Loading...
nl

Duifje,Wie neemt de uitdaging aan? Mijn foto lezen

admin
admin mrt 27 '10
Hoi Duifje,

Sorry dat vroeg om een betere foto en vervolgens een tijdje niks zeg... alsnog nu een reading van mij wink. De readings van de andere heb ik niet gelezen dus dat word leuk haha.
Reading:

Het eerste wat me opvalt is ... nogal zwaar, je draagt heel energie van dode zielen in je. Je neemt heel veel energie over die andere kwijt willen of je maakt heel vaak mee dat mensen dood gaan.

Je bent een heel lief persoon. Iedereen kent jouw als iemand die veel liefde geeft aan andere. Ze komen vaak bij je voor advies of omdat ze hun ei kwijt moeten.
Soms heeft dit ook weleens als nadeel dat er weleens misbruik word gemaakt van je. Hierdoor ben je iemand die liever op de achtergrond blijft en daarvan uit mensen helpt.

Ik zie iemand jouw omhelzen terwijl ze zich uithuilen op jouw schouder. Wat dit symboliseert of is weet ik niet precies maar het komt heel duidelijk naar voren.

Je schept graag een band met andere mensen, je leert ze dan graag kennen. Hierdoor ontwijken mensen je soms weleens of begrijpen je dan verkeerd. Zo gaat het ook met de relaties in jouw leven.
Dit heeft bij jouw een soort acceptatie proces gestart waar je nog steeds mee bezig bent.

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.
Duifje
Duifje mrt 29 '10
@Robbert,

Je zal het wel druk gehad hebben met andere dingen! En geduld is een schone zaak (al is het niet mijn sterkste punt hihihih)

Het eerste wat me opvalt is ... nogal zwaar,Pfff tja ik snap wat je bedoeld je draagt heel energie van dode zielen in jeOke.... en hoe kom ik daar vanaf?. Je neemt heel veel energie over die andere kwijt willen of je maakt heel vaak mee dat mensen dood gaan.Het eerste, ik ben me er in middels van bewust dat ik energie van een ander op pik. Dit lijkt steeds grotere vormen aan te nemen.

Je bent een heel lief persoon. **BLOOS** blushIedereen kent jouw als iemand die veel liefde geeft aan andere. Ze komen vaak bij je voor advies of omdat ze hun ei kwijt moeten.Klopt helemaal hoor dat is al jaren zo
Soms heeft dit ook weleens als nadeel dat er weleens misbruik word gemaakt van je. kan je me uitleggen hoe ze dan misbruik van me maken, dat gevoel heb ik zelf niet echt.... kan mijn vinger er niet op leggen.... snap je me?.Hierdoor ben je iemand die liever op de achtergrond blijft en daarvan uit mensen helpt.Oh ik kan ook heel extrovert zijn hoor maar dat is dan meestal als ik uit ga

Ik zie iemand jouw omhelzen terwijl ze zich uithuilen op jouw schouder. Wat dit symboliseert of is weet ik niet precies maar het komt heel duidelijk naar voren.is het een vrouw of een man? en in de toekomst of in het verleden?

Je schept graag een band met andere mensen, je leert ze dan graag kennen. Hierdoor ontwijken mensen je soms weleens of begrijpen je dan verkeerd. Zo gaat het ook met de relaties in jouw leven.
Dit heeft bij jouw een soort acceptatie proces gestart waar je nog steeds mee bezig bent.Deze volg ik niet helemaal tenminte... het is me niet volledig duidelijk wat je bedoeld. ik moest erg nadenken over dat mensen mij ontwijken... maar ben er achter dat het bij mij tegenwoordig wel ALLES of niets is... als ik iemand leer kennen dan duik ik misschien te snel de diepte in ja.. terwijl ik 10 jaar geleden heel oppervlakkig was.

En het acceptatie proces klopt.... daar ben ik mee bezig, en dan vooral het accepteren van mijzelf met al mijn nukken en gekkigheidjes.

Robbert, Dank je voor de reading!.
Duifje
Duifje apr 6 '10
wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
Tenzij jullie het willen bewaren voor mensen om ervan te leren o.i.d. maar voor mij mag hij dicht.

Nogmaals hartelijk dank aan een ieder die zich verdiept heeft in mijn foto. En de dingen die daaruit naar voren kwamen.

Dikke knuffel,

Duiffie
Duifje
Duifje apr 24 '10
mocht er nou toch nog
.
iemand zijn die de uitdaging aan wil gaan...... zet um op!.............
Petra
Petra apr 24 '10
Ik zie een bijzonder wijze, zelfstandige en sterke vrouw, die een stukje eenzaamheid meedraagt uit haar verleden.

Ik zie van binnen een onschuldig meisje dat net als ieder kind recht had op aandacht, liefde en waardering. Knuffels en erkenning nodig had voor haar bestaan. Er om vroeg, maar het niet kreeg.

Zoveel weggestopt, hoe kon het ook anders, hoe had zij anders kunnen overleven?

Maar nu komt dat meisje naar voren en gelukkig sta je dat toe.
Koester, vertroetel dat lieve meisje van binnen dat zo veel gemist heeft, waar ze niets, maar dan ook echt niets aan kon doen. Jij bent het die dat meisje kan leren trots op zichzelf te zijn, zichzelf een plek te geven en te verzorgen, haar kan vertellen hoezeer ze de moeite waard is.

Laat anderen toe en spreek het uit als kwetsbaar bent, neem het risico dat mensen het niet zullen begrijpen, je af zullen wijzen, om welke reden dan ook. Dat is het leven en ligt dus niet meteen aan jou.

Ga alsjeblieft niet teveel nadenken, situatie(s) waar je in terecht komt analyseren. Haal je schouders gewoon op en zeg ´tja, sorry, kan gebeuren, volgende keer beter, nou en?´ Je mag fouten maken zoveel als nodig is, je mag kwetsbaar zijn, je mag de verantwoording met een gerust hart wat meer bij anderen laten. Jij hoeft niet alles (alleen) te dragen.

Wees zorgvuldig op wie je geeft en wat je van jezelf geeft, in de helpende hand wordt altijd gebeten, omdat het niet dé basis van vriendschap is en in deze onbalans, mensen zich dus ook altijd weer los willen wrikken. Het is een normaal proces. Vriendschappen ontstaan uit vertrouwen en acceptatie en dán kun je er voor elkaar zijn.

Kwetsbaarheid is een kracht, houd deze moed vast om je helemaal open te stellen voor deze nieuwe, onbekende, onzekere weg die mooie momenten en minder mooie momenten met zich mee zal brengen. Durft terug te kijken en trots op jezelf te zijn. Al veel onmogelijke dingen heb jij voor elkaar gekregen, in jezelf en anderen.

Er is niets dat je niet aankunt, je hebt alles bij je om het pad te bewandelen dat jij nu bewandelt. Vertrouw daar op, vertrouw op jezelf. Je had jezelf geen betere begeleider als jezelf kunnen wensen. Je bent een belangrijk en onmisbaar deel in jouw leven, maar ook in het grote geheel, dat wat wij samen zijn!

Ik denk dat liedje jou wel iets zal zeggen.

Duifje
Duifje apr 25 '10
Petra,

In een woord geweldig!. Jij hebt mij helemaal door.! hihihi

Ik zit echt met verbazing te lezen. Pfffffff heftig aan de ene kant prachtig aan de andere kant.

Dit is nu net even wat ik nodig had.... een bevestiging dat ik toch goed bezig ben. Ik denk precies te weten waar je het over hebt. Hoef geen citaten neer te zetten hier het klopt gewoon echt allemaal.

Wouw je bent een bijzonder mens dat je dit door kreeg bij mijn foto. Want toen de foto genomen is wist ik nog niet wat ik nu een paar weken later wel weet. EN dat heeft zeker met dat kleine meisje te maken. Dat meisje mag meisje zijn.

Dank je wel voor je mooie reading.

