Loading...
nl

Fatna, wie wil mij opnieuw lezen

Fatna
Fatna feb 24 '10
hoi mensen...

ben een tijdje "afwezig" geweest, ik ben m.i. enorm veranderd in die korte periode en ik wil graag weten wat ik uitstraal in de ogen van anderen...

Alvast bedankt en liefs Fatna

Delen:
3ssie
3ssie feb 25 '10
Hoi Fatna,

Je schrijft dat je erg verandert bent. Voor mij hoef je dat er niet bij te schrijven, aangezien ik je op de foto voor het eerst zie. Ik heb dus geen idee hoe je eerst was en welke veranderingen er hebben plaats gevonden. Ik kan alleen deze foto voor je lezen.

Wat is zie en voel is onzekerheid. Je lacht op de foto maar het voelt voor mij als een gemaakte lach. Niet oprecht vrolijk of opgewonden. Je lacht voor de foto, niet vanuit je gevoel. Ik voel wat problemen waar je mee worstelt en waar je nog niet echt een beslissing in het kunnen of durven nemen. Durf voor jezelf op te komen. Durf jezelf te zijn. Je bent een knappe dame en onzekerheid is nergens voor nodig.

Succes.

Een liefdevolle groet,
3ssie
Fatna
Fatna feb 25 '10
hoi essie...

dank je wel...ik zal nog even niet reageren op je lezing maar dat zal ik na eventuele meerdere lezingen wel doen!

Liefdevolle groet terug
Fatna
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '10

Je hebt nog steeds de mooie ogen... smile
Fatna
Fatna feb 25 '10
dank je lieverd...
susie14
susie14 feb 25 '10
Mooie, lieve ogen. Zachte en rustige persoonlijkheid.
Maar wel beide voeten aan de grond.
Ik voel een bepaalde terughoudendheid, mensen moeten jouw vertrouwen winnen.
Zie een bepaalde naiviteit, is wle al minder als wat het geweest is.
Je voelt dingen, mensen en sferen goed aan.
Je laat niet graag het achterste van je tong zien. Duidelijk heb je een eigen mening maar schreeuwt deze neit van de daken.

Mensen accepteer je zoals ze zijn, voor jouw gevoel zou andersom ook heel erg fijn zijn alleen is dat helaas niet altijd zo.

Lange tijd onzeker geweest, maar je kruipt langzaam uit ej schulp. Je ogen beginnen te sprankelen.

Dierenliefde...dieren zijn belangrijk voor je voor mijn gevoel.

groetjes sies
admin
admin feb 26 '10
Hoi Fatna,

Leuk je weer te "zien" na een lange tijd smile

Je zit veel comfortabeler in je vel. Je straalt rust uit en tevredenheid. Ik heb het idee dat stukken van je innerlijk, wat je een tijd hebt weggedrukt of niet naar boven is gekomen, weer naar boven komen. Je voelt datgene waar je een tijd naar verlangd hebt. Dat heeft te maken met jezelf, je eigen dromen en je vrouwelijkheid. Je voelt een bepaalde kracht opborrelen die je zelfstandiger maakt en hierdoor sterker.

Ben je in je wortels aan het wroeten? Daar waar je jeugd lag, wat je sterke punten en minder sterke punten zijn, dat wat je geluk beleefde en wat niet. Je probeert en bent alles aan het integreren in je huidige leven. De stabiliteit wil je behouden en vanuit hier verder gaan. Ik heb het idee - en excuseer me als ik dit niet goed heb - dat je partner niet altijd mee werkt. Je hebt dit toch geaccepteerd en bent sterk genoeg om verder te gaan waar je nu mee bezig bent. Je positiviteit straalt uit naar meerdere gebieden, naar je zoon, in de rest van je privé en naar de buitenwereld.

Groetjes,
Bart
admin
admin feb 26 '10
Hoi Fatna,

Reading van mij:

Je bent iemand met een heel rustig leven. Bij jouw komt in het leven vaak alles vanzelf. Dit maakt jouw ook tot een zeer relaxt persoon. Je had dit niet altijd zo, je hebt er aan moeten werken om tijd voor jezelf te hebben en om rust te vinden. Iets wat je ook nodig had.

Als ik naar je foto kijk zie ik een lang gerekt heuvel achtig landschap met veel groen gras waar de wind doorheen waait.

Lichamelijk voel ik een zekere benauwdheid bij je. Ademen word hierdoor moeilijker. Het is net alsof je te veel gegeten hebt. Het zou weleens symbolisch kunnen zijn voor dat je in een verwerkingsproces bent.

Ik voel een duidelijke mannelijke aanwezigheid. Iemand die je veel helpt en waar je veel tijd mee hebt door gebracht. Dit persoon staat heel dicht bij je hart.

De kleur rood voel ik bij je, vermoedelijk de kleur van je aura. Hierin voel ik hoe ambitieus en vastberaden je bent. Maar ook snel op de teentjes getrapt.

Je bent altijd sportief geweest, je houdt dit graag ook goed op peil omdat je hierdoor je stress kan loslaten. Echter laat je sport de laatste tijd iets meer links liggen om meer aan je toekomst te werken.

Je bent ook iemand die snel andere in hokjes in deelt. Je mag iemand als snel niet of juist wel. Dit mede omdat je veel mensen kennis hebt.

Zo dat was mijn reading. Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Fatna
Fatna feb 26 '10
Origineel bericht van: Core

Als ik naar je foto kijk zie ik een lang gerekt heuvel achtig landschap met veel groen gras waar de wind doorheen waait.

ik heb je een pb gestuurd maar ben toch wel erg benieuwd wat je hiermee bedoeld??

is het metaforisch bedoeld of is dit de energie die ik uitstraal of wat??
admin
admin feb 26 '10
Hoi Fatna,

Zodra ik een reading geef laat ik de connectie geheel los... heb net mono ook een reading gegeven dus moet me ook echt weer even focussen op wat je me nu vraagt. Waarom trouwens antwoord je via een pb. Je hebt op dit mooie forum weinig te verschuilen hoor wink.

Ok dit gaat heel gek klinken maar als ik dieper op je vraag in ga krijg ik een vorig leven voor me in een berg landschap ver buiten de bewoonde wereld. Je leefde daar met een man waarmee je dat hele leven op die plek hebt door gebracht.
Van deze man krijg ik hetzelfde gevoel als de gene waar ik uitleg over gaf. Ik vermoed dan ook dat die man nu een gids is die jouw helpt. Hij geeft bv zelfs aan dat je door hem op dit forum kwam voor hulp en invulling voor levensvragen.

Oef, ik heb dat dit je vraag beantwoord en dat ik het goed heb.

Nou, hoor hier nu graag ook meer over haha.

Greets, Robbert.
Fatna
Fatna feb 26 '10
oh ik antwoordde via pb omdat ik misschien de lezingen van andere lezers beinvloed door in dit topic al alle antwoorden te geven...

tja van mijn gids of een vorig leven weet ik eigenlijk niets HELAAS, ik ben eigenlijk op dit forum terecht gekomen doordat een medelid me wees op het onderwerp engelmensen en niet zozeer door een ingeving of zo van een gids?!?!?
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Fatna
oh ik antwoordde via pb omdat ik misschien de lezingen van andere lezers beinvloed door in dit topic al alle antwoorden te geven...

tja van mijn gids of een vorig leven weet ik eigenlijk niets HELAAS, ik ben eigenlijk op dit forum terecht gekomen doordat een medelid me wees op het onderwerp engelmensen en niet zozeer door een ingeving of zo van een gids?!?!?

Haha, en wie was de gene die dat deed en met welke redenen gebeurde dat dan? wink

Gidsen kunnen veel laten gebeuren zonder dat je er erg in hebt.
Fatna
Fatna feb 26 '10
nou ja dat gebeurde nav een fotolezing waarbij die persoon een bolletje meende te zien bij mijn hart, maar inderdaad misschien was de stap naar die desbeetreffende site wel een push van mijn onbekende gids..who knows

dank in ieder geval!
Lin
Lin feb 28 '10
Hoi Fatna,
je laat heel weinig vanjezelf los,
je zal je masker niet snel afnemen.
Anderzijds voel je heel kalm en bedachtzaam aan.
net of je je kans afwacht tot het moment voor jou goed genoeg is.
krijg ook het idee dat je energieen zelf waarneemt om je heen, als een windvlaag in huis. Vooral een aai over je rechterhand .
Er staat iemand heel dicht tegen je aan die aan GZ is.
(gene zijde)
Het is een man van een jaar of 30/35 met donker haar.
Beetje golvend en een snor. Ik weet niet of je die omschrijving ook herkent.

Voor zover

Liefs linda
Fatna
Fatna feb 28 '10
Hoi Lin,

nee die omschrijving zegt me niet zoveel 1,2,3 maar je bent niet de eerste die zegt dat er een oosters achtig type dicht bij mij is....ben benieuwd of hij mij gids is....

verder die energieen....hmm nee niet echt waarnemen wel soms een vaag vermoeden ..verder heb je het goed dat ik veelal een masker op heb en niet veel van mezelf bloot geef!

dank voor je lezing

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420