Loading...
nl

Heidelroos :D

Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Origineel bericht van: Karin
Wat ik zie is dat je je grenzen veeeeel beter bewaakt!
Goed gedaan meissie!

Klopt..
Het is zoooo prettig...

Zo nu en dan nog een flinke terugval..
maar te hendelen.. wink

Origineel bericht van: Islandlady
Wat ben je toch een mooie vrouw! Ik zie een stuk rust. Het is lastig lezen zo als ik steeds moet scrollen mss probeer ik het later als ik op een echte pjoeter zit wink

X

Hhihih.. Ik wacht het af wink
Die rust klopt... op één of andere manier ja...

Origineel bericht van: Maryssa
Jeuj Heidel! Wat leuk om je weer eens te zien! Mooie foto!
Veel positiefs gebeurd in de tussentijd met je. Ik ga later eens kijken of ik je kan lezen. Ben nu beetje grieperig en dan kan ik nie goed invoelen.

xxx

Bewerkreden: Maryssa zat weer eens nie op te letten

Oh jeetje, daar heb ik NU last van... snotkop... koppijn, spierpijn... *kuch*
MAAR vanmiddag om twee uur begint mijn weekend.. dus nog effe doorbijten met een paracetamolletje... wink
Nou spannend.... Ik wacht het af wink
Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Origineel bericht van: kikkertje
hai heidel,

ten eerste mooie foto laugh

er is veel gebeurt de afgelopen tijd met je maar dat heeft je wel sterker gemaakt, je hebt een hele sterke blik in je ogen
maar ook een stukje voldoening...het heeft wel nog wat tijd nodig maar je zit op de goeie weg, en het gaat iedere dag nog beter.

liefs kikkert

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... het leven is leren..
Ik voel me ook goed.. de rust en regelmaat in mijn huidige werk..
Kep denk ik wel een jaar nodig gehad om bij te tanken van negen jaar verschillende diensten en leefgroepen..
Jeuuuh... laugh

Origineel bericht van: Lin
Hoi heidelroos

Als eerste toen ik je fotolas, werd ik enorm draaierig en licht in mijn hoofd ? Het voelt haast aan als of je last hebt van hyperventilatie.
Kweet niet waarom maar iets wijst mij op je haren, achterkant hoofd ... naar de kapper geweest ?

Ben benieuwd of je er enige herkenning in ziet

Liefs linda

Ik betrap me zo nu en dan op hoge ademhaling ja..
Dat is zo chronisch..
Duizelig word ik er nooit van.. maar die lichtheid in mijn hoofd heb ik Zo heel af en toe..
Met een tintelende neus of lippen hihih.. Meestal heb ik dat als ik achter de peecee zit en geconcentreerd bezig ben.. wink
Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Origineel bericht van: Core
Hoi Heidelroos,

Ik zie nu wel je afbeelding hoor! Blijkbaar worden afbeeldingen van photobucket geblokkeerd bij mij op het werk. tongue

Mijn reading:

Het word vaak gezegd door andere, maar ik zeg het amper. Maar bij deze, je bent een oude ziel en ik veel heel veel vorige levens en energie connecties van jouw kant.
Soms voelt het ook zo dat ik héél weinig hoef te doen om zaken te begrijpen.. het zit van binnen.. dan denk ik wel eens ooit.. misschien heb ik wel een oude ziel.. dat is een diep weten..

Je bent een echte beeld denker. Iemand met een sterk ontwikkelt derde oog en kruin chakra. Een energie connectie met jouw maken geeft een machtig gevoel, dit omdat je zoveel energie hebt om te geven. Je bent dan ook een echte gever in het leven. Je helpt graag mensen en geeft mensen veel goede energie.
Maar je bent niet het tegenovergestelde...namelijk een nemer.
Vroeger toen ik nog vrij jong was ging dat vrij natuurlijk en grenzeloos.. Tot ik met flinke zuigers in aanraking kwam... Daar werd ik me van bewust.. ik voelde me soms uitgeput...
Nu voel ik het meteen (door die bewustwording)wanneer ik met een energiezuiger heb te maken en kan me er prima voor afsluiten..Ja.. geven is niet uitputtend eigenlijk gaat zo iets nu vanzelf en ik krijg juist energie van goed doen laughDat kost me geen enkele moeite.. ..

In jouw schuilt een zelfstandige vrouw die al veel heeft mee gemaakt in het leven en ondanks dat heel erg gelukkig is. Elke tegen slag is voor jouw een geschenk waar je van lijkt te leren.
Zo is het, zoals ik het zie Core... Het leven is leren... zo mooi hé..

Je hebt veel mensen kennis. Je begrijpt vaak snel waar iemand mee zit en hoe iemand in elkaar zit.
Héél soms vraag ik me af waar ik het vandaan heb... Dan wil ik me weer eens verdiepen in iets... dan lees ik een boek waarvan ik denk iets aan te hebben.. en dan 'weet' ik al hoe iets zit.. Mensen vertellen me niet gauw iets nieuws.. Dat blijf ik raar vinden.. áls ik iets nieuws hoor, zie of lees.. ben ik bijna verwonderd over dat fenomenale gebeuren ahahaha.. Gelukkig voel ik die verwondering nog wel hoor... dan ben ik net een klein kind met oeh's en ah's...

In het leven komt er zoveel op je af dat je weleens moeite hebt om tot rust te komen. Dit kan je soms weleens heel snel moe maken.
Soms stopt het niet... en beland ik van de ene situatie in de andere.. dat maakt het soms lastig, náást werk en gezin om eens een time out te nemen.. die time outs heb ik nodig om mijn hersenen te ordenen..

Je aura kleur is de kleur van je ogen. Je ogen vertellen dat je een betrouwbaar, vriendelijk en krachtig iemand bent die veel passie heeft voor haar werk.
Jaaaaaaaaaaaa, jongerenwerker in hart en nieren... en dat mijn aura die kleur heeft, dat wist ik niet... ik merk dat 'zuigende mensen' wel altijd hééél dicht bij em komen staan... en als ik een stap terug ga, gaan ze diezelfde stap terug nemen.. ieks...

Soms in een reading krijg ik een woord door wat aangeeft dat iemand daarin compleet is als mens. Bij jouw is dat harmonie.
Héél erg hou ik daar van, als dingen in harmonie zijn met mijzel, mijn ritme.. alleen is het leven soms niet zo harmonieus.. met alle kleine problemen van dien..

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind!

Bij deze héél dank je wel.. laughIk voel me wel een beetje vereerd met zo'n reading..

Greets, Robbert.
Maryssa
Maryssa mrt 18 '10
Haaaa Heidel,

Even kijken naar je op deze foto..

* Ai meissie je schreef het al maar ik voel ook dat je behoorlijk verkouden bent. Straalt een beetje uit naar je rechteroor en kaak. Beetje ook de richting van voorhoofdsholte/kaakholteontsteking op. Beterschap!

* Onderbuik krijg ik wat zeurderig te voelen bij je. Baarmoeder en je darmen doen daarbij ook een beetje mee volgens mij.

* In jouw blik zie ik een stuk berusting en rust. Het loopt wel aardig zoals je het hebben wilt. Dat is fijn maar hee dat is wat dubbel er zit ook in de verte al weer een kriebel bij je van: Ok en nu? Wat gaan we nu voor nieuws op mn pad krijgen? Hahaha. Vind jij rust lekker maar moet het niet te lang duren? Ga je dan klieren en rebels doen? hihi

* De zin: "Hmm wat zal ik daar nou eens over zeggen? Ach weet je ik zeg lekker niets.." Ben jij wat meer aan het afwachten deze periode voordat je iets zegt? Volgens mij was je eerder meer van het dingen zeggen en achteraf denken ow jee dat was mn mond al uit voor ik erg in had..woops.

* Wat vermoeidheid zie ik aan je. Alsof je je niet volledig kunt ontspannen als je gaat slapen en je wat licht slaapt..

Ow er passsert van alles de revu nu wat ik al van je weet dus dat ga ik er niet bijzetten. Dus laat ik het even hierbij Heideltje. Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet hè wink

Kussie
Heidelroos
Heidelroos mrt 18 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Haaaa Heidel,

Even kijken naar je op deze foto..

* Ai meissie je schreef het al maar ik voel ook dat je behoorlijk verkouden bent. Straalt een beetje uit naar je rechteroor en kaak. Beetje ook de richting van voorhoofdsholte/kaakholteontsteking op. Beterschap!
Jaaaaaaaaaaaaa, dabk je auwawie... het begint al erger te worden... dus lekker veel in de tuin aan het rommelen nu.. héérlijk buiten...

* Onderbuik krijg ik wat zeurderig te voelen bij je. Baarmoeder en je darmen doen daarbij ook een beetje mee volgens mij.

Ja, duh.. ik ben ongesteld geworden.. en met een paar flinke verklevingen gaat dat behoorlijk last geven.. knap van je hoor...

* In jouw blik zie ik een stuk berusting en rust. Het loopt wel aardig zoals je het hebben wilt. Dat is fijn maar hee dat is wat dubbel er zit ook in de verte al weer een kriebel bij je van: Ok en nu? Wat gaan we nu voor nieuws op mn pad krijgen? Hahaha. Vind jij rust lekker maar moet het niet te lang duren? Ga je dan klieren en rebels doen? hihi
Ja, vanmiddag nog met een collega: wat gaan we doen, reatsurantje, lekker even niets, of juist de uitdaging opzoeken.. je slaat de spijker op zijn kop!!

* De zin: "Hmm wat zal ik daar nou eens over zeggen? Ach weet je ik zeg lekker niets.." Ben jij wat meer aan het afwachten deze periode voordat je iets zegt? Volgens mij was je eerder meer van het dingen zeggen en achteraf denken ow jee dat was mn mond al uit voor ik erg in had..woops.
Klopt.. soms zie en weet en voel ik teveel.. tegenwoordig laat ik het lekker rusten.. het foto lezen staat ook op een laag pitje.. ik vind het eigenlijk wel effe heerlijk zo.. in plaats van steeds maar weer te lezen hihih... komt wel trug...

* Wat vermoeidheid zie ik aan je. Alsof je je niet volledig kunt ontspannen als je gaat slapen en je wat licht slaapt..
Ik slaap al bijna 41 jaar licht.. nooit een remedie tegen gevonden.. slaappillen? Wil ik niet... ontspanningstabletten? Wil ik niet winkdus dan maar een lichte slaper.. dit heb ik al heel mijn leven, dus ben er aan gewend.. waar ik niet aan kan wennen is dat er geen moment van rust is.. wink

Of de kids, OF de huisdieren. OF het huis, OF vrienden, OF manlief OF OF OF.. en vaak EN EN EN.. ja, daar raak ik nog steeds hoorndol van, zoals altijd hihihih..

Ow er passsert van alles de revu nu wat ik al van je weet dus dat ga ik er niet bijzetten. Dus laat ik het even hierbij Heideltje. Ik lees wel weer wat er klopt en wat niet hè wink

Kussie
Wa bende tog weer ene skat hé... (L)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy