Hoi Duifje,
Sorry dat vroeg om een betere foto en vervolgens een tijdje niks zeg... alsnog nu een reading van mij . De readings van de andere heb ik niet gelezen dus dat word leuk haha.
Reading:
Het eerste wat me opvalt is ... nogal zwaar, je draagt heel energie van dode zielen in je. Je neemt heel veel energie over die andere kwijt willen of je maakt heel vaak mee dat mensen dood gaan.
Je bent een heel lief persoon. Iedereen kent jouw als iemand die veel liefde geeft aan andere. Ze komen vaak bij je voor advies of omdat ze hun ei kwijt moeten.
Soms heeft dit ook weleens als nadeel dat er weleens misbruik word gemaakt van je. Hierdoor ben je iemand die liever op de achtergrond blijft en daarvan uit mensen helpt.
Ik zie iemand jouw omhelzen terwijl ze zich uithuilen op jouw schouder. Wat dit symboliseert of is weet ik niet precies maar het komt heel duidelijk naar voren.
Je schept graag een band met andere mensen, je leert ze dan graag kennen. Hierdoor ontwijken mensen je soms weleens of begrijpen je dan verkeerd. Zo gaat het ook met de relaties in jouw leven.
Dit heeft bij jouw een soort acceptatie proces gestart waar je nog steeds mee bezig bent.
Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.
Greets, Robbert.