Loading...
nl

Monica, fotolezen.

susie14
susie14 mrt 6 '10
Hai Monica,

Zo'n sprekende ogen...ik wil het wel proberen.
je doet me denken aan mijn dochter....alhoewel die nog een stuk jonger is laugh

bepaalde rebelsheid/opstandiheid. zo'n gevoel van"ik wil doen wat ik wil"
Lijkt alsof je je wil onttrekken aan je ouders...je bent toe aan zelfstandigheid. Een beetje de periode van volwassen worden...als ik het zo mag omschrijven.
He bje het gevoel dat je door je ouders te kort wordt gehouden? Heb nl wel het gevoel dat ze echt eht beste met je voor hebben.

Avontuurlijk ingesteld, onrustig van binnen, altijd op zoek naar iets nieuws. als kind een grote fantasie....krijg het beeld daarbij van kids die zich verkleden en daar een compleet verhaal omheen verzinnen.
als kind een beetje jaloers.....?

Van de andere kant ook een onzekerheid, heel gevoelig en lief.
Terwijl dat er niet als eerste uitspringt bij je bij een eerste kennismaking.
Je bent het type wat niet 1,2,3, toont wat er an d ehand is.
vrienden aan familie zullen dit merken an je gedrag als er iets mis.
Veel later komt pas de aap uit de mouw.

Creatibiteit.
Je kunt niet tegen onrecht, het liefste zou je alle goede doelen steunen en ten strijde trekken......vooral voor dieren.

Krijg heel erg het gevoel van een wereldreiziger bij je. Nieuwsgierig naar andere dingen, andere culturen. Op naa rhet avontuur.

Das wat ik bij je foto zie en voel....ik hoop niet da tik dingen door lekaar haal...maar dat hoor ik wel.
admin
admin mrt 7 '10
Hoi Monica,

Heel raar, maar ik ken je ergens van! Je foto komt me heel bekend voor ... ik kan dus ook niet lezen. Vraag me niet waarom.

-xxx-
Marjan
Monica
Monica mrt 8 '10
@ Marenumbium
Wauw! wat kan jij veel over mij vertellen zeg! Erg bedankt hievoor. Ik zal er even op reageren:

Monica. Ben jij een Vissen? Er zit ook veel Waterman in je.
Jouw ogen kijken open en eerlijk, en doordringend de wereld in. Jij zal dan ook niemand veroordelen op zijn/haar karakter.
Jij bent bij jezelf, en dat draag je ook uit. Hoewel dat gepaard gaat met nogal veel onzekerheden, maar je zal doen en handelen zoals jouw gevoel jou ingeeft.
Dat is behoorlijk bijzonder. Je laat je niet snel van jouw pad afleiden, right?
Eigenwijs, een eigen willetje, en jouw wil is wet
Helemaal gelijk in, want vaak is dat ook zo, lol.
Ik ben een Boogschutter, ik kan wel begrijpen waarom je denkt dat ik een vissen ben. De rest klopt ook helemaal, ik houd er niet van om mensen te oordelen op hun karakter. En probeer ook mezelf te zijn, en vertouw inderdaad heel vaak op mijn gevoel en dat heeft me tot nu toe altijd het goede gegeven. Dat mijn wil is wet klopt ook helemaal, dat heb ik vaker gehoord hahaha. Al ben ik wel vaak onzeker maar diep van binnen; als ik iets wíl doen of denk dat ik het kan zal ik het doen ook! Ik ben er vaak heilig van overtuigd dat ik gelijk heb, en dat klopt inderdaad ook nog bijna altijd vooral bij leeftijdsgenoten.

