Hoi Heidelroos,
Ik zie nu wel je afbeelding hoor! Blijkbaar worden afbeeldingen van photobucket geblokkeerd bij mij op het werk.
Mijn reading:
Het word vaak gezegd door andere, maar ik zeg het amper. Maar bij deze, je bent een oude ziel en ik veel heel veel vorige levens en energie connecties van jouw kant.
Soms voelt het ook zo dat ik héél weinig hoef te doen om zaken te begrijpen.. het zit van binnen.. dan denk ik wel eens ooit.. misschien heb ik wel een oude ziel.. dat is een diep weten..
Je bent een echte beeld denker. Iemand met een sterk ontwikkelt derde oog en kruin chakra. Een energie connectie met jouw maken geeft een machtig gevoel, dit omdat je zoveel energie hebt om te geven. Je bent dan ook een echte gever in het leven. Je helpt graag mensen en geeft mensen veel goede energie.
Maar je bent niet het tegenovergestelde...namelijk een nemer.
Vroeger toen ik nog vrij jong was ging dat vrij natuurlijk en grenzeloos.. Tot ik met flinke zuigers in aanraking kwam... Daar werd ik me van bewust.. ik voelde me soms uitgeput...
Nu voel ik het meteen (door die bewustwording)wanneer ik met een energiezuiger heb te maken en kan me er prima voor afsluiten..Ja.. geven is niet uitputtend eigenlijk gaat zo iets nu vanzelf en ik krijg juist energie van goed doen Dat kost me geen enkele moeite.. ..
In jouw schuilt een zelfstandige vrouw die al veel heeft mee gemaakt in het leven en ondanks dat heel erg gelukkig is. Elke tegen slag is voor jouw een geschenk waar je van lijkt te leren.
Zo is het, zoals ik het zie Core... Het leven is leren... zo mooi hé..
Je hebt veel mensen kennis. Je begrijpt vaak snel waar iemand mee zit en hoe iemand in elkaar zit.
Héél soms vraag ik me af waar ik het vandaan heb... Dan wil ik me weer eens verdiepen in iets... dan lees ik een boek waarvan ik denk iets aan te hebben.. en dan 'weet' ik al hoe iets zit.. Mensen vertellen me niet gauw iets nieuws.. Dat blijf ik raar vinden.. áls ik iets nieuws hoor, zie of lees.. ben ik bijna verwonderd over dat fenomenale gebeuren ahahaha.. Gelukkig voel ik die verwondering nog wel hoor... dan ben ik net een klein kind met oeh's en ah's...
In het leven komt er zoveel op je af dat je weleens moeite hebt om tot rust te komen. Dit kan je soms weleens heel snel moe maken.
Soms stopt het niet... en beland ik van de ene situatie in de andere.. dat maakt het soms lastig, náást werk en gezin om eens een time out te nemen.. die time outs heb ik nodig om mijn hersenen te ordenen..
Je aura kleur is de kleur van je ogen. Je ogen vertellen dat je een betrouwbaar, vriendelijk en krachtig iemand bent die veel passie heeft voor haar werk.
Jaaaaaaaaaaaa, jongerenwerker in hart en nieren... en dat mijn aura die kleur heeft, dat wist ik niet... ik merk dat 'zuigende mensen' wel altijd hééél dicht bij em komen staan... en als ik een stap terug ga, gaan ze diezelfde stap terug nemen.. ieks...
Soms in een reading krijg ik een woord door wat aangeeft dat iemand daarin compleet is als mens. Bij jouw is dat harmonie.
Héél erg hou ik daar van, als dingen in harmonie zijn met mijzel, mijn ritme.. alleen is het leven soms niet zo harmonieus.. met alle kleine problemen van dien..
Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind!
Bij deze héél dank je wel.. Ik voel me wel een beetje vereerd met zo'n reading..
Greets, Robbert.