Loading...
nl

Duifje,Wie neemt de uitdaging aan? Mijn foto lezen

Delen:
admin
admin mrt 6 '10

Hoi Duifje,

Wil best graag je foto lezen, maar ik zou graag een grotere foto zien eigenlijk, en in gewone kleuren. Is dat mogelijk?

Namasté
Larapinta
admin
admin mrt 7 '10
Hoi Duifje,

Wat Larapinta al zei, zou je een grotere en/of duidelijkere foto kunnen plaatsen?

Als je dat doet dan geef ik je graag een reading!

Greets, Robbert.
Duifje
Duifje mrt 8 '10
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1613

Hierbij de link naar de nieuwe foto.

Ik heb geen idee hoe ik de foto hier zichtbaar krijg.

Ik heb de foto net genomen, (na veel poginging eindelijk gelukt) Dus hij is echt vers van de pers.

Zonder make-up deze keer....

Ik ben benieuwd.

Groetjes Duifje
Duifje
Duifje mrt 11 '10
SLik.........

Is die foto ZO erg??

Dat er niemand een reactie durft te plaatsen?

Damm......
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10
Ik heb de foto even hier geplaatst zodat iedereen je kunt zien Duifje smile..en nee hoor ik zie een prachtmens!

ook je Avatar is geweldig ..wat een mooie! smile
taro
taro mrt 12 '10
Hoi duifje,

Ik wil het graag even proberen.
Je bent moe en er zit verdriet waar je geen raad mee weet.
Je hebt het gevoel dat er geen eind aan komt.
Je bent opgefokt, nerveus van binnen er zit heel veel boosheid die er uit moet.
Krijg het gevoel dat er ruzie is in/met de familie.
Je voelt van binnen dat je je aan regels moet houden die van andere zijn. laat je niet onderdrukken.
ga kiezen wat duifje wil...ga je eigen pad uit stippelen.
rekening houden met een ander is netjes en menselijk maar ga niet naar andermans regels leven...want dat zijn regels die niet voor jou gelden.
Je voelt diep in je hart wat je echt wil.
je bent het waard om daarvoor te mogen kiezen.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Elfje21
Elfje21 mrt 12 '10
Hey Duifje,

Ik wil je foto ook wel graag proberen te lezen. (Ik ben wel nog een beginner bij fotolezen, dus er kunnen fouten tussen zitten.)

Ik heb het gevoel dat je op het moment waarop de foto getrokken is en ik denk nu ook nog (ik weet niet of het een recente foto is of niet), erg boos bent op iemand. Ik heb het gevoel dat je wel al één en ander hebt meegemaakt dat je verdriet heeft aangedaan.
Je bent soms wat te streng voor jezelf, heb ik het gevoel. Dat mag je niet doen.
Ik heb het gevoel dat je kwaadheid naar een persoon toe is gericht en vooral doordat iemand iets gedaan heeft naar die persoon toe, en minder naar de situatie die ontstaan is. Misschien ook wel een beetje de situatie, maar vooral de persoon.
Het zou kunnen dat je je wat onbeholpen voelt, maar ik denk wel dat je nog doorvecht voor iets.
Als je niet in deze situatie zou gezeten hebben, dan denk ik dat je wel iemand bent die graag plezier maakt, maar dat ontbreekt je nu, omdat je de gelegenheid niet altijd vind om echt plezier te maken, want je voelt je momenteel niet zo gelukkig heb ik het gevoel.
Je bent wel denk ik iemand die eerst denkt en dan pas handelt. Je denkt veel op voorhand na over hoe je dingen wil doen, voordat je ze uiteindelijk uitvoert.

Maak je geen zorgen die problemen zullen zeker nog verdwijnen. Al is het niet meteen, ik heb het gevoel dat je nog een aantal dingen moet verwerken, maar dat zal je doen. Ik voel een tijdspanne, maar durf die toch niet uitspreken, want ik zou niets verkeerds willen zeggen. Maar het komt zeker nog wel goed!!

Dit is zo'n beetje wat ik voel.

Ik ben wel benieuwd naar de reactie. Je mag me zeker laten weten, wat je ervan vindt en of er dingen zijn die kloppen.

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mrt 12 '10
Origineel bericht van: Beschermengel
Ik heb de foto even hier geplaatst zodat iedereen je kunt zien Duifje smile..en nee hoor ik zie een prachtmens!

ook je Avatar is geweldig ..wat een mooie! smile

ok, even kijken wat ik binnenkrijg bij het zien van je foto.

Je bent een sportief type. En ergens zou ik je zelfs plaatsen bij een gevechtsport. Geen idee welke, maar ik voel een competitie met vrouwen.
Vrouwen die hun mannetje kunnen staan. Die niet op hun mondje zijn gevallen.
Jij ook niet, je kunt je zegje zeggen, en je houdt je niet in. Ik heb het gevoel dat je het zo niet op mannen hebt staan. Dat je niet zo hoog oploopt met hen? dat je je beter thuis voelt tussen vrouwen, ondanks dat ik je een stoere meid vind, hoor. Positief gezien he. Er zit pit in je. Geen poes, maar een tijger.
En toch zie ik verdriet in je ogen, een verbitterheid, en een boosheid. Een gevoel van onrechtvaardigheid en een weten dat je aan sommige dingen niet altijd iets kunt doen.
Heb je een zus? die het ook moeilijk heeft? ik voel daariets rond.
als je het verdriet en de boosheid kunt verwerken, kom en zie ik een hele vrolijke meid. Iemand met een verleden, iemand die doorstaan heeft en die standpunten kan innemen en daar achter kan staan, en daaar voor kan gaan. Als een rots in de branding, door het vuur heen.
Men pet af, voor je!

liefs
Bellefleur!
admin
admin mrt 15 '10
Hallo Duifje,

Ik ga het proberen ik heb de anderen niet gelezen dus is het mijn eigen versie.

Allereerst zie ik op de foto dat je moe bent was je een beetje herstellende ergens van op deze foto?
Daarna kwam er een beeld naar voren waarin ik je zie met een vrouw wat ouder ik dacht je moeder of in ieder geval iemand waar je veel dingen samen mee doet, ik zie je haar mee nemen.
Jij neemt de leiding en sleept haar mee de deur uit mee naar de markt enz.
Ik hoor dat je een luide stem hebt een beetje de instelling van kom op hoor, je regelt en spoort mensen graag aan, bent daar sterk in en dan krijg je het ook voor elkaar, dat ze luisteren omdat je gewoon doet en iemand bij de arm pakt.
Ben je werkzaam in de verzorging?
Het zou mooi zijn dat je dan niet te maken hebt met mensen die boven je gaan staan daar kun je niet zo goed tegen het beste is dat jij de leiding over jezelf kunt houden.
Leuk je bent een persoon die sociaal onder de mensen kan zijn en gewoon is geen poes pas daar houd je niet zo van.
Ik heb het idee dat er net iemand in je leven is gekomen of gaat komen een man/jongen.
Ben je lang alleen geweest of ben je nog alleen zonder partner.
Ik zie dat niet zo samen met die vrouw waarom weet ik niet net alsof je in twee werelden leeft.
Enerzijds het kontakt met die vrouw en anderzijds het kontakt met die man.
Ik zie ook werk en colega,s waarin jij degene bent waar ze tegen op kijken jij bent de voortrekker daarin.
Dit is het voor nu even ik zal zo even de andere reacties lezen voor mijn eigen gevoel.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en me een reactie terug wil geven.

lieve groeten van Bea
Duifje
Duifje mrt 18 '10
@ Tarot

Je bent moe en er zit verdriet waar je geen raad mee weet. Ja dat kan wel kloppen ja

Je hebt het gevoel dat er geen eind aan komt. Ook daar kan ik me in vinden...
Je bent opgefokt, nerveus van binnen er zit heel veel boosheid die er uit moet. Opgefokt niet echt, soms wel maar niet heel de tijd.
Krijg het gevoel dat er ruzie is in/met de familie. On uitgesproken ruzie ja.
Je voelt van binnen dat je je aan regels moet houden die van andere zijn. laat je niet onderdrukken.
ga kiezen wat duifje wil...ga je eigen pad uit stippelen. Dank je, dat ga ik zeker doen. ben er klaar mee
rekening houden met een ander is netjes en menselijk maar ga niet naar andermans regels leven...want dat zijn regels die niet voor jou gelden.
Je voelt diep in je hart wat je echt wil. Ik wist niet of dat dat zo was, inmiddels sinds dinsdag weet ik dat wel...

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!
Duifje
Duifje mrt 18 '10
Hey Duifje, Hai Elfje

Ik wil je foto ook wel graag proberen te lezen. (Ik ben wel nog een beginner bij fotolezen, dus er kunnen fouten tussen zitten.) Ik geloof niet in fouten! JIj ziet wat jij ziet.....