Met een grol en een lach weet je mensen heel direct op hun plaats te zetten, en verrek..ze accepteren het vaak ook nog!
Hoe kan dat?
Doordat jij JIJ bent Je krijgt zo vaak bevestiging van jouw eigen intuïtie, dat je hieraan soms teveel waarde hecht. En daarmee anderen volledig voorbij kunt lopen. Dat doe je niet bewust, maar hun reactie speelt jou dan wel eens parten, want soms begrijp je hun reactie niet helemaal! Je bedoelde het toch goed???
Je hebt dan soms gewoon niet goed geluisterd naar hen, en teveel naar jezelf. Hierin zul je een balans moeten vinden, en voor jou houdt dat in: Luister eens wat meer naar andere mensen voordat je een uitspraak doet Bouw voor jezelf een rustpauze in, voordat je ergens op reageert. Want jouw gedachten gaan 10x sneller dan die van iemand anders, en soms kunnen anderen jou dan niet helemaal meer volgen.
Door het inbouwen van wat meer rust, zul je zien, dat je wat sneller begrepen wordt. En dan komen jouw adviezen ook beter over! Wauw! Fijn dat je dat zegt, hier heb ik veel aan. Dit is gewoon helemaal waar. Ik vind het heel vervelend als mensen mij niet snapen, want als ik het snap snappen hun het toch ook? Maar mijn gedachten gaan gewoon wat nseller. Ik wil iedereen graag helpen, en goede adviezen geven. Ik heb vandaag geprobeert om inderdaad eerst even tot tien te telen voordat ik ergens op reageerde en dat werkte heel goed! Bedankt hiervoor.
Je bent erg veelzijdig, en daarmee toon je ook veel interesses in van alles en nog wat! Je zal daarom wat moeite hebben met het concentreren op 1 ding, klopt dat?
Je begint vaak aan het 1, maar ondertussen vraagt het andere alweer je aandacht
Onderzoekend, nieuwsgierig, van alles te doen! Soms zul je dan ook het gevoel hebben, dat je tijd tekort komt, lol.
Het liefst 26 uur in 1 dag proppen he?
Leergierig en niet voor 1 gat te vangen. Waar je mee bezig bent, zul je dan ook tot op de bodem uitzoeken!
Totdat je weet hoe het moet, en dan: Hoppa! Volgende.
Je bent dan ook iemand die van alles wat afweet, en op geen enkel vlak zal jij je iets wijs laten maken
Want je hebt je eigen ideeën er zo over ontwikkeld.
Ja klopt! Ik wil heel veel doen, en alles weten haha. Voor mijn gevoel heb ik soms geen tijd om te slapen, ik wil nog zoveel!
Concentreren op één ding vind ik inderdaad moeilijk, vooral als ik de klas zit, aan alle kanten gebeurt dan wat en ik hoor alles dan wil ik het liefst in mijn papier kruipen maar toch alles zien en horen.

Eigenbelang ken je niet zozeer. Je weet namelijk heel erg goed, dat anderen meer ruimte dan jij nodig hebben. Op zulke momenten ben je in staat jezelf compleet weg te cijferen. Omdat jij weet, dat jouw ego er op dat moment niet toe doet. De ander is dan belangrijker. Dit kan wel eens leiden tot een situatie waarin je makkelijk over je heen laat lopen. Op dat moment heb je dat misschien niet echt in de gaten, maar achteraf denk je wel eens: povverdomme!
Yeah. Scheld dan maar eens goed, en uit jezelf dan ook! Want jouw grenzen zijn best belangrijk! En daar heeft een ander niet zomaar overheen te lopen.
Ook dit zul je moeten leren, aangeven wat jouw grenzen zijn, en wanneer ze ophouden
Want met jouw instelling, zoals deze nu is, kun je heel goed in een burnout raken. En da's niet de bedoeling, ey?
Je bent nog steeds een beetje zoekende naar jouw grenzen, en aan het ontdekken waar de grenzen van de 'buitenwereld' liggen.
Dat is heel goed meis, ga daar mee door!
En op het moment dat je je niet prettig voelt, dan uit dat gewoon! Ook al moet je dan mensen kwetsen, voor jou is het heel erg belangrijk om je grenzen aan te geven.
Inderdaad!hier heb ik niet veel over te zeggen het klopt gewoon. Ik ben zoekende naar mijn grenzen en ga daar gewoon mee door, gewoon eens dingen uitspreken en om mezelf denken!

Probeer voor jezelf rustmomenten in te bouwen; momenten voor jouzelf, en waarin je in alle rust alles even goed kunt laten bezinken. Dat zal ik ook gaan doen, hier had ik toevalig net over na gedacht. Ik moet momenten zoeken waarop je even helemaal tot rust komt, dan ben ik ook niet zo druk in mijn hoofd als ik wil slapen.
Als men van jou direct een antwoord verwacht, waar je nog niet aan toe bent, dan geef aan, dat je er later op terugkomt. Want je bent niet verplicht direct antwoorden te geven, en ook jij hebt tijd verdiend om er goed over na te denken! En dat heeft jouw omgeving maar te accepteren en te tolereren
Op die manier kom je ook voor jezelf op!
Onthou, ok?
Laat je niet in een hoek drukken.
Ik zal er aan denken! Ook ik heb de tijd om ergens over na te denken.

Ik adviseer je een Ametrien als persoonlijk kristal
Dat is een zeer bijzondere steen in pure vorm. Het is een combinatie van Amethyst/Citrien, en de kleuren (geel en paars) zijn complementaire kleuren.
Hier een kleine omschrijving van de steen:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/ametrien.html
Als je hierover meer wilt weten, en wat dit kristal voor JOU specifiek kan betekenen, dan laat het me weten
Oke, ik zal het even lezen! interessant, over amethyst had ik al eens wat gelezen, maar het is dus een combinatie ervan.

Maar nogmaals erg bedankt! Je geeft erg goede adviezen, ik ben zo veel over mezelf te weten gekomen, veel dingen wist ik éigenlijk wel maar jij geeft even net die bevestiging! dat zal me zeker helpen.
Monica
Monica mrt 8 '10
@ Sies

Erg bedankt voor je lezing! Je hebt het deels over dingen waar ik niet zo op zou en niet heel veel mee bezig , maar wel helemaal waar zijn! Sta er nogsteeds een beetje versteld van dat er mensen zijn die zoveel in mij kunnen zien.
Ik zal er even op reageren:

Hai Monica,

Zo'n sprekende ogen...ik wil het wel proberen.
je doet me denken aan mijn dochter....alhoewel die nog een stuk jonger is
Wat grappig om te horen!

bepaalde rebelsheid/opstandiheid. zo'n gevoel van"ik wil doen wat ik wil"
Lijkt alsof je je wil onttrekken aan je ouders...je bent toe aan zelfstandigheid. Een beetje de periode van volwassen worden...als ik het zo mag omschrijven.
He bje het gevoel dat je door je ouders te kort wordt gehouden? Heb nl wel het gevoel dat ze echt eht beste met je voor hebben.
Ja dat rebelsheid/omstandigheid klopt, sinds dat ik een paar lezingen over mij heb gelezen word dat tot mijzelf ook steeds duidelijker. Ik doe wat ik wil (vaak in positieve zin). Dat van mijn ouders klopt inderdaad ook, ik wil zo ontzettend veel, ik wil zelfstandig worden en zo veel mogelijk van de wereld zien, maar dat hoord inderdaad bij het volwassenworden dat heeft iedereen geloof ik, al heb ik wel een erg sterke band met mijn moeder! Zij heeft echt het beste met mij voor,ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten.

Avontuurlijk ingesteld, onrustig van binnen, altijd op zoek naar iets nieuws. als kind een grote fantasie....krijg het beeld daarbij van kids die zich verkleden en daar een compleet verhaal omheen verzinnen.
als kind een beetje jaloers.....?
Echt avontuurlijk ingesteld kan ik mij niet echt in vinden maar misschien heeft het te maken met dat ik wel erg veel van de wereld wil zien en al veel gezien heb. Dat van die kinderen die zich verkleden en daar een compleet verhaal om verzinnen herken ik mezelf ook in! wat was dat mooi vroeger, grappig dat je over dat jaloersheid begint, dat klopt! in die periode dat wij veel van zulke dingen dingen gingen, begon dat zich ook te ontwikkelen, dat was bij al mijn leeftijdsgenootjes toen zo.

Van de andere kant ook een onzekerheid, heel gevoelig en lief.
Terwijl dat er niet als eerste uitspringt bij je bij een eerste kennismaking.
Je bent het type wat niet 1,2,3, toont wat er an d ehand is.
vrienden aan familie zullen dit merken an je gedrag als er iets mis.
Veel later komt pas de aap uit de mouw.
Klopt, de buitenwereld ziet mij niet altijd zo als ik ben, en daar ben ik ook wel eens onzeker over. Hier probeer ik aan te werken om ook bij eerste kennis makingen iets spontaner over te komen. Vrienden en Familie zijn echt de enige mensen die mij echt goed kennen.
Creatibiteit.
Je kunt niet tegen onrecht, het liefste zou je alle goede doelen steunen en ten strijde trekken......vooral voor dieren.
Ja, ik zou het liefste willen dat alles eerlijk is en iedereen gelukkig is, ik wil mensen graag helpen en dat gaat vaak nog goed ook. Voor dieren klopt inderdaad ook, ik heb een hechte band met bepaalde dieren.
Krijg heel erg het gevoel van een wereldreiziger bij je. Nieuwsgierig naar andere dingen, andere culturen. Op naa rhet avontuur.
Ja klopt, ik wil zo veel van de wereld zien! ik wil graag, een stage doen in het buitenland, of op wereldreis gaan!

Das wat ik bij je foto zie en voel....ik hoop niet da tik dingen door lekaar haal...maar dat hoor ik wel.
Nee hoor, het was erg fijn om te lezen!
Erg Bedankt!
Monica
Monica mrt 9 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Hoi Monica,

Heel raar, maar ik ken je ergens van! Je foto komt me heel bekend voor ... ik kan dus ook niet lezen. Vraag me niet waarom.

-xxx-
Marjan

Oke wat vreemd! Maakt niks uit, ik zou het ook niet weten waarvan ik je ken?
susie14
susie14 mrt 10 '10
Hey...bedankt voor je uitgebreide feedback
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie