ben je ook familie van het Licht?
Wellicht heb je het gevoel dat je van de Familie van Licht bent, een bepaald soort rebel, deel van een andere groep mensen die zich allemaal afvragen;
"Hoe kwam ik toch op Aarde terecht? Ik heb het gevoel dat ik van de sterren kom, de melkweg, het Universum.
Ik heb me hier nooit echt thuis gevoeld; mijn familie voelde vreemd; ik kon niet wennen aan de gewone praktijk van het leven.
Ik keek vaak naar Boven, zag andere schepselen - ze kwamen me 's nachts in mijn kamer of dromen opzoeken.
Ach, de Familie van Licht heeft vele vreemde verhalen te vertellen.
Omdat veel van de bezoekers hun vorm naar believen kunnen veranderen, hebben jullie ze niet kunnen categoriseren en benoemen, wat jullie lineaire manier van doen is.
Maar met de groei van je waarneming en de groei van je bewustwording tot multidimensionale wezens, zul je binnenkort de werkelijkheid ontleden, kennen, her-inneren en etiketteren.
Zelfs jullie wetenschappers zullen het erover eens zijn dat materie slechts gestold Licht is, wat aangeeft dat jullie allemaal tot de Familie van Licht behoren en allemaal verwant zijn.
Wij allen zijn nl. ÉÉN.