Ik heb het gevoel dat je op het moment waarop de foto getrokken is en ik denk nu ook nog (ik weet niet of het een recente foto is of niet ja hij is zeer recent ), erg boos bent op iemand.
Ik was me er niet zo bewust van dat ik zoveel woede en verdriet voelde maar ja...... dat is zo
Ik heb het gevoel dat je wel al één en ander hebt meegemaakt dat je verdriet heeft aangedaan. Dat heb je heel goed gezien
Je bent soms wat te streng voor jezelf, heb ik het gevoel. Dat mag je niet doen. Ook dat klopt ik stel onredelijk hoge eisen aan mijzelf..... dat is inderdaad iets wat los gelaten dient te worden...
Ik heb het gevoel dat je kwaadheid naar een persoon toe is gericht en vooral doordat iemand iets gedaan heeft naar die persoon toe, en minder naar de situatie die ontstaan is. Deze volg ik niet helemaal... de kwaadheid is vooral naar 1 persoon ja... echter een persoon onder invloed... en daardoor is er een situatie ontstaan waar ik veel woede over voel. Misschien ook wel een beetje de situatie, maar vooral de persoon.
Het zou kunnen dat je je wat onbeholpen voelt, maar ik denk wel dat je nog doorvecht voor iets. Dat klopt ik wil terug wat ik had! En dat kan en gaat ook gebeuren, ik moet alleen even geduld hebben
Als je niet in deze situatie zou gezeten hebben, dan denk ik dat je wel iemand bent die graag plezier maakt Dat klopt in weze ben ik een vrolijk meisje.... hihihihi , maar dat ontbreekt je nu, omdat je de gelegenheid niet altijd vind om echt plezier te maken, want je voelt je momenteel niet zo gelukkig heb ik het gevoel. Klopt ook, ik ben mezelf een beetje kwijt..
Je bent wel denk ik iemand die eerst denkt en dan pas handelt. Eigenlijk ben ik precies andersom.... maar door de opvoeding ben ik zo gemaakt..EERST denken DAN doen.... Je denkt veel op voorhand na over hoe je dingen wil doen, voordat je ze uiteindelijk uitvoert. Dat klopt wat betreft zakelijke dingen, ik wil eerst zeker weten dat ik het kan of dat het kan voor ik er aan gea beginnen en dat is nog wel eens niet helemaal handig

Maak je geen zorgen die problemen zullen zeker nog verdwijnen. Al is het niet meteen, ik heb het gevoel dat je nog een aantal dingen moet verwerken, maar dat zal je doen. Ik denk dat als ik NU een foto zou plaatsen dat je ziet dat het al een heel stuk beter is ik ben goed bezig met verwerken Ik voel een tijdspanne, maar durf die toch niet uitspreken, want ik zou niets verkeerds willen zeggen. Zou je me willen uitleggen wat je hiermee bedoeld? Ik zelf heb het gevoel dat je bedoeld dat je weet in welke periode dat gaat gebeuren maar ik kan het mis hebben, dus dat je voelde dat het zeer snel ging veranderen... Maar het komt zeker nog wel goed!! Daar ga ik zeker vanuit. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar dat het gaat lukken is zeker.

Dit is zo'n beetje wat ik voel.

Ik ben wel benieuwd naar de reactie. Je mag me zeker laten weten, wat je ervan vindt en of er dingen zijn die kloppen.

Veel liefs, Jij ook heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto. Bijzonder wat mensen zoals jullie uit een plaatje kunnen halen

Elfje21
Duifje
Duifje mrt 18 '10
@ bellefleur,

Dank je voor het compliment

ok, even kijken wat ik binnenkrijg bij het zien van je foto.

Je bent een sportief type. En ergens zou ik je zelfs plaatsen bij een gevechtsport. Ik heb vaker gehoord dat ik er sportief uit zie, das heel mooi maar door gezondheid doe ik niets aan sport Geen idee welke, maar ik voel een competitie met vrouwen. misschien komt dat door mijn werk, ik ben me niet bewust van het feit dat ik in competietie lig maar misschien dat andere vrouwen dat bij mij voelen.
Vrouwen die hun mannetje kunnen staan. Die niet op hun mondje zijn gevallen. Ja nu begint het een beetje te dagen...
Jij ook niet, je kunt je zegje zeggen, en je houdt je niet in. Ik heb het gevoel dat je het zo niet op mannen hebt staan. Ik houd niet van een mannen cultuur, in de zin van dat ze aan je vragen aan de telefoon of in de meubelwinkel bijvoorbeedl of mijn man het wel goed vindt... daar wor ik echt link om.. Dat je niet zo hoog oploopt met hen? Ik kan het met de meeste mannen prima vinden hoor dat je je beter thuis voelt tussen vrouwen, thuisvoelen?...... nee niet echt, ik ben gewoon ik, en of iemand nu man of vrouw is daar let ik niet zozeer op het gaat mij meer om de persoon ondanks dat ik je een stoere meid vind, hoor. Positief gezien he. Er zit pit in je. Geen poes, maar een tijger. GRIJNS... ja klopt wel, heb haar op de tandjes...
En toch zie ik verdriet in je ogen, een verbitterheid, en een boosheid. Een gevoel van onrechtvaardigheid en een weten dat je aan sommige dingen niet altijd iets kunt doen. Dit klopt helemaal
Heb je een zus? die het ook moeilijk heeft? ik voel daariets rond. Ik heb er twee je mag kiezen, er is met beide wel wat... hihihi
als je het verdriet en de boosheid kunt verwerken, kom en zie ik een hele vrolijke meid. Klopt ook in weze ben ik echt heel vrolijk Iemand met een verleden, iemand die doorstaan heeft en die standpunten kan innemen en daar achter kan staan, en daaar voor kan gaan. Als een rots in de branding, door het vuur heen. KLopt maar prachtig om te lezen!......
Men pet af, voor je!

liefs
Bellefleur!
Belelfleur, jij ook bedankt voor het lezen van mijn foto en voor het plaatsen van mijn foto! hihihi zelf kreeg ik het niet voorelkaar.
Duifje
Duifje mrt 18 '10
Hallo Duifje, Hai Bea

Ik ga het proberen ik heb de anderen niet gelezen dus is het mijn eigen versie. Helemaal goed

Allereerst zie ik op de foto dat je moe bent was je een beetje herstellende ergens van op deze foto? had nog geen koffie gehad! en ben niet opgemaakt mijn ene oog staat altijd zo hoor....
Daarna kwam er een beeld naar voren waarin ik je zie met een vrouw wat ouder ik dacht je moeder of in ieder geval iemand waar je veel dingen samen mee doet, ik zie je haar mee nemen.
Jij neemt de leiding en sleept haar mee de deur uit mee naar de markt enz. Die kan ik niet plaatsen, tenminste wat het mee nemen betreft, niet in het heden...
Ik hoor dat je een luide stem Oeiii die is knap maar klopt helemaal hebt een beetje de instelling van kom op hoor Helemaal goed , je regelt en spoort mensen graag aan, bent daar sterk in en dan krijg je het ook voor elkaar, dat ze luisteren omdat je gewoon doet en iemand bij de arm pakt. Klopt helemaal hoor
Ben je werkzaam in de verzorging? Huidverzorging...
Het zou mooi zijn dat je dan niet te maken hebt met mensen die boven je gaan staan daar kun je niet zo goed tegen het beste is dat jij de leiding over jezelf kunt houden. Ja hoor helemaal goed klopt als een bus
Leuk je bent een persoon die sociaal onder de mensen kan zijn en gewoon is geen poes pas daar houd je niet zo van. Dat ligt er aan wat de poes pas inhoud maar als je toastjes met kaviaar, en dure luxe dingen bedoeld JA daar hou ik niet zo van, doe maar gewoon een lekker toastje brie is voor mij prima
Ik heb het idee dat er net iemand in je leven is gekomen of gaat komen een man/jongen. OH, DO telll.... hihihi
Ben je lang alleen geweest of ben je nog alleen zonder partner. Nee ik ben getrouwd maar heb me lang alleen gevoeld
Ik zie dat niet zo samen met die vrouw waarom weet ik niet net alsof je in twee werelden leeft. Hier ben ik je even kwijt, welke vrouw? net hadden we het over een man?... ik ben dus met een man en niet met een vrouw, sorrie maar daar gaat mijn voorkeur voor een relatie niet naaruit.(niet dat ik weet, maar ik kan geen foto lezen hihihihi)
Enerzijds het kontakt met die vrouw en anderzijds het kontakt met die man. Ook deze snap ik dan niet helemaal ik heb zowel vrienden als vriendinnen is dat wat je bedoeld?
Ik zie ook werk en colega,s waarin jij degene bent waar ze tegen op kijken jij bent de voortrekker daarin. Ik kan me voorstellen dat er wat mensen zijn die misschien tegen mij opkijken maar daar ben ik me niet echt bewust van hoor, en dat is zeker niet iets wat ik nastreef

Dit is het voor nu even ik zal zo even de andere reacties lezen voor mijn eigen gevoel.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en me een reactie terug wil geven.

lieve groeten van Bea Dank je wel voor het lezen Bea (en de felicitatie voor mijn verjaardag.... **GRIJNS**
taro
taro mrt 19 '10
Origineel bericht van: Duifje
@ Tarot

Je bent moe en er zit verdriet waar je geen raad mee weet. Ja dat kan wel kloppen ja

Je hebt het gevoel dat er geen eind aan komt. Ook daar kan ik me in vinden...
Je bent opgefokt, nerveus van binnen er zit heel veel boosheid die er uit moet. Opgefokt niet echt, soms wel maar niet heel de tijd.
Krijg het gevoel dat er ruzie is in/met de familie. On uitgesproken ruzie ja.
ga kiezen wat duifje wil...ga je eigen pad uit stippelen. Dank je, dat ga ik zeker doen. ben er klaar mee
Je voelt diep in je hart wat je echt wil. Ik wist niet of dat dat zo was, inmiddels sinds dinsdag weet ik dat wel...

Heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!

Toppie...ga er voor...doe en leef lekker wat jij wil (je hebt natuurlijk wel verantwoordelijkheid, ik bedoel niet ga volledig los wink)...de rest heeft zich aan te passen. doen ze dat niet. Jammer voor diegene...die is je energie dan niet waard.
admin
admin mrt 19 '10
Hallo Duifje,

nog even een reactie van mij,
Allereerst bedankt voor je feedback, en met die vrouw bedoelde ik de vrouw die ik al eerder noemde in de lezing.

"Daarna kwam er een beeld naar voren waarin ik je zie met een vrouw wat ouder ik dacht je moeder of in ieder geval iemand waar je veel dingen samen mee doet, ik zie je haar mee nemen"

Dit stukje dus.

fijn weekend liefs van Bea
Duifje
Duifje mrt 19 '10
@ Bea,

Ik heb geen idee welke vrouw dat zou moeten zijn.
En qua man..... ook niet (of het moet over mijn man gaan... hihihi maar die heb ik al een dikke 20 jaar)

Misschien is het iets wat je over de toekomst zag hoor dat kan natuurlijk ook. Die man kan trouwens ook een goede vriend zijn die me bij mijn spirituele ontwikkeling helpt...

Ik neem aan dat je niet kunt beschrijven hoe a/ de vrouw er uit ziet. En b/ de man.. hihihi

Dank in iedergeval nogmaals voor je reactie.
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Duifje,

Bedankt voor je reactie. Ik vind het heel leuk om te horen dat ik veel dingen juist heb gelezen. Want ik ben nog maar een beginner.

Over die tijdsspanne, ik heb het woord eens opgezocht in het woordenboek en ik had een verkeerde betekenis van het woord voor. Ja, ik heb zelf namelijk vaak problemen met woorenschat. Ik ken niet alle woorden qua betekenis die de meesten wel kennen. Maar omdat je dat zei dat je niet goed wist wat ik bedoelde, heb ik het eens opgezocht en het betekent inderdaad een korte tijd. Ik denk dat ik het woord ook verkeerd heb gebruikt in mijn zin en dat het daarom niet duidelijk was.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik gewoon een bepaalde periode aanvoelde waarna het gedaan zou kunnen zijn. Maar die tijd is niet kort, ook niet lang. Sorry voor het misverstandje.

Graag gedaan trouwens de lezing.

Veel liefs,

Elfje21
Duifje
Duifje mrt 21 '10
@ Elfje21

Gaaf dat je het al zo goed kan, ondanks dat je net begonnen bent.

Over die tijdspanne...... tussen het moment dat die foto gemaakt is en nu is er heel wat gebeurt. Vandaar dat ik daar nog even op terug kom. ...... Ik weet nu dat er een aantal dingen waarvan 1 heel belangrijke is rechtgezet, teruggeraaid weggestuurd....net hoe je het noemen wilt. Ik ben ongelovelijk dankbaar dat ik iemand ontmoet heb die me daarbij kon helpen. En dat ook wilde en gedaan heeft. Nogmaals dank voor je reactie.

Knuff Duiff
Elfje21
Elfje21 mrt 23 '10
Hey Duifje,

Ik ben heel blij dat ik je heb kunnen helpen!

Heel graag gedaan trouwens, met veel plezier!

Knuff terug!

Elfje21
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy