Loading...
nl

moe moe moe

paula39
paula39 nov 21 '06
wil hier iemand dmv fotolezen erachter komen hoe dit komt !! :(
Delen:
paula39
paula39 nov 21 '06
Incripted
Incripted nov 25 '06
paula volgens mij moet er dan ook daadwerkelijk een foto staan :)
paula39
paula39 nov 25 '06
hahaha
die stond er eerst wel hoor,maar hij was niet goed ,er staat er 1 in mijn profiel nu
kijk jij er eens naar

Liefs Paula
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
Voor de mensen dit is uit haar profiel
paula39
paula39 nov 25 '06
hahaha

dank je wel hoor !!!!
zet me er maar in vol ornaat op
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 28 '06
Ok ik zal hem lezen voor je. Hijs wel erg klein en zie maar 1 oog, dus kan zijn dat ik iets mis. Ook deze is onder voorbehoud, ik kan het ook mis hebben :). Dus ook graag je reactie.

Ik zie iemand die gewend is aandacht te krijgen. Toch ben je wel onzeker hierdoor. Is het de laatste tijd voor je gevoel niet meer helemaal waar het om draait? Ben je dieper gaan kijken dan het omhulsel? Ik zie een zoektocht naar de echte paula. Dat is ook net wat je zo moe maakt, je bent jezelf kwijt. Je hebt een open houding naar anderen toe. Toch kan je soms vreemde dingen doen die anderen afschrikt. Ik weet eigenlijk niet of je dit wel is opgevallen. Ik denk eigenlijk dat je het niet doorhebt. Probeer jezelf eens van een afstandje te bekijken, dus hoe je doet en hoe mensen erop reageren. Je zit vast in je huidige leven. Dat wil niet zeggen dat het slecht is, maar je denkt wel van, hmz is dit het nou? Heb je een relatie? Ik weet het niet. Als je er eentje hebt, twijfel je. Als je die niet hebt, dan weet ik het niet, hoewel, dan ben je op zoek naar iemand die je verder kan helpen. Je hebt temperament in je zitten, iets dat kracht uitstraalt en je al jaren op de been houdt. Wat dat betreft geloof je wel in jezelf. Dat diepere gevoel dat je leeft. Toch is op dit moment ook dat gevoel aan het weggebben, waardoor je volgens mij ook doorhad, dat er iets niet klopte. De reden waarom je hier uiteindelijk bent terecht gekomen.

Goed, dit was weer een heel verhaal. Erg benieuwd of het nog in de buurt komt. Over deze ben ik namelijk erg onzeker.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Hier de reactie van Paula op mijn lezing die ik kreeg in een PM. Ik mocht het van haar hier neer zetten, dus bij deze:

>Ik zie iemand die gewend is aandacht te krijgen. Toch ben je wel onzeker hierdoor.
-klopt helemaal

>Ben je dieper gaan kijken dan het omhulsel? Ik zie een zoektocht naar de echte paula. Dat is ook net wat je zo moe maakt, je bent jezelf kwijt
-ben meer met de binnenkant bezig dan met mn uiterlijk,zie er echt rot uit vind ik zelf ivm vroeger ;-(

>Je hebt een open houding naar anderen toe. Toch kan je soms vreemde dingen doen die anderen afschrikt.
-ik kan soms hard zijn naar anderen toe,maar wel heel eerlijk .ook ben ik eruit gezet door mijn ex man ,en heb de kinderen toen niet meegenomen dit is iets wat niemand van mij verwachtte ,ik zelf ook niet,snap ook niet dat ik dat gedaan heb

>Je zit vast in je huidige leven. Dat wil niet zeggen dat het slecht is, maar je denkt wel van, -hmz is dit het nou?was de tijd van voor mijn scheiding

>Heb je een relatie? Ik weet het niet. Als je er eentje hebt, twijfel je.
-deze relatie voelt juist super goed!!

>Je hebt temperament in je zitten, iets dat kracht uitstraalt en je al jaren op de been houdt. Wat dat betreft geloof je wel in jezelf. Dat diepere gevoel dat je leeft. Toch is op dit moment ook dat gevoel aan het weggebben, waardoor je volgens mij ook doorhad, dat er iets niet klopte.
-klopt ,ben onderhand op ,ben me altijd maar aan het verdedigen en alles geweest en ging maar door en door,nu trek ik het even niet meer
paula39
paula39 nov 29 '06
foto net na de scheiding,ben toen door mn ex man het huis uit gezet,zat in een klote (oeps) periode omdat de kinderen bij hem bleven tot ik nieuwe woonruimte had gevonden (zag ze alleen in het week-end)
http://img364.imageshack.us/img364/2923/mamaamandaromanoag8.jpg

Liefs Paula

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske