Loading...
nl

Heidelroos :D

Heidelroos
Heidelroos feb 27 '10
Hallo,

Langzaamaan ben ik weer aan het lezen op het forum en er een beetje in aan het komen.. Tis wel weer wennen .. en ik krijg alweer bijna zin om foto's te gaan lezen.. smile

Beetje spannend wat jullie zien,
Maar.... zou iemand mijn fotootje willen lezen?

Alvast bedankt...
Delen:
admin
admin feb 27 '10
Wat ik zie is dat je je grenzen veeeeel beter bewaakt!
Goed gedaan meissie!
Islandlady
Islandlady feb 27 '10
Wat ben je toch een mooie vrouw! Ik zie een stuk rust. Het is lastig lezen zo als ik steeds moet scrollen mss probeer ik het later als ik op een echte pjoeter zit wink

X
Maryssa
Maryssa feb 27 '10
Jeuj Heidel! Wat leuk om je weer eens te zien! Mooie foto!
Veel positiefs gebeurd in de tussentijd met je. Ik ga later eens kijken of ik je kan lezen. Ben nu beetje grieperig en dan kan ik nie goed invoelen.

xxx

Bewerkreden: Maryssa zat weer eens nie op te letten
gast
gast feb 27 '10
Hé mooi mens, welcome back laugh
Lin
Lin feb 28 '10
Hoi heidelroos

Als eerste toen ik je fotolas, werd ik enorm draaierig en licht in mijn hoofd ? Het voelt haast aan als of je last hebt van hyperventilatie.
Kweet niet waarom maar iets wijst mij op je haren, achterkant hoofd ... naar de kapper geweest ?

Ben benieuwd of je er enige herkenning in ziet

Liefs linda
gast
gast feb 28 '10
Even vraagje Heidel; is deze foto verwerkt in je avatar?
admin
admin feb 28 '10
hai heidel,

ten eerste mooie foto laugh

er is veel gebeurt de afgelopen tijd met je maar dat heeft je wel sterker gemaakt, je hebt een hele sterke blik in je ogen
maar ook een stukje voldoening...het heeft wel nog wat tijd nodig maar je zit op de goeie weg, en het gaat iedere dag nog beter.

liefs kikkert
Heidelroos
Heidelroos feb 28 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi heidelroos

Als eerste toen ik je fotolas, werd ik enorm draaierig en licht in mijn hoofd ? Het voelt haast aan als of je last hebt van hyperventilatie.
Kweet niet waarom maar iets wijst mij op je haren, achterkant hoofd ... naar de kapper geweest ?

Ben benieuwd of je er enige herkenning in ziet

Liefs linda

Ik kom nog op je trug wink
Van die kapper?
Dat was afgelopen donderdag..
Ik heb er zo'n hekel an, dat het grote en diepe indruk achterlaat ahah.. wink
Heidelroos
Heidelroos feb 28 '10
Origineel bericht van: gast

De avatarfoto is al een jaar of zeven oud...
Deze is nieuw.. (van afgelopen week) laugh
Heidelroos
Heidelroos feb 28 '10
Origineel bericht van: kikkertje
hai heidel,

ten eerste mooie foto laugh

er is veel gebeurt de afgelopen tijd met je maar dat heeft je wel sterker gemaakt, je hebt een hele sterke blik in je ogen
maar ook een stukje voldoening...het heeft wel nog wat tijd nodig maar je zit op de goeie weg, en het gaat iedere dag nog beter.

liefs kikkert

Thank's..
Ouder en wijzer hé..
Ik kom nog op de readings terug.. zo ook op de jouwe.. smile

Dank je wel voor je bemoedigende woorden.. smile
Lena
Lena mrt 1 '10
nog steeds een leuk koppie... smile
wat kilo.s kwijt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '10
Hey dat is lang geleden! Welkom terug. Waar is je foto gebleven? smile
admin
admin mrt 1 '10
Origineel bericht van: NiMS
Waar is je foto gebleven? smile

Ja, ik zie ook niks en zou graag nog een reading geven. wink
gast
gast mrt 1 '10
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: gast

De avatarfoto is al een jaar of zeven oud...
Deze is nieuw.. (van afgelopen week) laugh

Ja ik zag later ook dat het een ander was. Wilde alleen niet het bericht aanpassen, verwijderen.
Mooie kleur ogen heb je trouwens.
Heidelroos
Heidelroos mrt 1 '10
Ik zie de foto gewoon hihihih...

Ja, ik noem het altijd legergroene ogen Gast wink
admin
admin mrt 1 '10
Hoi Heidelroos,

Ik zie nu wel je afbeelding hoor! Blijkbaar worden afbeeldingen van photobucket geblokkeerd bij mij op het werk. tongue

Mijn reading:

Het word vaak gezegd door andere, maar ik zeg het amper. Maar bij deze, je bent een oude ziel en ik veel heel veel vorige levens en energie connecties van jouw kant.

Je bent een echte beeld denker. Iemand met een sterk ontwikkelt derde oog en kruin chakra. Een energie connectie met jouw maken geeft een machtig gevoel, dit omdat je zoveel energie hebt om te geven. Je bent dan ook een echte gever in het leven. Je helpt graag mensen en geeft mensen veel goede energie.
Maar je bent niet het tegenovergestelde...namelijk een nemer.

In jouw schuilt een zelfstandige vrouw die al veel heeft mee gemaakt in het leven en ondanks dat heel erg gelukkig is. Elke tegen slag is voor jouw een geschenk waar je van lijkt te leren.

Je hebt veel mensen kennis. Je begrijpt vaak snel waar iemand mee zit en hoe iemand in elkaar zit.

In het leven komt er zoveel op je af dat je weleens moeite hebt om tot rust te komen. Dit kan je soms weleens heel snel moe maken.

Je aura kleur is de kleur van je ogen. Je ogen vertellen dat je een betrouwbaar, vriendelijk en krachtig iemand bent die veel passie heeft voor haar werk.

Soms in een reading krijg ik een woord door wat aangeeft dat iemand daarin compleet is als mens. Bij jouw is dat harmonie.

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind!

Greets, Robbert.
Heidelroos
Heidelroos mrt 2 '10
Origineel bericht van: Core
Hoi Heidelroos,

Ik zie nu wel je afbeelding hoor! Blijkbaar worden afbeeldingen van photobucket geblokkeerd bij mij op het werk. tongue

Mijn reading:

Het word vaak gezegd door andere, maar ik zeg het amper. Maar bij deze, je bent een oude ziel en ik veel heel veel vorige levens en energie connecties van jouw kant.

Je bent een echte beeld denker. Iemand met een sterk ontwikkelt derde oog en kruin chakra. Een energie connectie met jouw maken geeft een machtig gevoel, dit omdat je zoveel energie hebt om te geven. Je bent dan ook een echte gever in het leven. Je helpt graag mensen en geeft mensen veel goede energie.
Maar je bent niet het tegenovergestelde...namelijk een nemer.

In jouw schuilt een zelfstandige vrouw die al veel heeft mee gemaakt in het leven en ondanks dat heel erg gelukkig is. Elke tegen slag is voor jouw een geschenk waar je van lijkt te leren.

Je hebt veel mensen kennis. Je begrijpt vaak snel waar iemand mee zit en hoe iemand in elkaar zit.

In het leven komt er zoveel op je af dat je weleens moeite hebt om tot rust te komen. Dit kan je soms weleens heel snel moe maken.

Je aura kleur is de kleur van je ogen. Je ogen vertellen dat je een betrouwbaar, vriendelijk en krachtig iemand bent die veel passie heeft voor haar werk.

Soms in een reading krijg ik een woord door wat aangeeft dat iemand daarin compleet is als mens. Bij jouw is dat harmonie.

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind!

Greets, Robbert.

Heee Core.. Thank's!!!
Ik heb me een beetje zorgen over je gemaakt (ik heb dat stomme kruis getekend bij je) .. smile
MAAR je bent er weer..
Gelukkig..

Vind je het heel goed als ik op een later tijdstip terug kom op jouw woorden..
Ze strelen me wel een beetje..
Jeuuuuh.. winkIk heb nog ego!
admin
admin mrt 2 '10
Haha, ja dat kan ik me nog wel herinneren. Nou ik leef nog hoor winken alles gaat goed.
Heidelroos
Heidelroos mrt 7 '10
Pssst, nog een lezertje hier en daar?
Anders ga ik alvast reageren op de lezers van deze week.. laugh

Mochten er nog wat mensen iets zien, wacht ik nog ff.. wink
Ik ben nieuwsgierig..

Liefsssssssssssssssssss
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina