Loading...
nl

Ben je ook familie van het Licht?

admin
admin feb 26 '10


Rofl.. laughlaugh
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
W00t dat is nou wel weer grappig....'als het jou irriteert, dan mag je naar jezelf kijken'.
Wat is er mis mee, met dit gewoon te VENTILEREN?
En de ander dit duidelijk te maken?

Het gaat hier niet om de berichten, maar om de intentie erachter. En die is niet ECHT.
Zoals sommigen onze beste Ben-Niet-A hier nu al vaker op hebben gewezen. Haha, wat grappig. Gosh, diegene die het echt verwoord, die mag nu naar zichzelf kijken. Kewl smile
Maisveld...kop...zolang het met de mantel der liefde wordt toegedekt, dan is alles verantwoord, hihi.

Spiegel...scherven...prittstift aan de achterkant...krampachtig scherven samenhouden...teamwork.
Yeaaaahj.
Wat is er mis met gewoon plain and simple zeggen waar het op staat smile
Nu ja. Zal aan mijn gemoedstoestand liggen nu tongue
Ik zal wijselijk mijn mond maar weer eens houden nu, lol!
Knuff voor u allen, vanuit het hart en met de beste intenties laugh
admin
admin feb 26 '10
W00t dat is nou wel weer grappig....'als het jou irriteert, dan mag je naar jezelf kijken'.

Ja smile

Wat is er mis mee, met dit gewoon te VENTILEREN?

Helemaal niets

En de ander dit duidelijk te maken?

Wat is de waarde voor een ander te weten wat jou irriteert?

Het gaat hier niet om de berichten, maar om de intentie erachter. En die is niet ECHT.

Hmm dat kun je niet weten denk ik, ondanks dat Ben zijn haar bron (nog) niet heeft vermeld, kan de intentie best heel goed zijn denk ik.

Zoals sommigen onze beste Ben-Niet-A hier nu al vaker op hebben gewezen. Haha, wat grappig. Gosh, diegene die het echt verwoord, die mag nu naar zichzelf kijken.

Dat geldt voor iedereen, ik viel erover omdat ik zelf ben geconfronteerd teksten te plaatsen zonder bronvermelding, dat voelde niet lekker en sindsdien pas ik goed en vertel waar ik mijn info vandaan haal. Het is dan aan de ander om te bepalen of hij/ zij er iets mee kan.

Kewl smile
Maisveld...kop...zolang het met de mantel der liefde wordt toegedekt, dan is alles verantwoord, hihi.

Nee hoor vind ik niet smileAf en toe lekker knallen kan enorm opluchten

Spiegel...scherven...prittstift aan de achterkant...krampachtig scherven samenhouden...teamwork.
Yeaaaahj.
Wat is er mis met gewoon plain and simple zeggen waar het op staat smile

Helemaal niets

Nu ja. Zal aan mijn gemoedstoestand liggen nu tongue
Ik zal wijselijk mijn mond maar weer eens houden nu, lol!
Knuff voor u allen, vanuit het hart en met de beste intenties laugh
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
"Wat is de waarde voor een ander te weten wat jou irriteert?"

He. Heel wat. Weet je hoeveel goedgelovige mensen achter dit soort schijnwaarheden aanlopen, en de eerste de beste vertegenwoordiger voor lief aannemen, en denken dat deze de waarheid verkondigt?
Zie Niburu. En andere sites. En alle 'schijnchannelers'. En mensen die zich achter deze channelers scharen, en daardoor partijen vormen. En waar partijen ontstaan, ontstaan oorlogen. Ooit zal er eens een goede intentie achter gezeten hebben, maar net zoals vroeger, toen de verhalen mond op mond doorverteld werden, werden de verhalen per persoon aangedikt en mooier gemaakt. Ook op die manier is de bijbel in haar huidige staat ontstaan smile

Ach. Ik ben soms een draakje. Noem het mijn Indigo kant.
En daarmee zijn mijn uitingen verantwoord. Toch!
Om zo maar weer even alle absurditeit in 1 zin en op een stokje te benoemen tongue
LOL
admin
admin feb 26 '10
Even ter herinnering: het is hier op het forum zeer gewenst om altijd de bronvermelding neer te zetten!!!

Liefs
Marjan
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
AMEN!

grin

Er is gezegd.
admin
admin feb 26 '10
Kleine moeite om je aan deze forumregel te houden. Met name omdat het een open forum is, en je niet zomaar iets als het jouwe mag/kan claimen en dat doe je onbewust als je geen bronvermelding neerzet.

Liefs
Marjan
gast
gast feb 27 '10
Origineel bericht van: Marenubium
"Wat is de waarde voor een ander te weten wat jou irriteert?"

He. Heel wat. Weet je hoeveel goedgelovige mensen achter dit soort schijnwaarheden aanlopen, en de eerste de beste vertegenwoordiger voor lief aannemen, en denken dat deze de waarheid verkondigt?
Zie Niburu. En andere sites. En alle 'schijnchannelers'. En mensen die zich achter deze channelers scharen, en daardoor partijen vormen. En waar partijen ontstaan, ontstaan oorlogen. Ooit zal er eens een goede intentie achter gezeten hebben, maar net zoals vroeger, toen de verhalen mond op mond doorverteld werden, werden de verhalen per persoon aangedikt en mooier gemaakt. Ook op die manier is de bijbel in haar huidige staat ontstaan smile

Ach. Ik ben soms een draakje. Noem het mijn Indigo kant.
En daarmee zijn mijn uitingen verantwoord. Toch!
Om zo maar weer even alle absurditeit in 1 zin en op een stokje te benoemen tongue
LOL


Alsof dat hier niet net zo goed gebeurd. Er worden hier ook verhalen de wereld in geslingerd die kant nog wal raken voor sommige mensen. Anderen kunnen er weer wel iets uit halen, maar waar ligt dat aan; aan de verhalen of aan de mensen?
Wat voor jou heel zweverig in je oren klinkt is voor iemand anders misschien aardse gesneden koek. Het is maar net hoe je de dingen inziet en interpreteerd.
Lena
Lena feb 28 '10
Origineel bericht van: Marenubium
"Wat is de waarde voor een ander te weten wat jou irriteert?"

He. Heel wat. Weet je hoeveel goedgelovige mensen achter dit soort schijnwaarheden aanlopen, en de eerste de beste vertegenwoordiger voor lief aannemen, en denken dat deze de waarheid verkondigt?
Zie Niburu. En andere sites. En alle 'schijnchannelers'. En mensen die zich achter deze channelers scharen, en daardoor partijen vormen. En waar partijen ontstaan, ontstaan oorlogen. Ooit zal er eens een goede intentie achter gezeten hebben, maar net zoals vroeger, toen de verhalen mond op mond doorverteld werden, werden de verhalen per persoon aangedikt en mooier gemaakt. Ook op die manier is de bijbel in haar huidige staat ontstaan smile

Ach. Ik ben soms een draakje. Noem het mijn Indigo kant.
En daarmee zijn mijn uitingen verantwoord. Toch!
Om zo maar weer even alle absurditeit in 1 zin en op een stokje te benoemen tongue
LOL



misschien is het hele web wel een grote leugen... crazy
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki