Gisteravond heb ik een droom gehad waarvan ik geen idee heb wat de betekenis is. Maar het was zo apart dat ik het wel graag wil delen.
De droom ging over mij, een vriend Timo en mijn broertje Paul.
We zaten met zijn drieën in een rode auto. Paul zat achter het stuur terwijl ik en Timo uitstapte. Op het moment dat we waren uitgestapt kijk ik de auto in en zie paul wegzakken en geeft hierdoor plankgas.
De auto rijd hierdoor zo'n 30-50 meter weg en botst tegen iets aan waardoor het tot stilstand komt.
Zodra ik en Timo erbij zijn trekken we Paul de auto uit en ik voel dat hij geen hartslag heeft. Dus ga ik reanimeren en laat ik Timo 112 bellen. Dit heeft na 5min geen effect en dan gaat Timo roepen dat het te laat is. Maar dan zie ik de hand bewegen van Paul. Vreemd genoeg begin ik dan Paul hard te schudden en dan word hij ineens wakker.
De rest is nogal vaag, ik kan me herrinneren dat de ambulance komt en Paul meegenomen word.
Het was een heel erg duidelijke droom waar ik de betekenis niet van snap. Het was wel heel echt maar voelde niet als een toekomstig beeld ofzo, vooral niet omdat ik niet eens iemand ken met een rode auto.
Nou misschien weet iemand anders iets?
Greets, Robbert.