Loading...
nl

hulp gevraagd aan een hotmail expert

Fatna
Fatna mrt 3 '10
het volgende probleem:

ik mail af en toe wel eens eenmalig met mensen van bijvoorbeeld marktplaats!
nu slaat mijn hotmail automatisch die emailadressen op, niet zozeer onder contactpersonen maar wel onder de "onlangs gemaild" lijst.....

elke keer als ik bijv een mail wil sturen en alleen nog maar een beginletter heb ingevoerd verschijnt er een hele lijst van emailadressen die ik niet hoef te hebben...

hoe krijg ik alle emailadressen weg behalve van mijn contactpersonen?????

alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt
Delen:
Emuca
Emuca mrt 3 '10
Gewoon doortypen! NIET op enter drukken of een adres aanklikken. smileAls je het mailadres hebt getypt dat je nodig hebt, mail je alleen naar die, mits je er meer toevoegt natuurlijk.
Fatna
Fatna mrt 3 '10
hey angel.

ja dat weet ik, mijn punt is dat ik gewoon heel die lijst van "eenmalige emailadressen helemaal niet meer wil hebben...dus dat ik een letter intyp bij wijze van spreke en dat er dan ALLEEN personen uit mijn contactpersonenlijst komt...

snappie?
Emuca
Emuca mrt 3 '10
Ik snap het... misschien kan je bij instellingen kijken?
Fatna
Fatna mrt 3 '10
ja ik zoek me suf daar maar ik kom er niet uit, vandaar mijn oproepje of iemand van jullie dit herkent en mij kan helpen
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Hey Fatna,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik krijg zelfs alle contactpersonen die ik OOIT eens in MSN heb gehad, terwijl die al lang en breed verwijderd zijn smile
Lang leve Microsoft, want die onthoudt ALLES.

Het spijt me zeer, maar er zit niks anders op dan de overbodige contactpersonen handmatig uit Hotmail te verwijderen. Ik heb alle opties nagelopen, maar dit bleek dus de enige oplossing.

Waar je ook eventueel naar kunt kijken bij het opstellen van een nieuw bericht, is of 'toevoegen aan contactpersonen' misschien ergens aangevinkt staat. In de vroegere versies was dat beschikbaar, nu kan ik het niet meer vinden.

Hoop dat je hiermee even verder kunt!
admin
admin mrt 3 '10
Hallo Fatna ik zal even voor je kijken je kunt ze wel wegkrijgen denk ik maar ik moet even zoeken hoe.
Ik kom hier later op terug.

groetjes van Bea
Fatna
Fatna mrt 3 '10
hoi hoi,

nou het zijn dus geen contactpersonen, ook nooit geweest..

stel dat ik jou vandaag zou mailen naar mailadres merenubium@hotmail.com over iets en je vervolgens niet opsla als contactpersoon...dan over een tijd sta je nog steeds in mijn hotmail
als ik dus de letter M intyp bij de plek waar ik een mailadres moet invullen komen alle adressen ooit die ik heb ingetypt beginnende met de letter M dus ook jou adres....

al deze eenmalige adressen wil ik verwijderen, staat dus compleet los van mijn contactpersonen lijst

ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet omschrijven
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Ja Fatna, ik begrijp heel erg goed wat je bedoelt laugh
En ook hoe Microsoft in elkaar zit...die slaat alles op.
Het gaat niet zozeer om jouw eigen contactpersonen, Hotmail maakt er gewoon een contactpersoon van, en noemt dat ook zo frown
Dat staat los van MSN contactpersonen.
Dat probeerde ik je te vertellen.
Ik vraag me nu opeens af, of je Hotmail in een browser benadert (www.hotmail.com), of via Windows Live Mail?

Maar misschien dat Bea een oplossing heeft laugh
admin
admin mrt 3 '10
Ik heb gekeken voor je en zie inderdaad dat het handmatig moet gebeuren ontactpersoon verwijderen.

Verder kan je nog proberen bij de internet opties cookies verwijderen wachtwoorden enz maar dan ben je de rest ook kwijt, dus dat is wel een keuze.
Het is internet opties, tabblad algemeen, en dan browse geschiedens verijderen.
Ik zal er verder nog op gaan zoeken wat je nog meer kan doen maar het kost me even tijd dus als je een beetje geduld hebt dan graag.

groetjes van Bea
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Yeah Bea, cookies verwijderen kwam ik ook tegen smile
Is alleen lastig als Fatna dan weer her en der dingen moet aanpassen, bijv. bankgegevens en wachtwoorden.
En het ligt eraan, welke browser ze gebruikt (internet explorer, firefox, google chrome)!
Ik ben ook aan het zoeken op het internet, maar word er niet echt wijs uit. Ergens heeft het te maken met het automatisch opslaan van adressen...

Als Microsoft zich ooit eens kandidaat gaat stellen voor een politieke carrière, zal ik er althans nooit op stemmen tongue
Lol....
Fatna
Fatna mrt 3 '10
marenubium..oke ik was bang dat ik niet duidelijk was, gelukkig begrijp je me...

bea, dat is indd mischien een optie om mijn cookies te verwijderen....zal het laten weten als ik het gedaan heb
Fatna
Fatna mrt 3 '10
bea, cookies en bestanden e.d. verwijderen helpt niets frown
admin
admin mrt 3 '10
Hahahaha Marenubium ik denk dat veel mensen dat zullen zeggen doe mij maar geen msn of hotmail of dergelijks.
Hmmmm we hebben nog steeds hetzelfde probleem ja het gaat er naar uitzien dat we maar een mail naar hotmail/microsoft zouden moeten gaan sturen, met een vriendelijk doch wel dringend verzoek om de mogelijkheden, van het programma uit te breiden. Wellicht een goed idee voor de volgende update van het programma.
Nou werk aan de winkel dus voor ons Fatna.

Ik blijf speuren voor je hoor en wanneer ik eruit mocht komen ben je de eerste die het hoort.

groetjes van Bea
Emuca
Emuca mrt 3 '10
Ik weet wel dat ze deze versie extra 'licht' hebben gemaakt.. omdat er zo veel mensen hotmail hebben... Dus ik denk dat die optie daarom is verdwenen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki