Loading...
nl

zo moeder zo zoon hihi

paula39
paula39 dec 2 '06
heb je een foto van je dochtertje??
Niet dat ik die kan lezen,maar ik zie er vaak wel iets in
best ingwikkeld he die verhalen op de startpagina?

Liefs Paula
mause
mause dec 3 '06
ja er staan wel foto's van haar, bij foto lezen. kun je zo kijken. er staan er 3 1x met mij en twee van haar zelf. als je kijkt naar mijn naam bij geplaatst door vind je ze wel. en inderdaad ik vind het ook best moeilijk hoor die startpagina. maar ja ben ook blond. hihi. nee ff zonder dollen, het is best een hele lap stof en daar moet je maar de goede tussenuit vissen. ik ben benieuwd wat jij ervan zegt.

liefs maureen
Mirreke
Mirreke dec 3 '06
Heej Paula!

Ik heb ook honden, waarvan 1 een labrador. Ik wandel iedere dag minimaal een half uur met hem. Het doet mij en de hond erg goed. Lekker doorstappen en uitwaaien. Zo'n beetje mijn beste therapie. Mijn accu is bij thuiskomst weer helemaal opgeladen en Diesel slaapt als een roosje.
Groetjes Mirreke
Tamara26
Tamara26 dec 3 '06
Ik heb ook 2 honden! En 4 katten....
mause
mause dec 3 '06
ik heb nu nog 1 hond een duitse herder en een poes.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ik heb 3 honden en 2 katten!
Tamara26
Tamara26 dec 4 '06
Ook al zo/n dierenvriend.
Wat voor honden heb je?
Liefs,
paula39
paula39 dec 5 '06
nog even over die hond
werken jullie ook?
en zo ja ,hoe doe je dat met een pup dan
de eerste 2 weken kan ik vrj nemen en dan werk ik 2 dagen van 8.30 tot 14.30 en 1 dag van 8.30 tot 12
(de schooltijden he ;-))
iemand tips voor me??
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Wij hebben een labrador, een tekkel en een ShiTsu (weet niet hoe je het schrijft)

Ik werk normaal 20 uur in de week, maar ik ga in de pauze wel naar huis om de honden uit te laten.
Een pup heeft gewoon echt regelmaat nodig, vaste tijden eten en uitlaten. Verder zullen er wel 'ongelukjes' komen maar zet m dan iedere keer buiten of op een krant. Onze lab hebben we in een bench liggen. Dus die doet sowieso nooit binnen. Als hij moe is gaat ie zelf al in de bench liggen gewoon met de deur open. Dat is zijn plekkie gewoon. We hebben ook veel met kranten gewerkt.
Tamara26
Tamara26 dec 5 '06
Hey!!

Nou, ik ben zelf hondentrainer geweest en op de Dierenambulance gewerkt, dus ik moet dat eigenlijk wel weten he?

Je werkt op hele mooie tijden voor de pup!
Als je een bench hebt, is t probleem opgelost. (Ik heb trouwens nog een bench!)
Je geeft m s'ochtends eten, laat m uit en dan doe je m in de bench (met een botje of een koekkie). Als je weer terug komt, laat je m meteen uit. Hele goede zindelijkheidstrainig!

Verder plasje doen na t slapen en na t eten...
'Snachts kun je m ook in de bench doen en ja hij gaat piepen en zo, maar niet reageren!!! NIET DOEN! Sta de eerste weken op vaste tijden op en laat hem steeds langer 'snachts in de bench zitten. Totdat hij 'snachts 'droog' is.

Wat is het voor een ras eigenlijk?
Als je nog vragen hebt, you're welcome!

Liefs,
paula39
paula39 dec 5 '06
Hoi Tamara

gaaf wat jij schrijft
we willen graag een duitse herderpup gaan kopen
alleen hield vriend een zondag zn verjaardag en de meesten deden een beetje raar zo van "een pup als je samen werkt!!!" dus we begonnen alletwee te twijfelen,maar ik denk zelf dat het voor mij ook goed is,lekker er uit ,wandelen,verstand op nul.ook hebben we elletwee herders gehad als kind en dat is de enige hond die we willen
mmm jij hebt nog een bench?? rheden is geloof ik wel erg ver hiervandaan

maarre volgens jou "de expert"kan het wel (hihi)

Liefs Paula
Tamara26
Tamara26 dec 6 '06
Hahaha, ja hoor volgens mij kan dat wel.
Je werkt toch maar 2 dagen? En nog niet eens hele dagen!!

Leuk, een duitse herder.
Ben fan van herders!!
Heb zelf een mechelaar...

Een hond is heerlijk om lekker een frisse neus te halen....., en dan heb je ook meteen een doel he?

Liefs,
paula39
paula39 dec 13 '06
Meer dan wat ik eerder gezegd heb haal ik er op dit moment niet uit. Romano is een sterren kindje en amanda is een kristal kindje.............

ha die NiMS ,ik geloof dat ik eruit ben,heb me er eens even goed in verdiept

Romano=sterrenkind
Amanda=kristalkind
en ik vermoed dat ik zelf de indigo ben

Liefs Paula

ps heb je nog tips voor me?
Ayasha
Ayasha dec 13 '06
Denk je er wel aan dat de meeste herders een vaste baas nodig hebben wil je ze echt laten luisteren?

Hele fijne honden hoor, hebben zelf een kruising van een tervuurense met een duitse herder die lijkt op een mechelaar. Alleen luisterd ze maar naar 1 persoon :)
mause
mause dec 13 '06
wij hebben ook een duitse herder een oud beestje bijna 11 al. moet zeggen dat odin eigenlijk wel even goed naar ons allebei luisterd. heeft niet echt onderscheid in ons. weet niet of dat komt omdat hij een opleiding tot politiehond hefft gehad. maar daar voor afgekeurt is omdat hij te zacht was. het is een schat van een beest, meer een uit de kluiten gewassen schoothond. hihi.
paula39
paula39 dec 13 '06
jaja,dat weet ik allemaal
wij hebben thuis vroeger ook herders gehad
mijn vader ging met ze naar training op zaterdagochtend ik ging toen als kleine paula graag mee ;-)
ben dit natuurlijk ook van plan met ons hondje

hoop alleen wel dat ik een goede fokker kan vinden en dat tie ook nog een nestje heeft
liefs paula
Tamara26
Tamara26 dec 13 '06
Leuk hoor!
Ga jij met hem/haar trainen?
Zelf ook veel getraind, maar ben er wel achter gekomen dat in t echte wereldje moeilijk voor een vrouw is om echt binnen te komen. Je moet je echt bewijzen en daar had ik nooit zo'n grote behoefte aan...
Ik wil gewoon leuk met mijn hond trainen en als t erin zit, kom je vanzelf verder.
Ik weet een goeie fokker van duitse herders!
Er zit een hele goeie in 'de Wijk'. Zou zijn naam moeten opzoeken als je dat wilt weten.
Hoe is t verder met je?
Nog nieuws? Qua gevoel?
paula39
paula39 dec 13 '06
hehe,ben je er nu pas (hihi) ik ga zo naar bed hoor
misschien kun jij eens informeren bij die fokker of hij nestjes heeft!
verder gaat het prima ,vrijdag hoor je het,maar volgens mij weten we het nu al he ?

Liefs Paula
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ik heb zelf 5 katten en 2 konijntjes. Iemand interesse in 2 konijnen met hok?
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420