Ok ik zal hem lezen voor je. Hijs wel erg klein en zie maar 1 oog, dus kan zijn dat ik iets mis. Ook deze is onder voorbehoud, ik kan het ook mis hebben
. Dus ook graag je reactie.
Ik zie iemand die gewend is aandacht te krijgen. Toch ben je wel onzeker hierdoor. Is het de laatste tijd voor je gevoel niet meer helemaal waar het om draait? Ben je dieper gaan kijken dan het omhulsel? Ik zie een zoektocht naar de echte paula. Dat is ook net wat je zo moe maakt, je bent jezelf kwijt. Je hebt een open houding naar anderen toe. Toch kan je soms vreemde dingen doen die anderen afschrikt. Ik weet eigenlijk niet of je dit wel is opgevallen. Ik denk eigenlijk dat je het niet doorhebt. Probeer jezelf eens van een afstandje te bekijken, dus hoe je doet en hoe mensen erop reageren. Je zit vast in je huidige leven. Dat wil niet zeggen dat het slecht is, maar je denkt wel van, hmz is dit het nou? Heb je een relatie? Ik weet het niet. Als je er eentje hebt, twijfel je. Als je die niet hebt, dan weet ik het niet, hoewel, dan ben je op zoek naar iemand die je verder kan helpen. Je hebt temperament in je zitten, iets dat kracht uitstraalt en je al jaren op de been houdt. Wat dat betreft geloof je wel in jezelf. Dat diepere gevoel dat je leeft. Toch is op dit moment ook dat gevoel aan het weggebben, waardoor je volgens mij ook doorhad, dat er iets niet klopte. De reden waarom je hier uiteindelijk bent terecht gekomen.
Goed, dit was weer een heel verhaal. Erg benieuwd of het nog in de buurt komt. Over deze ben ik namelijk erg onzeker.