Loading...
nl

A message from heaven

Marenubium
Marenubium mrt 1 '10
Ik zie vaak zogenoemde 'orbs' op foto's, wat gewoon stofjes zijn smileJe hebt mijn voorgaande berichtje blijkbaar 'oostindisch doof' gelezen, ook niks mis mee.
Deze zijn anders. Heeft niks te maken met 'bewijzen'. IK vond het gewoon grappig. Ligt weer in de lijn 'met'. Très simple comme ça.
Ik vraag me helemaal niks af, en ga ook niet bij mezelf 'te rade' WAAROM.
Tis zoals het is, en op dit moment ben ik alleen maar dankbaar voor al deze mooie cadeautjes smile

Maar zoals jij het ziet je heb je helemaal gelijk.


gast
gast mrt 1 '10
Kun je die foto's met lichtbollen ook hier laten zien? Misschien is het iid anders dan andere orbs.
admin
admin mrt 2 '10
Ik hoop dat Marenubium het goed vind ... maar mijn moeder kreeg ook a message from heaven. Ze is drie jaar geleden mijn vader verloren en het verdriet om hem werd de laatste tijd steeds sterker. Ze weet dat ik contact met hem heb en ze uitte zich dan ook tegen mij. Ik heb haar wederom verzekerd dat mijn vader bij haar is als ze hem nodig heeft. Dat was afgelopen zondag.
In de avonduren zat ze op de bank, en had ze een video aangezet die mijn vader ooit had opgenomen van een tv programma. Ze was wat aan het "mopperen" aangezien er eerst reclame te zien was. Ze had zoiets van ... moet die reclame en waarom heb je dat opgenomen ... Met dat .. ze ruikt ... en denkt, nee dit is geen brandlucht. Ze ruikt ... en ze ruikt de pijpgeur van mijn vader! Hij heeft al lange tijd niet meer gerookt voor zijn overlijden [vanaf zijn 52e, en hij was 73 toen hij overleed], maar mijn moeder zei meteen ... je zit naast me!!! Je wil laten weten dat je er bent!!! Die maandag heeft ze dit met me gedeeld en ze zei, ik voel me rustig en ben gelukkig. Hij is bij me!!

Ook dit is mijns inziens a message from heaven. Wonderlijk en kippevel prachtig!!

Liefsss
Marjan
Marenubium
Marenubium mrt 2 '10
Aaah wat mooi Marjan! En lief dat je dit wilde delen laugh
Zou het in de lucht zitten??? Hihi.
Wat fijn voor je mams dat ze het nu zelf heeft mogen meemaken, en weet dat ze echt niet alleen is! Zoiets brengt zeker rust. Wat mooi!

Liefsssss terug smile
admin
admin mrt 2 '10
Ja, gewoon supergeweldig!!! Bedankt dat ik het hier mocht delen ... vond het écht bij je topic passen!

Liefssssss
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki