Loading...
nl

Cursus foto lezen

admin
admin mrt 3 '10
Vanavond ga ik de eerste van een reeks van 5 cursussen over foto lezen krijgen. De cursussen zijn in groepsvorm, ongeveer 5 mensen.
Zover ik weet beginnen we de cursussen vanaf het begin en bouwen het op en horen dan op de laatste cursus een foto kunnen lezen.

Het lijkt me wel een heel leuk iets om te doen. Gewoon eens vanaf het begin beginnen en kijken of ik van andere kan leren.

Wat ik ze natuurlijk niet vertel is dat ik bijna elke dag 1-2 foto readings doe haha. Dus ik ben echt heel erg benieuwd en ga de cursus doen alsof ik een leek ben.
Ik zal jullie op de hoogte houden over hoe het gegaan is.


Greets, Robbert.
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 3 '10
Grappig ik las de eerste zinnen van jouw bericht en dacht "waaaaat dat heeft Core toch niet nodig??" Maar ik snap jouw insteek wel. Het lijkt me trouwens wel moeilijk om je als leek voor te doen. Ik ben heel benieuwd hoe jouw ervaringen zullen zijn in de cursus!

Veel succes en plezier vanavond!
admin
admin mrt 4 '10
@Maryssa, ja mij als leek voordoen ging ook niet echt toen ik zag dat iedereen 3-4 woorden had opgeschreven en ik een heel verhaal na de eerste foto haha. Maar ik ging/ga erheen omdat elke ervaring mooi mee genomen is. Als je wilt groeien moet je tenslotte niet stil staan. laugh


Maar het was een geweldige avond. Ondanks ze allemaal niet snapte dat er ineens een "jonge jongen" daar zat kon ik net zo goed met ze mee praten. tongue

Het waren dan ook allemaal vrouwen van 35 en de rest 45+(7 vrouwen en ik...).

De sfeer was goed en iedereen had mooie foto lezingen gedaan. Alles bij elkaar heb ik er zeker wat van geleerd. Dus ik kijk uit naar de eerst volgende keer.
admin
admin mrt 4 '10
Grappig Robbert, dat je op deze manier met fotolezing weer bezig wilt zijn. Terwijl je inderdaad geen cursus nodig hebt, is het goed om er op een andere manier eens mee bezig te zijn. En misschien ben je daar juist wel om de anderen te helpen!

Ik ben ook weer vast van plan om wat regelmaat te bouwen in mijn lezingen, doe het nu zo af en toe, maar het voelt goed om het te doen. Dus waarom het laten smile

Liefs
Maryssa
Maryssa mrt 4 '10
Hey dat klinkt goed! Je had dus een leuke avond!Ik verbaas me er ook altijd over dat er bij dat soort cursussen altijd veel vrouwen zijn en geen / een enkele man.

Ik denk dat het je als leek voordoen teveel energie zou kosten. En ze hebben nu toch al door dat je meer kunt smile

Erg leuk dat je die cursus doet en je ervaringen deelt hier!
admin
admin mrt 4 '10
nou, je gaat naar de Cursus, dus je wil bijleren,
Zie het als iemand die altijd al thuis zelf heeft leren foto lezen, en het kan,
en nu toch enkele lessen wil om zich te verfijnen!
zulke lessen zijn altijd boeiend, en vernieuwend!

succes in je vorderingen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki