegen jou?

liefs kikkertje
admin
admin mrt 7 '10
@Kikkertje, ja ik neem de foto's altijd even apart en zag dat de foto Lianne hete laugh
admin
admin mrt 7 '10
a zo ik dacht al hihi
Marenubium
Marenubium mrt 8 '10
Dag meis smile
Je hebt me persoonlijk om een lezing gevraagd, en vond het niet erg dat ik deze hier neerzette. Bij deze een lezing waar ik normaliter een vergoeding voor vraag, maar soms zijn er uitzonderingen wink.

Kikkertje/Lianne (ja, vanwege de benaming van de foto),

Moeder, vrouw, vriendin, partner, alle petten heb je op. En alle rollen passen jou even goed.
Vooral het moederlijke (ahah, daar weten we nu wel van ;)) en het ‘zorgen voor’ is sterk in je vertegenwoordigd!
Zoals je op mij overkomt, probeer je op alle fronten even hard je best te doen, en het gaat je ook op alle fronten af als een leien dakje!
Mensje, wat heb jij veel liefde in je smile
Het kom tevens op mij over, alsof je je helemaal weg kunt cijferen als dat nodig is, en ook dat vind je niet eens vervelend, want dan heb je wel weer wat anders om handen!
Manusje van alles? Je bent in ieder geval iemand, die niet ‘nodig gevonden wil of moet worden’, en je dan dus ook niet opdringt. Je wacht vaak af tot de persoon in kwestie naar jou toekomt.
Daar bedoel ik mee, dat je niet snel ongevraagd advies verleend, of aan iemand blijft trekken als hij/zei op dat moment even niets wil zeggen. Je ervaart meestal wel dat er iets is, maar als hij/zei aangeeft even niet te willen, dan ga je er niet meer teveel op in. Ook al stoort het je dat, maar uiteindelijk zoek je wel wat anders wat jouw aandacht op dat moment nodig verdient! In die zin weet jij mensen enorm veel ruimte te geven.

Voor jou krijgt iedereen een derde kans, en bij voorbaat heeft iedereen jouw respect verdiend. Totdat jouw grenzen met voeten getreden worden, want dan heb je zoiets van: Ja daahaag, lekker wieberen!
Waarschijnlijk door schade en schande wijs geworden, hè winkOnthou hierin, dat jij die situaties uit het verleden niet voor niets hebt ‘mogen’ ervaren, want die laten jou juist je grenzen nu voelen, waardoor je ernaar kunt handelen.
Is me dat even mooi, of niet!
Soms kun je wel eens behoorlijk ‘flabbergasted’ zijn in zo’n geval, want je snapt WERKELIJKWAAR niet waarom DAT nou weer zo moest. Tja, sommigen mensen hebben dat nou gewoon nodig smileGelukkig trek jij je daar niet zoveel van aan (wel onder behoorlijk wat gemompel, maar ach...who cares, blijf maar doormompelen hoor. Dat MAG!).
Het kan je soms wel eens een paar dagen dwars zitten, en terecht, want zulk gedrag heb je ook gewoonweg niet verdiend. Maar gelukkig kun je het ook snel weer van je afschudden, en betrek je het niet (snel) op jouzelf.

Soms ben je er gewoon niet, en dan weer wel. Je bent er gewoon als mensen je nodig hebben geloof ik.
Een spil in je gezin, en wellicht zelfs in je ouderlijke gezin. Alsof je gewoon de olie tussen de raderen bent, die alles soepel laat verlopen.
Volgens mij...is bijna iedereen in jouw omgeving gek met je, en wordt jouw aanwezigheid door iedereen wel gewaardeerd. Hoewel sommigen wel even aan je moeten wennen, want je hebt wel een uitgesproken mening.
Apart om dat te zien smile
Heb jij zussen?? Of in ieder geval vriendinnen die je als zussen beschouwd...er is heel veel vrouwelijke energie om jou heen. Ook is er een speciale band met je mams, een soort wisselwerking tussen jullie twee, ik zou jullie bijna een eeneiige tweeling kunnen noemen voor wat betreft de communicatie/band die jullie hebben. Ik weet niet of je ouders nog leven meis, als dat niet zo is dan mijn oprechte excuses vanwege deze zinnen. Maar het is een gevoel op het moment.

Je bent niet iemand die veel verlangt, of verwacht. Je neemt het vaak zoals het is. En zo niet, nu ja, even schouders ophalen, diep zuchten en verder maar weer!
Want je hebt genoeg om handen! Haha, en als dat niet zo is, dan zorg je daar zelf wel weer voor! Je moet dan ook altijd wat te doen hebben, zelfs de kleine dingetjes zoals even snel dat en dat afwassen/poetsen, de was doen, gesprekjes her en der met collegaatjes/vrienden/vriendinnen. Neuh, jij zal je nooit echt vervelen! En je geniet ook met volle teugen, ongeacht waar je mee bezig bent. En ook al is het een vervelend klusje, dan geniet je wel weer van het moment dat het af is. Want dan kun je weer ‘leuke’ dingen gaan doen.

Je huis is je basis. Daar moet jij je fijn voelen, en daar creeer jij een warm, veilig en welkom plekje. Het is voor jou en je gezinnetje gewoon lekker thuis komen in een warm bad. Ruzie bestaat bijna niet in jouw ogen, het liefste praat je dan ook meteen alles uit, want vervelende situaties/onuitgesproken gedachten, daar hou jij niet van. Dat geldt voor zowel de privé- als zakelijke sfeer. Maar ook dan blijf je niet ‘doordrammen’, want voor jou is het welzijn van de ander, en zijn/haar persoonlijke ruimte erg belangrijk.

Een denkertje ben je ook. Je hebt van die momenten dat je eventjes helemaal van de wereld kunt zijn, en je helemaal meegenomen wordt door jouw gedachten. Heerlijk is dat, hè?
Maar je zorgt er vaak wel voor, dat dat op momenten gebeurt dat er geen mensen in je omgeving zijn. Want je vindt het vervelend als je even iets niet meegekregen hebt, en moet vragen wat hij/zei gezegd ook alweer gezegd heeft.

Nu ja, voor mijn gevoel heb ik alle ‘zaken’ nu wel afgelopen, en ik kan weinig ‘knelpunten’ ontdekken bij je...misschien heeft het te maken met je zwangerschap op het moment, daardoor kun je je namelijk fantastisch voelen en heel erg intuitief zijn! Mooi ook smile
Voor mij ben je op dit moment erg tevreden met bijna alles, en handel je daar ook naar. Gewoon, een mooi mens!
Je zwangerschap ervaar je op dit moment in mijn ogen als heel erg bijzonder, je bent er in ieder geval iets bewuster mee bezig dan de vorige, nietwaar?
Reken maar dat de kleine hier ook een aandeel in heeft en zijn/haar mama enorm veel helpt op het moment wink

Een kristal voor jou...hmzz.
Lastige smileJe bent echt iemand van ‘het moment’, en daardoor van wisselende stemmingen/gedachten/gemoedsgesteldheid/etc. Laat ik het variabel noemen.
Ik denk dat je op dit moment meer baat zal hebben bij een ‘lichamelijke’ en ‘aardse’ steen, zoals een Granaat of Hematiet. Je zou ze zelfs af kunnen wisselen. Misschien is dat zelfs wel beter op het moment.
Het zijn beide stenen die de opname van mineralen (ijzer bijv.) stimuleren. Hematiet heet ook wel bloedsteen, omdat het slijpsel van de steen rood kleurt (ijzerhoudend).
Hematiet zou ik niet te lang dragen, maar beschouwen als een ‘tijdelijke’ steen.
Granaat zou je in principe vaker/altijd kunnen dragen, maar dat moet je zelf even uitproberen.
Maar hier geldt het aloude principe: voelt het niet meer goed, dan leg de steen weg.
Ook als je de steen kwijtraakt, of als deze uit elkaar valt, is de steen niet meer nodig.
Als je meer informatie over de kristallen wilt, dan laat het me even weten!

Ik wens jou en de jouwen nog heel veel voorspoed en geluk, en geniet lekker van elkaar laugh

Islandlady
Islandlady mrt 9 '10
Wat een mooie lezing zeg! X
admin
admin mrt 9 '10
@Marenubium ik had vanmiddag een hele reactie getypt op jou lezing en was bijna klaar toen de laptop uitviel (die heeft kuren wink) ik ga morgen opnieuw een poging doen, maar ik wilde je wel even laten weten dat ik er wel mee bezig was.
Marenubium
Marenubium mrt 9 '10
Oh...ahah, die technologie staat voor niks wink
Misschien heeft het ook weer zo moeten zijn, dus no worries lieverd!
Je bent niet verplicht om te reageren, echt niet.
Maar wel heel erg bedankt voor de poging!

Liefs van mij smile
admin
admin mrt 10 '10
mijn reactie op jou lezing, dit is overgins pogin 3 om een reactie te typen hij valt iedere keer uit, hopenlijk lukt het nu wel (ik sla het maar ff in stukjes op wink)

Dag meis smile
Je hebt me persoonlijk om een lezing gevraagd, en vond het niet erg dat ik deze hier neerzette. Bij deze een lezing waar ik normaliter een vergoeding voor vraag, maar soms zijn er uitzonderingen wink.
thanks laugh

Kikkertje/Lianne (ja, vanwege de benaming van de foto),

Moeder, vrouw, vriendin, partner, alle petten heb je op. En alle rollen passen jou even goed.
Vooral het moederlijke (ahah, daar weten we nu wel van ;)) en het ‘zorgen voor’ is sterk in je vertegenwoordigd!
Zoals je op mij overkomt, probeer je op alle fronten even hard je best te doen, en het gaat je ook op alle fronten af als een leien dakje!
Mensje, wat heb jij veel liefde in je smile
Het kom tevens op mij over, alsof je je helemaal weg kunt cijferen als dat nodig is, en ook dat vind je niet eens vervelend, want dan heb je wel weer wat anders om handen!
Manusje van alles? Je bent in ieder geval iemand, die niet ‘nodig gevonden wil of moet worden’, en je dan dus ook niet opdringt. Je wacht vaak af tot de persoon in kwestie naar jou toekomt.
Daar bedoel ik mee, dat je niet snel ongevraagd advies verleend, of aan iemand blijft trekken als hij/zei op dat moment even niets wil zeggen. Je ervaart meestal wel dat er iets is, maar als hij/zei aangeeft even niet te willen, dan ga je er niet meer teveel op in. Ook al stoort het je dat, maar uiteindelijk zoek je wel wat anders wat jouw aandacht op dat moment nodig verdient! In die zin weet jij mensen enorm veel ruimte te geven.

dit hele stuk klopt, met namen de rollen wat je noemt. ik ben moeder,vrouw,vriendin,partner en ik wil in iedere rol even veel energie stoppen. en idd het moederlijke springt daar boven uit, dit is ook echt heel sterk en daar kan ook echt niks tussen komen.
ook kan ik me idd geheel wegcijferen voor iets/iemand als dat nodig is en ik vind het idd niet erg om te doen, al ben ik we er wel de laatste maanden meer van bewust dat ik dit niet altijd moet doen want dat vergt teveel van me. dus ik verplicht mezelf om het niet altijd te doen. ook dat laatste stukje klopt al heb ik er idd wel moeite mee als iemand niet wilt praten (omdat ik zelf een prater ben) maar ik zal nooit drammen om er achter te komen ik heb zoiets van dan komt die gene zelf wel (ligt wel aan de situatie wink)

Voor jou krijgt iedereen een derde kans, en bij voorbaat heeft iedereen jouw respect verdiend. Totdat jouw grenzen met voeten getreden worden, want dan heb je zoiets van: Ja daahaag, lekker wieberen!
Waarschijnlijk door schade en schande wijs geworden, hè winkOnthou hierin, dat jij die situaties uit het verleden niet voor niets hebt ‘mogen’ ervaren, want die laten jou juist je grenzen nu voelen, waardoor je ernaar kunt handelen.
Is me dat even mooi, of niet!
Soms kun je wel eens behoorlijk ‘flabbergasted’ zijn in zo’n geval, want je snapt WERKELIJKWAAR niet waarom DAT nou weer zo moest. Tja, sommigen mensen hebben dat nou gewoon nodig smileGelukkig trek jij je daar niet zoveel van aan (wel onder behoorlijk wat gemompel, maar ach...who cares, blijf maar doormompelen hoor. Dat MAG!).
Het kan je soms wel eens een paar dagen dwars zitten, en terecht, want zulk gedrag heb je ook gewoonweg niet verdiend. Maar gelukkig kun je het ook snel weer van je afschudden, en betrek je het niet (snel) op jouzelf.

een derde kans die krijgt idd (bijna) iedereen en ook respect heb ik dit gaat eigenlijk geheel vanzelf en zonder moeite. maar ga je over mijn grens en heb je die 3de kans verspilt dat is het jammer dan voor die persoon en dan ben ik ook zeer standvast wink. ik denk idd dat ik schade en schande wijs ben geworden, tis niet altijd gemakkelijk maar je(ik) leer er wel wat van. en ja hoor dat door mompelen daar kan ik wat van laughhihi en dat het me nog een paar daagjes dwars zit dat klopt ook, al probeer ik er niet al te lang bij stil te staan t leven gaat toch gewoon door.

Soms ben je er gewoon niet, en dan weer wel. Je bent er gewoon als mensen je nodig hebben geloof ik.
Een spil in je gezin, en wellicht zelfs in je ouderlijke gezin. Alsof je gewoon de olie tussen de raderen bent, die alles soepel laat verlopen.
Volgens mij...is bijna iedereen in jouw omgeving gek met je, en wordt jouw aanwezigheid door iedereen wel gewaardeerd. Hoewel sommigen wel even aan je moeten wennen, want je hebt wel een uitgesproken mening.
Apart om dat te zien smile
Heb jij zussen?? Of in ieder geval vriendinnen die je als zussen beschouwd...er is heel veel vrouwelijke energie om jou heen. Ook is er een speciale band met je mams, een soort wisselwerking tussen jullie twee, ik zou jullie bijna een eeneiige tweeling kunnen noemen voor wat betreft de communicatie/band die jullie hebben. Ik weet niet of je ouders nog leven meis, als dat niet zo is dan mijn oprechte excuses vanwege deze zinnen. Maar het is een gevoel op het moment.

ik ben er idd dan wel dan niet maar op de momenten dat ik nodig ben ben ik geheel aanwezig wink. een spil in het gezin ja dat klopt wel, maar in ouderlijk gezin....vind ik moeilijk om te zeggen.
de mensen die mij ECHT kennen zijn idd gek met me en die weten ook hoe en wat en dat ik een uitgesproken mening heb. maar sommige mensen kunnen hier niet mee omgaan en dan verloopt het iets stoefjes. tis eigenlijk zo het klikt of het klikt niet wink.
zussen heb ik niet, ik heb een vriendin en wij zeggen wel tegen elkaar twin (is als geintje begonnen wink). tsja die vrouwelijke energie vind ik moeilijk te plaatsen MISSCHIEN KUN JE ME ER WAT MEER INFO OVER GEVEN??
mijn moeder en ik dat zit wel goed, zij is ook de oppas van mijn zoontje (en dadelijk van de baby ook).

Je bent niet iemand die veel verlangt, of verwacht. Je neemt het vaak zoals het is. En zo niet, nu ja, even schouders ophalen, diep zuchten en verder maar weer!
Want je hebt genoeg om handen! Haha, en als dat niet zo is, dan zorg je daar zelf wel weer voor! Je moet dan ook altijd wat te doen hebben, zelfs de kleine dingetjes zoals even snel dat en dat afwassen/poetsen, de was doen, gesprekjes her en der met collegaatjes/vrienden/vriendinnen. Neuh, jij zal je nooit echt vervelen! En je geniet ook met volle teugen, ongeacht waar je mee bezig bent. En ook al is het een vervelend klusje, dan geniet je wel weer van het moment dat het af is. Want dan kun je weer ‘leuke’ dingen gaan doen.

veel verlangen of verwachten doe ik idd niet, maar dat ik ook door het verleden. het komt zoals het komt en je hebt het toch niet altijd voor het kiezen.
genoeg om handen das waar en als ik me verveel dan zorg ik wel voor iets dat ik me niet meer verveel.....vervelen wat is dat hihihi.

Je huis is je basis. Daar moet jij je fijn voelen, en daar creeer jij een warm, veilig en welkom plekje. Het is voor jou en je gezinnetje gewoon lekker thuis komen in een warm bad. Ruzie bestaat bijna niet in jouw ogen, het liefste praat je dan ook meteen alles uit, want vervelende situaties/onuitgesproken gedachten, daar hou jij niet van. Dat geldt voor zowel de privé- als zakelijke sfeer. Maar ook dan blijf je niet ‘doordrammen’, want voor jou is het welzijn van de ander, en zijn/haar persoonlijke ruimte erg belangrijk.

klopt, mijn huis daat moet ik mezelf kunnen zijn en me lekker voelen (en dat doe ik nu ook) maar dat heeft wel wat tijd gekost wink. ruzie dat is ook een grens die iemand heeft wat is ruzie...ik zie pas iets als ruzie als het ook echt uit de hand gelopen is (niet lichamelijk wink) en mocht dat het geval zijn dan praat ik dat idd het liefste meteen uit, maar als iemand daar niet op reageert om me juist gaat negeren dan word ik wel boos, daar kan ik slecht tegen. maar juist ook als iemand doet alsof er niks aan de hand is, ik heb respect voor de andere dan verwacht je dat ook terug (weet niet zogoed hoe ik dat moet uitleggen tis ene gevoel)

Een denkertje ben je ook. Je hebt van die momenten dat je eventjes helemaal van de wereld kunt zijn, en je helemaal meegenomen wordt door jouw gedachten. Heerlijk is dat, hè?
Maar je zorgt er vaak wel voor, dat dat op momenten gebeurt dat er geen mensen in je omgeving zijn. Want je vindt het vervelend als je even iets niet meegekregen hebt, en moet vragen wat hij/zei gezegd ook alweer gezegd heeft.

denkertje (dromer wink) maar dat heb ik meestal pas als ik in bed lig. en ik vind het idd vervelend als ik iets mis...nieuwschierig hihi

Nu ja, voor mijn gevoel heb ik alle ‘zaken’ nu wel afgelopen, en ik kan weinig ‘knelpunten’ ontdekken bij je...misschien heeft het te maken met je zwangerschap op het moment, daardoor kun je je namelijk fantastisch voelen en heel erg intuitief zijn! Mooi ook smile
Voor mij ben je op dit moment erg tevreden met bijna alles, en handel je daar ook naar. Gewoon, een mooi mens!

ik voel me idd goed, er zijn wel wat dingen wat er op het moment gebeuren om me heen maar ik betrek het niet mee zozeer op mezelf ik probeer me er voor af te sluiten, dit voelt goed. ik ben idd erg tevreden met (bijna) alles er zijn wel dingen die ik graag anders had op het moment maar dat is niet zo, dus we hebben gedult.

Je zwangerschap ervaar je op dit moment in mijn ogen als heel erg bijzonder, je bent er in ieder geval iets bewuster mee bezig dan de vorige, nietwaar?
Reken maar dat de kleine hier ook een aandeel in heeft en zijn/haar mama enorm veel helpt op het moment wink

ik vind deze zwangerschap idd bijzonder omdat ik merk dat ik aan t veranderen ben in positieve zin wink. ik ben ook bewuster nu en niet meer zo dromerig in vergelijking tot de zwangerschap van mijn zoontje. en ik ben er idd van overtuigd dat de kleine uk in mijn buik me heel erg helpt, het voelt ook fijn.

Een kristal voor jou...hmzz.
Lastige smileJe bent echt iemand van ‘het moment’, en daardoor van wisselende stemmingen/gedachten/gemoedsgesteldheid/etc. Laat ik het variabel noemen.
Ik denk dat je op dit moment meer baat zal hebben bij een ‘lichamelijke’ en ‘aardse’ steen, zoals een Granaat of Hematiet. Je zou ze zelfs af kunnen wisselen. Misschien is dat zelfs wel beter op het moment.
Het zijn beide stenen die de opname van mineralen (ijzer bijv.) stimuleren. Hematiet heet ook wel bloedsteen, omdat het slijpsel van de steen rood kleurt (ijzerhoudend).
Hematiet zou ik niet te lang dragen, maar beschouwen als een ‘tijdelijke’ steen.
Granaat zou je in principe vaker/altijd kunnen dragen, maar dat moet je zelf even uitproberen.
Maar hier geldt het aloude principe: voelt het niet meer goed, dan leg de steen weg.
Ook als je de steen kwijtraakt, of als deze uit elkaar valt, is de steen niet meer nodig.
Als je meer informatie over de kristallen wilt, dan laat het me even weten!

thanks voor het advies...ik heb op het moment een labradoriet onder mijn kussen liggen is dat ook nog wat voor me? ik moet binnenkort toch ff naar de (kristal)winkel omdat ik graag een tijgeroog wil hebben voor bij de deur van de baby kamer heeft mijn zoontje ook dat kijk ik meteen ff voor mezelf winkal vind ik het wel altijd moeilijk voor de goeie steen te vinden wink.

Ik wens jou en de jouwen nog heel veel voorspoed en geluk, en geniet lekker van elkaar laugh

heel erg bedankt voor deze mooie lezing. ook jou wil ik veel geluk en voorspoed wensen!

liefs kikkertje/lianne wink
Marenubium
Marenubium mrt 11 '10
Hihi kikkertje...heel erg bedankt voor de moeite meid!

Ik heb even nagedacht over je vragen. Een gevoel vind ik soms een beetje moeilijk te omschrijven namelijk smile
Vrouwelijke energie. Ik moest gelijk denken aan een hert bij die energie. En het voelt aan, alsof je heel erg verbonden bent met het 'vrouwelijke'. Net als de indianen vroeger; de vrouwen hadden allemaal tegelijkertijd hun maandstonde, en dan was het vrouwentijd. Ze zaten dan samen in een hut, om hun vrouwelijkheid te vieren en te eren. Als vrouwen onder elkaar, want die snappen dat het beste smileIk voel die verbondenheid bij jou ook, en je straalt dat uit. De kracht van de vrouw; De Godin, de Maan, de Moeder, het vrouwelijke is in jou verenigd. Klinkt erg zweverig maar tja, hoe kan ik dat nou nog beter uitleggen?? Misschien heeft het te maken dat je dichtbij jouw intuïtie staat, en je vrouwelijkheid gewoon laat zijn en eert. Dat trekt andere vrouwen aan, andere vrouwelijke energieën. Zachte, subtiele energieën. Hopelijk heb ik het iets kunnen uitleggen nu smile

Aye een labradoriet is een geweldige steen! En je doet er goed aan deze niet op je lichaam te dragen. Labradoriet is een steen die je aura helpt af te sluiten tegen negatieve invloeden, en is dus een heel goede (tijdelijke) beschermer. Vanwege zijn samenstelling (veldspaatfamilie) verspreidt hij het opgevangen licht in alle kleuren van de regenboog. Het is dus een soort reflector, en weerkaatst alles terug wat niet gewenst is.
Het is ook een steen die zeer geschikt is voor erg sensitieve mensen. Maar omdat deze steen op 'hogere' niveaus werkt, is deze juist niet aardend. Te lang onder invloed van deze steen kan je 'zweverig' maken, dus is hij beter te gebruiken wanneer het echt nodig is.

Een tijgeroog (ook een veldspaat) werkt op dezelfde manier, bescherming, maar laat ook het zicht naar binnen richten. Zelfreflectie en Communicatie. Maar hij kan ook bepaalde energiestromen 'tegenhouden', dus ook de goede.
Daarom ook niet echt een steen om te lang bij je te dragen. De steen zal je uiteindelijk vermoeien.

Wat grappig dat je de stenen zo inzet, erg leuk om te zien laugh
Ik zou alleen de stenen omdraaien winkEn een steen eerder op je nachtkastje leggen ipv onder het kussen. Maar dat is een gevoelskwestie! Wil niet zeggen dat ik gelijk heb. Jouw gevoel heeft altijd meer gelijk dan ik laugh
Maar ik weet niet waarvoor je exact een tijgeroog bij de deur van de kinderen legt, is dat voor bescherming?
Ik hoor het vast wel van je, ik ben er namelijk erg benieuwd naar!! laugh

Liefs van mij!
admin
admin mrt 11 '10
bedankt voor de uitgebreide uitleg ik snap nu wel wat je bedoelt.

wat de stenen betreft, ik heb de labradoriet nu een aantal maanden (omdat ik altijd erg uitgeput was) ook na een nacht heerlijk geslapen te hebben. ik droeg hem toen veel bij me, maar nu alleen nog maar de nachten ik voel me beter zonder steen door de dag. en onder het kussen (eigenlijk onder de matras wink) omdat we geen nachtkastjes meer hebben. tijgeroog heb ik er idd gelegt voor bescherming ook heeft mijn zoontje een doorzichtige (weet de naam niet meer...bergkristal?) onder zijn matrasje liggen dat werd me aangeraden al twijfel ik wel aan die steen (mss beter om hem weg te halen). ik heb het tijgeroog naast de deur opening van mijn zoontjes kamer liggen.

liefs
Marenubium
Marenubium mrt 11 '10
Hai kikkertje!

Coool smileGevoelsmatig zit het dus wel goed met die stenen, haha!

Bergkristal wordt voornamelijk bij het bed gebruikt om aardstraling af te ketsen. Het liefst zelfs gewoon onder het bed op de grond plaatsen. Als de steen niet goed voelt, kun je 'm wellicht vervangen door een piramide-vormige steen of een glas-prisma.
Ligt eraan hoe goed de kleine doorslaapt smileAnders gewoon weghalen inderdaad.

Dikke knuffel vanuit hier!
admin
admin mrt 12 '10
thanks wink.

mijn manneke slaap altijd door (mits ziek of zo wink) en heeft energie voor 10 hihi.

knuffie terug
admin
admin mrt 17 '10
heeft nog iemand zin om te lezen?
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies