Loading...
nl

onze keuze

Ben
Ben feb 26 '10
Onze keuzeBedenk dat je kiest wanneer je geboren wordt, je eigen goddelijke moment; je brengt jezelf door de eeuwen heen in kaart, en dan, door een of andere fixatie van de werkelijkheid, vergeet je.
Je vergeet, om te kunnen leven in het NU.
Perioden van leven met vergeten kennen hun beproevingen binnen de omheining van het bestaan, en nu worden de omheiningen neergehaald omdat de wind van verandering gekomen is om je denken, je zienswijzen en je ideeën over jezelf weg te blazen.
Je moet leren geloven in je eigen uniciteit, je vermogen om te scheppen, want er ontspruit binnenin je een genie.
Het is belangrijk dat je jezelf liefhebt, en dat je houdt van wat er in je leven gebeurd, om te resoneren met de trilling van acceptatie en begrip en om de lessen in de ervaringen te zoeken.
Deze houding zal heelheid in je wezen scheppen; want jezelf liefhebben ondersteunt je immuunsysteem, verandert je cellen en maakt je immuun voor toxines.
De trilling van Liefde is immers de machtigste kracht in het bestaan!
Delen:
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Ben

Je vergeet, om te kunnen leven in het NU.


En wat is het NU dan volgens jouw? shocked
Ben
Ben feb 26 '10
Het NU is verleden,heden en toekomst tegelijk.
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Ben
Het NU is verleden,heden en toekomst tegelijk.

Maarja wat doe je dan op een forum. Hier reageer je altijd op berichten waar mensen berichten achter laten die alweer het verleden zijn? wink

Kortom het verleden is van belang zodat je in de toekomst juiste keuzes maakt in je vorming?


Greets, Robbert.
admin
admin feb 26 '10
En wederom geen bronvermelding.
gast
gast feb 26 '10
Kan er niets aan doen maar vind het wel een mooie tekst. En als je begrijpt waar het om gaat is het helemaal niet zo zweverig als dan het misschien lijkt. Maar dat is natuurlijk maar mijn interpretatie....
admin
admin feb 26 '10
Ben, als je teksten plaatst die niet van jou zijn, wil je dan de BRON ervan vermelden aub?

Dank, Bart
admin
admin feb 26 '10
Ehm Bart...dat had ik ook al twee keer gevraagd.
Stond er dus al smile
admin
admin feb 26 '10
hahahaha... ik vind het grappig, allemaal.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '10
Origineel bericht van: Karin
En wederom geen bronvermelding.


Hoi Karin,

Ik kan bovenstaande nergens anders op het Internet vinden, dus volgens mij is hier geen bronvermelding nodig.

Maar om wel even duidelijkheid hierin te geven zie:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13325/Bronvermelding_verreist_bij_he.html#Post13325

Ik wil namelijk geen rechtzaak aan mijn broek, dus vandaar dat ik hier toch even iets op wil zeggen.

Bedankt voor de opmerkzaamheid.
Islandlady
Islandlady feb 27 '10
Ik vind het mooi en doet me heel sterk denken aan de uitspraken van Eckhart Tolle in zijn boek Dr Kracht Van Het NU.
Ben
Ben feb 27 '10
Lieve mensen die gereageerd hebben,
moet eerlijk bekennen dat ik me in eerste instantie aangevallen voelde door div. uitspraken hoewel jullie al voorbedacht je menig uitten hoewel jullie mij niet eens goed kennen.
Eigenlijk hoef ik me niet te verantwoorden voor wat er geplaatst is, het geplaatste (zonder bronvermelding) komt spontaan intuïtief tot mij en zodoende schrijf ik eigenlijk bijna dagelijks stukjes. Stukjes die soms ook op internet of in boeken van anderen staan. Speciaal onder mijn stukjes heb ik geen naam gezet, behalve dan het stuk over een vorig leven, omdat ik om die reden niet met het ego bezig wil zijn. Het is niet belangrijk voor me om mijn naam er onder te zetten als de tekst geïnspireerd tot mij komt.

Over Niburu, nee, ik ben geen aanhanger, geen lid, hoewel ik veel lees op meerdere sites om op te hoogte te blijven van wat er zo allemaal beweerd en geschreven wordt. Dat Robin van Nibiru op een dag vroeg om ook een stukje te willen schrijven over mijn buitenaardse afkomst heb ik toegezegd omdat zoals je weet deze site nu eenmaal veel over buitenaardse dingen gaat.

Zoals jullie gelezen hebben sta ik in contact met het collectief van Lichtwezens van de Pleiaden. Dat is niet bedoeld om op te scheppen of aandacht te trekken, het is gewoon een feit omdat dit mijn eerste oorsprong is van voorouderlijk DNA. Vanuit de Pleiaden was bestemming AArde een nieuwe ervaring en uitdaging voor me.

Niet om me te rechtvaardigen om het een of ander, maar om jullie iets meer over mijn achtergrond en zijn mede te delen deel ik dit met jullie.
En wees gerust, als ik ook maar iets van het net hier zou plaatsen, dan zal ik uiteraard de bron vermelden zoals het hoort in alle respect.

In LiefdesLicht, eenheid en gelijkheid
Ben(ita)
admin
admin feb 27 '10
Quote:
Eigenlijk hoef ik me niet te verantwoorden voor wat er geplaatst is, het geplaatste (zonder bronvermelding) komt spontaan intuïtief tot mij en zodoende schrijf ik eigenlijk bijna dagelijks stukjes. Stukjes die soms ook op internet of in boeken van anderen staan.


Vind ik wel, als teksten niet van jou zijn mag je ook niet doen alsof dat wel zo is.
Ik kan jouw teksten niet meer serieus nemen, zo werkt dat voor mij.
Daarbij heb je in het topic van familie van licht zelf aangegeven dat je stukjes uit boeken en ook van internet haalt, dus niet alles is van jou.
Dat je je aangevallen voelt is iets van jou, ik had geen bedoeling je aan te vallen, meer wil ik je wijzen op het feit dat je teksten plaatst die niet van jou zijn en inderdaad ook omdat ik het Nims niet wil aan doen een proces aan zijn broek te krijgen.
Je mag doen wat je wilt maar realiseer je wel dat je daden ook gevolgen hebben, gevolgen voor anderen, dus niet alleen jezelf.

Daarbij (maar dat is mijn mening) lijkt mij dat dat collectief waarmee jij dan in contact zou staan het ook niet kan waarderen dat jij teksten plaatst en net laat lijken of ze van jou zijn.
Maar goed, ik houd erover op, schijnbaar is respect voor andermans materiaal ver te zoeken en ik vind dit zoooo zonde van mijn energie.

Ik mag gaan nadenken waarom ik er moeite mee heb dat mensen teksten plaatsen en doen alsof het van hen is.
Heb ik ook iets te doen smile
gast
gast feb 27 '10
Ooit wel eens aan gedacht dat alles een buitenaardse oorsprong heeft als je maar ver genoeg terug gaat wink

Nog een vraagje; er zijn mensen die beweren dat aarde een "prisonplanet" is. Hoe sta jij daar tegen over?
Ik kan me bij alles wat ik lees wel wat voor stellen. Is niet zo moeilijk als je je opensteld en een hoop fantasie/inlevingvermogen hebt. Heb gelukkig nooit de behoefte gehad mezelf vast te leggen in één of ander denkbeeld van buitenaardse afkomst of wat ook. Maar misschien komt dat omdat ik gewoon een aards mens ben wink
Maakt niet uit waar je vandaan komt, je zult het moeten doen met wat je nu mee gekregen hebt aan bagage. En van wie je hulp krijgt of niet heeft ook geen naam nodig lijkt mij. Hoe minder naam/titel/etiket, hoe dichter bij de bron, als je begrijpt wat ik bedoel.
admin
admin feb 27 '10
Origineel bericht van: Karin


Ik mag gaan nadenken waarom ik er moeite mee heb dat mensen teksten plaatsen en doen alsof het van hen is.
Heb ik ook iets te doen smile


laugh
Dit vind ik heerlijk!
ik heb eens nagegaan hoe ik ertegenover stond!
en kwam tot de conclusie dat ik zowel Marenubium herkende in een vroeger stukje van mezelf,
alsdat ik Ben herkende in een stukje vroegere mezelf,
als iets van Karin ..
Doch er is iets bij me verandert, namelijk doordat ik ieder van jullie in mezelf had herkent,
kon ik dat makkelijk loslaten,
én- wat ik voor mezelf het belangrijkste vond - ieders kant ook begrijpen en de meerwaarde van ieders bijdrage zien.
Dus voor mij, ik ben blij dat Ben er is, en ik hoop dat ze blijft, en blijft zijn zoals zij zich goed bij voelt!
En de anderen doen dit ook, dus is alles prima pico belle!!! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki