Loading...
nl

Droom?

admin
admin mrt 2 '10
Gisteravond heb ik een droom gehad waarvan ik geen idee heb wat de betekenis is. Maar het was zo apart dat ik het wel graag wil delen.

De droom ging over mij, een vriend Timo en mijn broertje Paul.

We zaten met zijn drieën in een rode auto. Paul zat achter het stuur terwijl ik en Timo uitstapte. Op het moment dat we waren uitgestapt kijk ik de auto in en zie paul wegzakken en geeft hierdoor plankgas.
De auto rijd hierdoor zo'n 30-50 meter weg en botst tegen iets aan waardoor het tot stilstand komt.

Zodra ik en Timo erbij zijn trekken we Paul de auto uit en ik voel dat hij geen hartslag heeft. Dus ga ik reanimeren en laat ik Timo 112 bellen. Dit heeft na 5min geen effect en dan gaat Timo roepen dat het te laat is. Maar dan zie ik de hand bewegen van Paul. Vreemd genoeg begin ik dan Paul hard te schudden en dan word hij ineens wakker.

De rest is nogal vaag, ik kan me herrinneren dat de ambulance komt en Paul meegenomen word.


Het was een heel erg duidelijke droom waar ik de betekenis niet van snap. Het was wel heel echt maar voelde niet als een toekomstig beeld ofzo, vooral niet omdat ik niet eens iemand ken met een rode auto.

Nou misschien weet iemand anders iets?


Greets, Robbert.
Delen:
admin
admin mrt 2 '10
Het kan symbolisch zijn.

De broer paul is de bestuurder van de rode auto.
De auto kan betekenen dat het zijn lichaam betreft waar hij de bestuurder van is.
Rood is een aktieve kleur en kan beteken dat er sprake is van te veel aktie dus advies kan zijn rust nemen de botsing kan betekenen dat er vanzelf een moment komt dat er iets geblokeerd word tot stilstand komt en door het heen en weer schudden komt hij bij uit zijn onbewustzijn door jou zelf je kan hem eens confronteren met het een en ander zodat hij weer bijkomt en er genezing kan plaatsvinden van datgene wat er aan de hand is was.
Is je broer iemand die kan doordraven en te veel hooi op de bekende vork neemt.
En maar door raast als iemand die niet goed ziet waar hij mee bezig is na verloop van tijd.

Ik zie in de droom ook nog iets anders namelijk jij je broer en je zoon zijn allemaal stukjes van jezelf die door middel van de droom je duidelijk gemaakt worden.

Dan kan je het ook zo verklaren jij raast door in de rode auto en zakt onderuit je bent zelf degene die jezelf er weer bovenop helpt en je zoon het kind in je zorgt voor de ambulance het vervooermiddel om er weer bovenop te komen.
dus ga genieten als een kind.

Het zijn maar gedachtes van mij hoor misschien is het wel heel anders alleen jij kan dat invoelen en beoordelen.

als je het niet zo voeld of herkend vergeet dan deze uitleg maar.

groetjes van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki