Loading...
nl

Hey, dat is interesant

Thomas A
Thomas A dec 12 '06
Hoi Carolyn

Tijdens het maken van deze horoscoop zijn mij een aantal speciale dingen opgevallen. Ik viel van de ene verbazing in de andere en omdat ik jouw levensperikelen ook een beetje ken doordat ik je wat heb kunnen volgen op het forum, zijn een aantal zaken echt heel opmerkelijk. Eigenlijk is jouw horoscoop voor iemand van 19 een heel zware, maar godzijdank heb je al aardig wat gezien in dit leven. Veel daarvan zou jij zelf eindelijk eens een streep onder moeten trekken om ruimte te maken voor een nieuw bestaan. Dit kan ook alleen maar zodra je het oude afzweert en er niet meer over oordeelt en wat anderen daar over te zeggen hebben je al helemaal geen reet meer van aan te trekken. Oordeel ook niet meer over anderen en over jezelf in wat voor vorm dan ook. Een van jouw lessen is vergeving. Wil je dit niet dan kruisig jij ook jezelf!!!.
Dan is er nog wat anders; bepaal ook geen keuzes gebaseerd op het leven zoals dat voor jou was!!!!

Als er Karma in jouw leven zo zijn geweest was dit onmiddellijk via deze horoscoop naar voren gekomen. Het viel er echter niet uit.

Je boodschap is wezenlijk zwaar voor iemand in jouw leeftijd maar hou jij je aan jouw eigen ontwikkeling, dan zul jij verder komen dan menigeen!!!!!

Mede door de zware start van jouw leven zal wijsheid en kracht jouw deel zijn. Dat je krachtig bent hebben velen om je heen al ervaren en het bewijs zal over een tijd ook aan jouw zelf worden geleverd. Nu is dat nog niet mogelijk omdat het oude nog zijn invloed kan uitoefenen. Daarom Carolyn, geef je zelf nog een paar jaar en wordt je in die tussentijd bewust van jouw kracht en expressieve vermogens. Leer zien wat het effect van jou op anderen is en leer beseffen dat je hiermee veel voor elkaar kunt gaan krijgen. Maak niet de fout vanuit oude pijn te projecteren in nieuwe situaties, want je kracht kan dodelijk zijn voor vriendschappen en andere vormen van contacten. Leer dus je kracht kennen en te gebruiken voor groei i.p.v. destructie.

De numerologie gaat uit van 3 grote levenscycli, waarbij de eerste is voltooid rond jouw 28ste. Hierdoor kan het gebeuren dat omdat jij nu 19 bent een aantal aspecten vreemd over kan komen en later pas echt duidelijk zullen gaan worden.

Tal van meestergetallen vielen tijdens het rekenen uit naam en geboorte datum. Het betekent dat het leven daardoor ook zo zijn beproevingen kent en dat is bij jou zeker het geval. Dat de maatschappij daar niet zo goed mee overweg kan wist je proefondervindelijk al echter in de numerologie (en spiritualiteit) is dat heel anders!!!!!!!..

Lotsbestemming; 8 innerlijke kracht. Leer hier gebruik van te maken omdat wij in dit leven in een stoffelijke wereld zijn. Verwaarloos dit naast alles wat je uit wilt zoeken en analyseren niet!!!

Bestemmingskoers 5 alle beperkingen van je af schudden. Maak je los van alles wat je tegenhoud en ga op pad Carolyn. Laat je niet beperken door wie dan ook, tenzij jij daar zelf voor kiest!!! Zorg ervoor dat hen die jij ontmoet aan jou bouwen (en niet alleen maar van jou nemen). Onafhankelijkheid is hier troef en herken dat ook in wat jij aangaat. Denk werkelijk goed na over een kinderwens en laat deze niet afhankelijk zijn van ervaringen uit het verleden. Bervrijd jezelf van alles wat je al weet en kent en ga op reis in jouw eigen bestaan. Cultiveer je vermogens en je flexibiliteit!!!!!!.

Je naam geeft 22 als totaal; iemand met een extra last op de schouders, een extra opdracht in dit leven; je straalt macht en kracht uit. Je bent een brok nerveuze energie die je onder controle houd door je leven ten dienste van je medemens te stellen. Je bent de wandelende perfectie. Je kunt zeer zelfverzekerd zijn. Je hebt vaak zeer goede ideeën waar ook anderen veel aan zouden kunnen hebben en je kunt ze ook in de praktijk brengen. Je kunt organiseren en goed zaken onder controle houden ook van anderen. Je hebt begrip voor de noden van anderen. Je bent een geboren analyticus. Je intuïtie is enorm en je kunt je tot een groot medemens ontwikkelen.
Als kind zelden tevreden; voelt dat alles beter kan en moet maar weet niet hoe dit voor elkaar te krijgen. Mede dit weten laat mij zeggen dat het oké zou zijn dat je wat ouder bent om werkelijk jezelf en het leven te verstaan en je goed te kunnen ontplooien!!!.

Ware innerlijk 11, een 2de meestergetal en ook uit je naam gehaald!!!.
Je bent geladen elektriciteit en brengt ligt en leven in ieder gezelschap. Je hebt iets van leven in een andere wereld. anderen reageren op jouw spiritualiteit. Je kunt soms erg onpraktisch zijn en hebt niets met de zakenwereld. Je bent origineel en beschikt (alweer) over intuïtie. Je bent ontvankelijk en hebt kwaliteiten die je geschikt maken voor een leidersfunctie, maar ook heb je de mogelijkheid erg snel beslissingen te nemen. Ook hier valt op de nerveuze energie als kind.

Het eigen hart; harte informatie aan jouzelf doorgeven. Anderen noemen het wel de stem van je hart.
Alweer een meestergetal; ook 11 in dit geval.
Je zou een geestelijk leider wensen te zijn en mensen geloof, hoop, vertrouwen en inzicht willen brengen. Je wenst spirituele verlichting en wilt die met anderen delen. Je wilt je ideeen in daden omzetten, grote dingen tot stand brengen. Je neigt naar het mystieke en occulte en zou een bekend helderziende willen zijn, wellicht een profeet die liefde en geluk en vrede aan de wereld brengt. Je zou er niets op tegen hebben beroemd te worden!!!!!!..

Heling van de wereld begint met heling van het zelf.

De totale getallenlijst.

Het regelmatig door de berekeningen heen terugkomen van de 1, maar ook de 22 die in je naam voorkomt maakt de leider, maar ook de eenling in je. Leer er mee leven dat je lang niet alles kunt delen met anderen, maar ook dat je leidershouding lang niet in elke situatie gewenst is en dus ook nederigheid moet kunnen tonen als er een situatie is die daarom vraagt. Voorbeeld; ga niet tegen een agent staan schreeuwen wanneer hij over jouw kapotte fietsverlichting begint, maar wel tegen 2 gasten die een oud mens lastig vallen.
De 2 is genoeg aanwezig om gemakkelijk te leren samenwerken met anderen en contact te maken. Hier geld tactvol kunnen zijn en komt zachtmoedigheid tot zijn recht. Hier heb je ook veel profijt van je analytisch denken.
De 3 is een beetje een neiging van je. Toch is dit geen probleem in jouw geval omdat de 3en in jouw naam je zouden weerhouden van te genieten in dit leven, heffen het teveel aanwezig zijn van 3en in de totale getallen lijst dit weer op. Ik kan mij in jouw geval dan ook voorstellen dat je soms enorm genieten kan van iets, dat je een paar dagen later verguisd. De balans hierin komt met het volwassen worden vanzelf. Het is er overigens ook de oorzaak van dat je soms echt te veel piekert, niet doen Carolyn, alles komt goed je vermogens zijn oké!!!!.
De 4. kappen met luiheid, meer heb ik hier niet over te zeggen.
De 5. veranderingen hebben ook een positieve kant Carolyn en geeft je nieuwe kansen. Wees niet bang voor mensen, maar wees gewoon wat “kat uit de boom kijkeriger”, het zal je behoeden voor zaken die je innerlijk helemaal niet wilt.
De 6. Misschien nog niet zo van toepassing " weet ik ook niet " maar het is het getal van zorgzaamheid, liefde, dienstvaardigheid, hartelijkheid, medeleven; het getal van de kosmische vader of moeder, maar ook van huiselijkheid en harmonie. Dit getal is ook ruim in je berekeningen aanwezig maar laat zich ondersneeuwen wanneer oud zeer niet een plek heeft gekregen binnen begrip en vergeving.
De 7 een getal dat bij velen ontbreekt, maar niet bij jou. Het getal van innerlijke wijsheid en daar heb je veel van. Het getal van de analist en dat ben jij en laat zich vaker zien in je horoscoop. Jammer dat je daar niet altijd op vertrouwd. Daarom accepteer je fouten als les, want er zitten lessen in en zul je hetzelfde niet elke keer opnieuw tegenkomen. Angstig worden van fouten maken kan het zelfvertrouwen enorm schaden, dus accepteer ze gewoon, iedereen maakt ze, al doet men vaak overkomen van niet of spreek er denigrerend over. Jij hebt het vermogen dingen goed uit te zoeken en houd je aan je bevindingen tot het tegendeel voor jou zelf is bewezen, ongeacht andermans bemoeienissen!!!!!
De 8 materieel succes en prestatievermogen; is zwak bij jou. Hier zit een les in. Omdat het ook jouw lotsbestemming is, dien je de materiele kant van het leven niet te verwaarlozen. Dat betekent bijvoorbeeld doodgewoon geld verdien om spullen te kunnen kopen of de huur te betalen. Heeft dus ook gewoon met verantwoording te maken, de materiele wel te verstaan.
9; het getal van volmaking, menselijk begrip en universele liefde.
Er komt een dag dat jij alles wat je geleerd hebt in leert zetten voor het heil van de grote liefde. Je hebt genoeg negens in de horoscoop om dit straks te verwerkelijken. Daarnaast is de totale getallenlijst voldoende om dit ook echt te kunnen klaren echter niet op materieel gebied. Dat moet je aan anderen overlaten!!!!!!!.
Je gevoel voor volmaaktheid is groot en geeft je ook het besef waar nog aan gewerkt moet worden. Je opdracht is eerst aan anderen te denken en daarna aan jezelf. Doe je dit zal het je leven je alles schenken wat voor jouw levensgeluk belangrijk is.
De 11 en de 22 zijn elders besproken.
Je hebt genoeg om een succes van je leven te maken Carolyn!!!!!!!!!!

Slot; je hebt alles om een happy en blij mensenkind te kunnen zijn ware het niet dat je nog te dicht bij een stuk van je leven zit dat niet zo leek was. Dat geeft niet, maar het kost daarom wat meer moeite zuivere keuzes te maken. Keuzes die je niet weer in voor jou onleefbare situaties zouden kunnen brengen. Maak daarom contact met mensen bij wie je je goed voelt en veilig en bij wie je kunt groeien zonder dat ze er iets voor terug verlangen. Lees eens wat vaker een echt goed boek en probeer eens een ander een hand te geven als deze het even niet meer trekt. Het heeft geen zin meer anderen - wie dan ook " en jezelf nog langer iets kwalijk te nemen; het weerhoud je werkelijk aan je eigen bestaan deel te nemen!!!!!!!!

Pas op voor jouw eigen negativiteit, deze is dodelijker dan jijzelf beseft; je kracht is gewoon enorm!!! Dus neem geen risico meer dat jij je eigen glazen ingooit. Besef hoe sterk jij werkelijk bent!!!

Voor mij is ondertussen wel heel duidelijk dat je een oude ziel bent en nu maar gewoon je leven in moet gaan nemen. Je lessen zijn niet ligt maar zullen je echt heel ver brengen. Wat uit de horoscoop naar voren kwam waren o.a. de onderstaande sleutelwoorden. Laat deze goed in je doorklinken; zij zijn in jouw leven echt super belangrijk.

Sleutelwoorden;
Geduld
Zelfgeloof
zelfvertrouwen
Tact
positiviteit
vergeving
verandering
verantwoording nemen
genieten

Maak je los van je ver-leden en zie dit als een goede (modderige) voedingbodem waarin jij straks als een stralend mens zult schijnen!!!!!!!..

Ja Carolyn, zoiets kan!!!!!!!

Met respect

Thomas
Charlie
Charlie dec 13 '06
Vast een kleine reactie: Ik weet dat ik vaak te lui ben, maar wanneer ik wel dingen doe dan moet het bij mij ook perfect en kom ik in tijdsnood. Om dat te voorkomen, doe ik dan ook maar niets. terwijl ik weet dat wanneer ik een hele dag aan het werk ben, dat ik me savonds wel moe maar voldaan voel en dat ik dan weer kan en mag ontspannen. Verder heb ik inderdaad al de neiging om anderen altijd maar te helpen, wat betekent dat ik mezelf totaal weg kan cijferen. Ik vind het heerlijk om anderen te helpen, maar ik denk zelf dat ik eerst wat meer aan mezelf zou moeten werken. En dat doe ik niet. En het ergste vind ik dan ook dat wanneer ik anderen help, dat ik later stank voor dank krijg. Ik vind het ook totaal niet fijn dat ik al meer besef dan andere mensen om mij heen en dat ik die graag alles wat ik nu in een half jaar heb geleerd in een half uur zou willen doen beseffen. Ik kan er niet tegen dat mensen om mij heen niet beseffen wat ik nu besef. Wat dus wel betekent dat ik best wel sterk ben. Ik kan er niet tegen dat mensen om mij heen zo aards zijn. Zou ze het liefst allemaal in een klap alles laten beseffen, maar dat is wel weer ten nadele van mezelf. Mensen kunnen het dan ook tegen mij gebruiken en daar moet ik echt voor uitkijken.

Dit vast als klein beetje reactie,

Lieve Thomas, Thnx, you're so damn right.

Groet, Charlie
Charlie
Charlie dec 15 '06
Lieve Thomas, wat vind jij van mijn reactie? Ik voel me so god damn stronger than ever before. Ik voel me met de dag sterker worden en steeds meer dingen herinneren en beseffen.Graag je reactie hierop.

Liefs, Charlie
Thomas A
Thomas A dec 15 '06
Hoi Charlie

Wat vind ik van jouw reactie?

Ja strak met een enkele opmerking; mensen helpen kun je ook als je zelf nog niet helemaal heel bent en uiteindelijk zijn we dat geen van allen. We zijn immers in een wereld waarin wij leren moeten om verder te kunnen. Bijna niemand heeft alles van zichzelf be-grepen. Wel is het heel erg belangrijk te weten wat de eigen “blinde gebieden” zijn zodat we weten waarin we een ander niet goed bij kunnen staan. Hiermee voorkom je ook dat je gaat projecteren en daarin zit ook nog eens het gevaar dat blinde vlekken blind blijven. Maar geloof me GEEN ENKELE HULPVERLENER IS HEEL!!!! Wel hebben ze allemaal hun kwaliteiten.

Ja en dan een heel belangrijk iets Charlie; verwacht nooit dankbaarheid van mensen die door wat voor omstandigheden onthecht zijn en bij jou aankomen voor raad. Mensen met een misbruikverleden in welke vorm dan ook zijn vaak zo onthecht geraakt dat het hun niet gegeven is dankbaarheid te tonen. Dit leren ze vaak pas veel later als heelheid hun deel wordt!!!!
Geef omdat je wilt geven, laat dit genoeg zijn en verwacht er niets voor terug (tenzij je een praktijk begint natuurlijk). Besef dat het God gegeven werk is dat je doet en ook met zijn liefde en kennis werkt die jou uiteindelijk ook zal ver-lichten. Wat jij ervoor terug krijgt zal je wat later vanzelf merken!!!..

Ga eens over onthechting lezen!!!!.

En verder; je kunt mensen in jouw omgeving niet kwalijk nemen dat zij jouw nieuwe beseffen en ontwikkeling niet volgen kunnen. Jouw groei gaat zo hard dat je zelfs moet leren accepteren dat je ze zult moeten loslaten en er nieuwe mensen in jouw leven komen die jou wel kunnen “zien”. Er zullen oude kontakten aan je gaan trekken om je bij zich te houden, wees hier attent op.

Liefs van Thomas
Charlie
Charlie dec 20 '06
Thomas, thnx. Ik ben op de goede weg, maar moet alles op een rijtje krijgen. Ik weet wel WAT ik moet doen, maar niet HOE ik het moet doen. Ik zit op dit moment met het punt dat ik werk nodig heb. Ik weet wat ik moet doen, maar dus niet hoe. Wie heeft er tips??
LPChip
LPChip dec 20 '06
Je kan naar het centrum voor Werk en Inkomen gaan. Zei kunnen je tips geven over hoe je werk kan zoeken en hoe je een CV moet maken enzo.
Charlie
Charlie dec 20 '06
LPChip, thnx. Ik heb al een cv geplaatst op een banen site en ik ga ook naar de info dag van de landmacht. Dus ik doe mijn best.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420