Loading...
nl

zo moeder zo zoon hihi

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
De laatste foto was inderdaad de meest duidelijk foto. Vooral ook omdat dit een grotere foto is. Het gaf ook duidelijk de "ernst" van je situatie weer, dus ik snap heel goed dat je naar hulp aan het zoeken was.

p.s. de foto van je vriend is een goede foto, echter staan wij het niet toe foto's van anderen te plaatsen om te laten lezen. Dus mocht je vriend deze gelezen willen hebben, moet hij dat zelf even doen.
paula39
paula39 nov 29 '06
Thomas Thomas Thomas
wij zijn op zoek naar een duitse herderpup
hebben vriend en ik ook altijd als kind gehad
ik ben het dan ook met jou eens alleen een herder is een echte hond

wel bijzonder dit :-)

maar voor romano???
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van paula35:
http://img364.imageshack.us/img364/2923/mamaamandaromanoag8.jpg

foto net na de scheiding
Korte observatie: Je dochter is een indigo, je zoontje een kristalkind. Hoe vaak is deze combi er niet.
paula39
paula39 nov 29 '06
leg uit leg uit !!!!!
paula39
paula39 nov 29 '06
heb even op de home pagina gekeken
maar als ik dat lees is het eerder andersom
hoe ze zijn en hoe ik ze ervaar
zie ook veel van mezelf in mijn dochter (hoe zij is als kind en hoe ik was) ze heeft ook een keer tegen mij gezegd dat ze mij is (oeps)
JulienMoorrees
Je zoontje een indigo en je dochter een kristal bedoel je met andersom? Wat voor kleur ogen heeft je dochter?
paula39
paula39 nov 29 '06
wacht even zoek een foto

hebbes!!

ze hebben allebei blauwe ogen
http://img104.imageshack.us/img104/9471/amandamodeshowlc0.jpg
paula39
paula39 nov 29 '06
p.s. de foto van je vriend is een goede foto, echter staan wij het niet toe foto's van anderen te plaatsen om te laten lezen. Dus mocht je vriend deze gelezen willen hebben, moet hij dat zelf even doen.

hij zit hier naast me en is erg nieuwschierig wat jullie kunnen met zijn foto ,of moet hij ook een account aanmaken dan? ik heb ook al een foto gezien van een stelletje die werd toch ook van alletwee gelezen??

Liefs Paula
JulienMoorrees
Als hij een eigen account wilt aanmaken dan heel graag. Van dat stelletje was het eigenlijk niet de bedoeling dat ze allebei werden gelezen. Het gaat tenslotte om iemand anders en ook ivm privacy. Wij zijn van mening dat iemand er zelf om moet vragen.
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van paula35:
wacht even zoek een foto

hebbes!!

ze hebben allebei blauwe ogen
http://img104.imageshack.us/img104/9471/amandamodeshowlc0.jpg
Ok deze is veel duidelijker. Geen indigo. Wie van jullie is de indigo in het gezin? Want bij 2 kristallen moet een sterke indigo zitten. Wacht eens even. Jij bent de indigo, en de kinderen gebruiken jouw energie. Een kristal kind zoekt namelijk altijd een indigo in hun buurt op, voor hun energie. En je wilde weten waarom je zo moe was? Dit is slopend.
paula39
paula39 nov 29 '06
zie in romano aboluut geen kristal ,eerder indigo
ik weet wel dat de kinderen me leegzuigen ,amanda ook wel ,zij heeft het alleen als ze geen vriendinnetje heeft en romano deed dat maar sinds hij internet heeft zoekt hij alles zelf op ipv het aan mij te vragen "mama leg de planetenbrokkenhypothese eens uit" oepsie
maar nu weten we nog niet hoe het zit
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '06
Romano is een sterren kindje en amanda is een kristal kindje. Tenminste dat is wat ik denk. Ik dacht 2 kristallen, maar heb nog niet goed gekeken naar de foto van Romano, dus dit blijft een gokje.
paula39
paula39 nov 30 '06
ha die NiMs,ben je er al een beetje uit??

Liefs Paula
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Waar moet ik uit zijn? Werk jij eerst aan jezelf, en dan zul je zien dat je er zelf uit zult komen ;). Meer dan wat ik eerder gezegd heb haal ik er op dit moment niet uit. Romano is een sterren kindje en amanda is een kristal kindje. Als er geen indigo in jullie gezin aanwezig is, neem dan iig een indigo hondje ;). Laat de pup dan wel uitzoeken door amanda. Die heeft namelijk een indigo nodig.
paula39
paula39 dec 1 '06
ik heb zo'n vermoeden dat de moeder de pup uit gaat zoeken haha ,natuurlijk gaan de kids wel mee,laat ik amanda kiezen en kijk even of ik het ermee eens ben
liefs
paula39
paula39 dec 1 '06
Waar moet ik uit zijn? Werk jij eerst aan jezelf, en dan zul je zien dat je er zelf uit zult komen . ....ik bedoelde van dat kristal en indigo enzo ,daar snap ik niks van hoor,heb het wel even gelezen op de hoofdpagina,maar had gehoopt dat jij het zou kunnen zien ..snappie ;-0
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 2 '06
Als ik de foto's zo zie dan denk ik idd dat ze zo zijn. Maar om het zeker te weten zou je eigenlijk het lijstje met de kenmerken er naast moeten leggen:
Kristal kinderen, Amanda:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_5_1_hoe%20herken%20je%20ze.htm
Zij hebben over het algemeen grote, heldere ogen die in je ziel kunnen kijken! Zij zijn vaak rustig en gericht, maar zij kunnen hyperactief worden als hun energie niet in evenwicht is.

Zij zijn heel Liefdevol en Zorgzaam, en genieten ervan om hun energieën te delen met anderen die er misschien behoefte aan hebben. Zij zijn krachtig en hebben vaak in het geheel geen angst. Zij kunnen heel gevoelig zijn voor voedsel en de omgeving, omdat zij zijn geboren met de heldere systemen die nodig zijn voor de Nieuwe Aarde.

Sterrenkindje Romano:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_6_2_hoe%20herken%20je%20ze.htm
Deze "autistische" kinderen hebben ervoor gekozen om de energie in de 6de dimensie en hoger, vast te houden. Dit maakt het hen tamelijk "ongemakkelijk" in de lagere frequenties. Hun zielsfrequentie is zo hoog dat ze ermee worstelen om op hun gemak te zijn in onze realiteit (=de derde dimensie). Ze kunnen niet zoals ons zijn, en wij staan hen vaak niet toe om ze te laten zijn wie ze zijn.

Vele autistische sterrenkinderen worstelen het de etiket dat op ze geplakt wordt. Ze worden "functiegestoord" en "leer onbekwaam" genoemd.

Of als het een blauw sterrenkindje is:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_7_5_hoe%20herken%20je%20ze.htm
Zij zijn volledig afgestemd op de Energie van het Hart en met het Licht van de Bron waaruit zij zijn geboren. Zij zullen die Hogere Verbinding nooit verliezen.

Zij zijn machtig maar ook heel zacht. Juist hun zachtheid zal die vredige ruimte scheppen waardoor jullie hen zullen gaan herkennen.

Meer dan dit kan ik je niet zo 123 laten lezen, dus ik hoop dat je hier voldoende aan hebt.
mause
mause dec 2 '06
ze hebben ook van mijn dochtertje gezegt dat het een nieuwetijdskindje is. heb ook de startpagina gelezen. maar weet ook niet goed waar ik haar dan plaatsen moet. vind het erg lastig, maar misschien komt dat ook wel omdat ze nog vrij jong is. ze is nu 10,5 maand. dus misschien dat me het in de toekomst wel duidelijker wordt. ze heeft in ieder geval heldere grote blauwe ogen en hier begint ook iedereen altijd over als ze haar zien.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420