Loading...
nl

Ben je ook familie van het Licht?

Ben
Ben feb 26 '10
ben je ook familie van het Licht?

Wellicht heb je het gevoel dat je van de Familie van Licht bent, een bepaald soort rebel, deel van een andere groep mensen die zich allemaal afvragen;
"Hoe kwam ik toch op Aarde terecht? Ik heb het gevoel dat ik van de sterren kom, de melkweg, het Universum.
Ik heb me hier nooit echt thuis gevoeld; mijn familie voelde vreemd; ik kon niet wennen aan de gewone praktijk van het leven.
Ik keek vaak naar Boven, zag andere schepselen - ze kwamen me 's nachts in mijn kamer of dromen opzoeken.
Ach, de Familie van Licht heeft vele vreemde verhalen te vertellen.
Omdat veel van de bezoekers hun vorm naar believen kunnen veranderen, hebben jullie ze niet kunnen categoriseren en benoemen, wat jullie lineaire manier van doen is.
Maar met de groei van je waarneming en de groei van je bewustwording tot multidimensionale wezens, zul je binnenkort de werkelijkheid ontleden, kennen, her-inneren en etiketteren.
Zelfs jullie wetenschappers zullen het erover eens zijn dat materie slechts gestold Licht is, wat aangeeft dat jullie allemaal tot de Familie van Licht behoren en allemaal verwant zijn.
Wij allen zijn nl. ÉÉN.
Delen:
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Ben

Wij allen zijn nl. ÉÉN.


En waarom zijn we dan allemaal ÉÉN? ^_^
gast
gast feb 26 '10
Of we gestold licht zijn weet ik niet, maar dat alles wat materie is, zelfs de kleinste vorm, het licht van de zon reflecteerd en daardoor zichtbaar is voor ons, weet ik wel. Dat er licht frequenties zijn die wij niet kunnen registreren is ook een feit. En daardoor is er een mogelijkheid dat er meer is dan wij kunnen zien. Of het ook klopt zoals de kwantum fysica zegt dat de deeltjes pas materie als er een observator is kan heel goed mogelijk zijn. Dat verklaart dan ook weer dat de deeltjes die wij niet kunnen zien ook niet gevoeld worden.

En ja, alles is één als je het groot bekijkt.
Ben
Ben feb 26 '10
Dag beste gast hoe je ook heet,
je hebt een brede visie die veel waarheid in zich heeft.
Prachtige bijdrage als aanvulling.
Bedankt

Eenheidsgroet
Ben
Ben
Ben feb 26 '10
Beste Core,
wij allen komen uit die éne Bron en zijn goddelijk zoals de Bron Goddelijk is. Wij zijn nooit afgescheiden van deze Bron, nooit geweest en zullen ook nooit afgescheiden zijn.
Wij zijn allen één, verwant aan elkaar en verbonden met gouden draden als verlengstukken van de Bron.
Jij bent ik en ik ben jij!
Alles Wat Is is God (zoals wij hiervoor een naam hebben gegeven).
Dus wij zijn ook God, wij zijn ALLES.
God wil zichzelf verkennen via ons ( zijn eigen aspecten, noem het handen en voeten), maar in feite zijn en blijven wij verbonden als opspattende druppels uit de Grote Oceaan.

Eenheidsgroet
Ben
admin
admin feb 26 '10
Kan het zijn dat deze tekst van een andere website komt Ben?
Of uit een boek?
Ik vond namelijk deze:

http://2012.startpagina.nl/prikbord/6975839/familie-van-licht-boekrecensie

Ben
Ben feb 26 '10
Lieve Karin,
de tekst is een samenvatting van vele dingen die ook op div. sites, in boeken en geïnspireerd is samengesteld als doel om mensen kennis te laten nemen met hun eigen Licht-afkomst.
Zelf ben ik afkomstig van de Pleiaden en werk ik samen met de afgezanten van het Licht van een collectief van de Pleiaden.
Heb even op de link geklikt en las de recentie van het boek Familie van het Licht van Barbara Marciniak die mij niet geheel onbekend is.

Laatst had ik een klein stukje over mijn afkomst geschreven op Niburu onder de noemer 'Geboren op Aarde maar niet van de Aarde'.
Ik zal de link hier even onder zetten mocht je het willen lezen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22572

Mijn volledige naam is Benita hoewel ik liever voor de afkorting
Ben kies zoals ik me hier ook heb aangemeld.

Zie maar hoe je me wilt aanschrijven in vrijheid.

Lieve eenheidsgroet in Liefde en Licht
Ben
admin
admin feb 26 '10
vraag tittel " Ben je ook familie van het licht "?
Ik ben een familie-lid van het licht. En dus een zus!

Je bent net als ik, en velen met ons, ook een Ster!!
grin
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
"Ben je ook familie van het licht "


'Ben' je ook familie van het licht?

Ik zie licht niet als een totaal waarde. Het geeft inspiratie en laat mensen denken. Echter zie ik het geheel waarin we een zijn meer samen komen in de vorm van energie. Energie geeft dan vorm en licht maakt dit toonbaar.

Dus ben ik familie van het geen wat mensen vormt (licht dus)? Ja in zekere vorm. Maar ik behoor dan meer tot de familie van het geheel.


PS: De reden dat ik die vraag stelde is omdat ik er geen zelfreflectie van jouw inzag. Iets wat je wel in je hebt maar niet naar buiten komt. Maar in je reactie zie ik het wel terug komen en dat is ook heel mooi en heeft veel diepgang.


Greets, Robbert.
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
Niburu, jah?
Ik hoop niet dat je als een soort 'afgezant' van Niburu hier bent, Ben-Niet-A. (Wat dan wel, Z?)
Want dat strookt in mijn ogen 100% niet met waar merudi voor staat. Ik hoop dan ook, dat de Niburu-complottheorie-aanhangers hier niet doorsijpelen. Want dat heeft MIJ althans laten wegvluchten van Niburu.

Wat dat betreft schaar ik me achter Karin. En Core...gezien zijn opmerking over 'zelfreflectie'.
Al mijn alarmbellen zijn nu gaan rinkelen.
Just a note.

Maar goed, iedereen verdient een kans, en bij mij 3.
Welkom hier, vooralsnog dan maar smile
admin
admin feb 26 '10
oei! gedachtegangen gaan de vrije loop, lees ik..
hopelijk zonder vooroordeel?
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
Vooralsnog Belle.
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Want dat heeft MIJ althans laten wegvluchten van Niburu.


Oef daar zit een grote emotionele lading achter. Leer ervan en laat het zoveel mogelijk achter je wink
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Ben
Lieve Karin,
de tekst is een samenvatting van vele dingen die ook op div. sites, in boeken en geïnspireerd is samengesteld als doel om mensen kennis te laten nemen met hun eigen Licht-afkomst.
Zelf ben ik afkomstig van de Pleiaden en werk ik samen met de afgezanten van het Licht van een collectief van de Pleiaden.
Heb even op de link geklikt en las de recentie van het boek Familie van het Licht van Barbara Marciniak die mij niet geheel onbekend is.

Laatst had ik een klein stukje over mijn afkomst geschreven op Niburu onder de noemer 'Geboren op Aarde maar niet van de Aarde'.
Ik zal de link hier even onder zetten mocht je het willen lezen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22572

Mijn volledige naam is Benita hoewel ik liever voor de afkorting
Ben kies zoals ik me hier ook heb aangemeld.

Zie maar hoe je me wilt aanschrijven in vrijheid.

Lieve eenheidsgroet in Liefde en Licht
Ben



Nou dan lijkt het me wel zo netjes om de bron te vermelden.
Samengesteld of niet, het blijven teksten die niet van jou zijn smile
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
Haha Core, wellicht smileGrappig ook om te zien, dat je rest van mijn bericht niet meeneemt, lol.
Koren...kaf..oostindisch...enzo.
Licht is mooi, maar sommigen weten er een potje van te maken.
Het 'wij zijn beter, en getransformeerd, dus alles wat wij verkondigen is de waarheid'. Duh.

En trots zijn op een artikel op Niburu, in combinatie met boekenwijsheid..nah. Ik krijg niet vaak de nekharen overeind, en dan is het tijd even mijn gevoel te 'betiepen'.
Ben benieuwd of BEN ook gewoon iets authentieks te melden heeft smile
Gewoon vanuit haarzelf, zonder verwijzingen enzo naar van alles en nog wat.
Just curious and a little suspicious.

Ps: Ha, inderdaad Karin!
gast
gast feb 26 '10
Quote:
Ik krijg niet vaak de nekharen overeind


Ben ik effe blij dat ik niet de enige ben waarbij dit nog wel eens gebeurd laugh
Nu overigens niet, maar dat kan ook aan mijn algehele gesteldheid op dit moment liggen....
Marenubium
Marenubium feb 26 '10
Gast, Proost smile
admin
admin feb 26 '10
Als iemand met teksten van een ander citeert, en niet zichzelf is,
is het vooral hij/zijzelf die daar last van krijgt, innerlijk omdenduur.

Als iemand door het lezen van teksten, geirriteert geraakt,
dan is het vooral hij/zijzelf die daar iets aan mag doen,



dus.. het blijft zo lang dat het breed is hier, naar mijn gevoel
iedereen is vrij om te zijn wie hij/zij denkt te mogen of moeten zijn.
Tot hiertoe geen last van hoe een ander is!
admin
admin feb 26 '10
Ik wil wel effe helpen Gast... laugh
Voel je je al ietsiepietsie beter?
gast
gast feb 26 '10
Nou.........zit je nu op mijn rug ofzo, krijg ineens spierpijn wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki