Wij werden gisterochtend opgeschrikt door de buurvrouw die riep;Mijn huis staat in de brand! Mijn man rende direkt naar het huis om te zien of er nog wat te redden viel,...Nou nee. Ikzelf belde 112,binnen 5 minuten was de brandweer en politie aanwezig. En dan begint HET. De buurman die direkt voor 4 gezinnen zn huis beschikbaar stelt,want we moesten er allemaal uit.Goed na een uur mochten we ons huis weer in en werden wij het coordinatiepunt voor de buren en de buren die hun huis niet meer in konden. Mooie mensen die direkt gaan handelen zoals Jeanette die bij een kinderdagverblijf werkt en een mail eruit heeft laten gaan met de vraag om babyspullen (baby 21jan. geboren) en voor een 2 jarige.Hoe er direkt voor de kinderen werd gezorgd. Mensen die direkt spullen als eten,luiers kleding,maxicosi bedjes enz komen brengen.Een ander die bij een kerk aangesloten is en zijn medegelovige op de hoogte stelt. Hele netwerken die direkt in werking worden gesteld.Tijdelijk onderdak(6 tot 8 weken)ook geregeld,en dit alles binnen 7 uur! Mag ik dan even kwijt...HOE GEWELDIG WE ZIJN MET ZN ALLEN.Hoe trots ik me voel om gewoon MENS te zijn.