Dikke dankbare knuffel van mij.
Petra
Petra apr 26 '10
Dit is de kern van waar het (nu) in jouw leven over gaat, ik was geraakt door het de hoeveelheid van dingen die jij allemaal meegemaakt hebt, je hebt veel voor je kiezen gehad, onrecht is je aangedaan. Maar nu, is het tijd het verleden te gaan laten voor wat het is, dingen te laten voor wat ze zijn, dus ook de oneerlijkheid die er omheen hangt en ws ook niet zomaar zal veranderen. met een gerust hart mag je dat bij anderen laten, als mensen dat zo willen is dat hun keuze, het is jouw zorg niet meer (knuff). Tijd om te kijken naar de vrouw die er nu staat, er doorheen is gekomen en te kijken en te luisteren naar dat meisje van binnen dat graag gezien en gehoord wil worden, jouw aandacht wil, je aan je jasje trekt. Dat is een pittig stukje en dat zie je ook, maar pakt het op en je werkt ermee. Wonderbaarlijk waar een mens toch toe in staat is! Ik ben heel blij dat het klopt en dat het je sterkt in de weg die je bewandelt.

Wat ik nog zag trouwens is klei, heb je daar wel eens mee gewerkt? Boetseren bedoel ik daarmee winkAlsof je met klei jouw leven letterlijk tot uitdrukking kunt brengen en vorm kunt geven, zoals nu bijvoorbeeld, geboorte en vruchtbaarheid (symbolisch gezien).

Heel veel liefs!

Petra
Duifje
Duifje apr 26 '10
Hai Petra,

En alweer zit ik onder de kippenvel, en voel emoties naar boven komen als ik je stukje lees.

Klei.... ja vroeger heb ik een "zelfportret"gemaakt op school .... die heb ik nog steeds. Op een of ander manier vond ik die zo bijzonder dat ik hem altijd bewaard heb.

Maar...... ik zal vanmiddag even klei gaan halen.... eens kijken wat ik kan maken. Laat gewoon mijn handen het werk doen. Denken kan ik dan prima uitschakelen. En dan zal ik wel zien wat eruit komt.

Ik heb vorige week op aanraden van een dame die me ook helemaal door had. Een schilderij gemaakt ... zoo mooi (voor mij...) ik blijf er naar kijken. Waarom weet ik nog niet precies, laat ik het zo zeggen ik kan het niet onder woorden brengen. Maar heb sterk het gevoel met elk schilderij dat ik maak dat ik een stuk verleden, of emotie van me af schilder, zo van ...dat staat op doek........ nu kan ik er afscheid van nemen.

Het wordt alleen wat vol hier met al die doeken.. dus klei...... is ook een vorm van expressie...waar ik nog niet eerder aan gedacht heb. maar wat ik zeker wel heel leuk vindt.
Dus vanmiddag gaan de meisjes en ik Kleien!..... vinden hun ook leuk. Weet ik zeker. Doet het kleine meisje in mij gewoon met mijn dochters mee.

Als het af is zal ik een foto proberen te plaatsen hier....

En alweer bedankt voor je inspirerende woorden.
Ik voel dat ik heel nieuwsgierig naar je ben. wil je kwa informatie gewoon leegzuigen hihihihi
Petra
Petra apr 26 '10
Duifje, wat bijzonder weer, dat kippevel had ik zelf ook toen ik jouw foto zag, dan weet ik dat er iets komt.

Ik had al het gevoel dat je veel met doek/tekenen deed. Nu ik er nog eens over nadenk heeft klei nog iets bijzonders, klei heeft diepte, je kunt het van alle kanten bekijken. Alsof het platte vlak nu even voorbij is. Een reading komt soms ook heel dichtbij je, dat begrijp ik wel hoor.Toch krijg je meestal precies aangereikt wat nodig is en weer een tijdje verder kunt. Als er nog dingen zijn die echt spelen, mag je altijd mailen (haha dat rijmt).

Vergeet niet dat een reading ook meerdere kanten heeft, meerdere doelen dient, je krijgt een mens dan in allerlei lagen te zien die mij dan ook weer inspireren tot dingen in mezelf.
Dus jij ook bedankt!

Ik ben heel benieuwd naar je schilderij en wat je nu gaat maken.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420