Loading...
nl

Mono, zou iemand mij willen lezen.

mono
mono feb 24 '10
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1608

hallo allemaal wie zou mijn foto willen lezen ben heeel benieuwd.
alvast bedankt
Delen:
3ssie
3ssie feb 25 '10
Hoi Mono,

Ondanks je serieuse blik op de foto voel ik toch vrolijkheid. Alsof je op het punt staat een giegel-aanval te krijgen. Wat ik verder voel is dat je op dit moment met je gewicht bezig bent. Volgens mij is dit nergens voor nodig. Je bent prima zoals je bent. Twijfelen over je lichaam is echt nergens voor nodig. Er zit een lichte verkoudheid aan te komen. Niets serieus, maar wel even vervelend (wellicht heb je deze al gehad, afhankelijk wanneer de foto gemaakt is)

Succes

Een liefdevolle groet.
3ssie
admin
admin feb 25 '10
Ok, Mono ik schrijf wat er in me opkomt.

- ik lijk te begrijpen waarom ik voel dat er een natuurwezen is in je keuken. Je straalt iets uit dat zegt "ik heb iets nodig van de natuur!"
Er is iets dat aangevuld mag worden bij je , lichamelijk.
Zo voelt het voor mij aan he. en nu kan ik beginnen gissen natuurlijk, maar misschien weet jij het zelf wel!
Iets met het bloed? te kort of te veel aan rode of witte bloedplaatjes? eliminatie van afvalstoffen die niet goed werkt?
- juiste ademhaling is heel belangrijk!
- Je bent een speelvogeltje soms, houdt van natuurlijke dingen van het leven. En je kunt ernstig zijn, en smakelijk lachen ook!
Je mag je meer aarden! ik voel je tussen de aarde en de hemel, zeg maar.. mooi plekje, doch de aarde heeft zijn krachtige licht-energie, waar jij zo perfect bij past! En daar mag je van genieten.
Want dat geeft je energie en een bewustzijn dat je één bent met de natuur, je bent er een deel van! en dat ga je dan nog meer ervaren.

veel liefs van me,
Bellefleur
mono
mono feb 25 '10
hoi hoi

haha ik ben inderdaad met mijn gewicht bezig,en die verkoudheid tja zit er nu al 3 weken mee dus hebt helemaal gelijk....wat leuk dat je dat kon zien
bedankt

bellefleur
met het bloed zou ik niet weten want ik ben niet bij de dokter geweest dat van die natuur heb je gelijk in ik word er steeds aan herrinerd in mijn gedachten maar op een of ander manier doe ik het niet,vind het niks aan om in het bos te lopen doelloos,terwijl mijn lichaam er om schreeuwd ik voel het.ik denk dat ik a.s. zondag dan toch maar eens samen met het gezin moet gaan wandelen.
bedankt
susie14
susie14 feb 25 '10
Poeh Mono...het is moeilijk voor mij om door jou heen te prikken.
ik kom er moeilijk bij. zo open als je karakter lijkt voor de mensen.....volgens mij ben je zo gesloten als een dichte pot.
Enerzijds een soort "brutale" vastberadenheid ( en dat bedoel ik niet negatief hoor ) anderzijds iemand die moeilijk z'n diepste gevoelens toont.
Onder dat schildje voel ik toch een verdriet een leegte en een soort eenzaamheid.
Alsof je moeite hebt om de draad weer op te pakken.

Verder ...is er iets met je buik? en dit bedoel ik m.b.t. een zwangerschap.
Voelt als een onvoldragen zwangerschap....
Misschien zit ik hier hartstikke fout in...maar dat is hoe het bij mij voelt.

groetjes sies
mono
mono feb 25 '10
hoi sies

vroeger was ik hel gesloten maar tegenwoordig ben en word ik steeds opener.de leegte en eenzaamheid dat klopt ook wel voel me de laatste 3 weken steeds leger worden en eenzamer,en met de buik kan ik niet plaatsen ik heb wel eens last van mijn buik dat klopt maar ik kan me niet iets bij een onvoldragen zwangerschap voorstellen in ieder geval niet dat ik weet.
groetjes monique
admin
admin feb 25 '10
Origineel bericht van: mono

op een of ander manier doe ik het niet,vind het niks aan om in het bos te lopen doelloos,terwijl mijn lichaam er om schreeuwd ik voel het.ik denk dat ik a.s. zondag dan toch maar eens samen met het gezin moet gaan wandelen.
bedankt

boeiend hoe je het schrijft, lieve Monique
het lichaam schreeuwt,
jij voelt het...
en het denken vind het doelloos.
Zie je? grappig he! grin
mono
mono feb 25 '10
ja je lichaam zegt het zelf en ik luister niet omdat ik wandelen niet leuk vind maar uiteindelijk wint de geest het,want het roept steeds harder
dankje wel lieve bellefleur
Lin
Lin feb 25 '10
Hoi Mono

Wat ik als eerste van je foto aflees is dat je als puber zijnde heel brutaal kon zijn, heel erg aan het testen waar anderen hun grezen lagen.Heb het vermoeden dat in het voortgezetonderwijs , een jaar of 16/17 voelt heel chaotisch aan. Net of je ineens begon te twijfelen aan je kunnen. Net of je in een dip raakte, waardoor wat anderen over je dachten ook heel belangerijk voor je werd.

Heb ook nu het gevoel dat je niet echt je plek kan vinden in wat je nu doet. Ik zou zeggen door risico's te nemen is de kans op groeien ook veel groter.

Wil het hier even bij laten

Ik hoop dat je er herkenning in ziet

Liefs Linda
mono
mono feb 26 '10
hoi lin
vroeger was ik inderdaad niet de makkelijkste en een echte rebel.
ik kan nu ook niet mijn plek vinden daar heb je ook gelijk in dan zeg je vervolgens risico''=s te nemen maar ik weet niet hoe er komt niks op mijn pad of ik wil het niet zien maar ik kom zo niet verder terwijl ik dat wel wil.
liefs monique
admin
admin feb 26 '10
Hoi Monique,

Mijn reading:

Je bent iemand met veel diepgang en een gevoelig iemand. Je kan uren iemand de oren van het lijf praten zonder dat je de ander de tijd geeft om te praten. Soms ben je dan ook amper in staat even te stappen om adem te halen.

Dieren zijn voor jouw het belangrijkste wat er is. Met mensen kan je het namelijk ook niet altijd even goed vinden. Je hebt in het leven dan ook al veel nare dingen mee gemaakt en hierdoor ben je ook niet altijd de liefste geweest.

Als ik je foto goed bekijk zie ik iemand waarbij tranen over de wangen lopen en diep in gedachten verzeilt is geraakt. Je zit geloof ik ergens mee en je kan het niet uiten. Tenminste is er niemand waarbij je je ei kwijt kan en dat frustreert je.
Ik vermoed dat je daarom ook veel met dieren omgaat, omdat je onbewust dieren nodig hebt voor de ontlading hiervan.

Lichamelijk voel ik kramp in alle kleine gewrichten in mijn lichaam, voor bij mijn vingers voel ik lichtelijk pijn. Heb je iets van een ziekte die dit veroorzaakt?
Lichamelijk heb je het altijd moeilijk gehad omdat je niet instaat bent je lichaam over zijn grenzen te laten gaan.

Bij jouw krijg ik de kleuren paars en geel door van je aura. Het geeft mij aan dat je een enthousiast iemand bent die van gezelligheid houdt, maar je hebt ook een beetje een kinderlijke persoonlijkheid. Volwassen mensen dingen mijd je liever.

Het liefst leid je een zorgeloos leven boven alles.
Dromerig, fantasierijk en een goed inbeeldings vermogen is de manier van jouw denken.

In het leven kan je totaal niet opschieten met mensen die rechtdoor zee zijn. Waarschijnlijk is dit een belangrijke les, want dit kom als een duidelijk iets naar voren.

Zo dat was de reading. Ik hoop dat je er wat aan hebt en graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
mono
mono feb 26 '10
hoi robert
sorry maar er klopt niets van.
ik heb 1 hond en verder heb ik niets met beesten.lichamelijk mankeer ik ook niets.en heb werk ook gewoon geen belemmeringen qua lichaamlijk.mensen die recht door zee zijn vind ik vaak kwetsend omdat ze het zo hard zeggen dat ze niet naar andere gevoelens kijken soms kan je dingen wat liever verpakken dan kom je er ook wel.mijden doe ik deze mensen absoluut niet.ik ben van sterrebeeld een leeuw dus ik ga niet gauw aan de kant voor mensen.ik zoek ze niet op maar mijd ze ook niet.
in iedergeval bedankt voor je reading
groetjes monique
Lin
Lin feb 28 '10
Origineel bericht van: mono
hoi lin
vroeger was ik inderdaad niet de makkelijkste en een echte rebel.
ik kan nu ook niet mijn plek vinden daar heb je ook gelijk in dan zeg je vervolgens risico''=s te nemen maar ik weet niet hoe er komt niks op mijn pad of ik wil het niet zien maar ik kom zo niet verder terwijl ik dat wel wil.
liefs monique

Hey Monique, ik heb meer het gevoel dat je jezelf vastzet,
net of je voor jezelf geen andere mogelijkheid ziet.
Mss heel raar van mij gezecht maar word het niet eens tijd om de koe bij de horens te vatten, wat ook het probleem moge zijn ?.
Is het een probleem waar jij zelf niks aan kan doen , loslaten die hap.
Is het wel een probleem waar je wat aan kan doen, schep dan voorjezelf duidelijkheid door na te gaan waar je doel ligt.
Heb ook sterk het vermoeden dat je jezelf iets kwalijk neemt,
dat je nu met de gevolgen zit n.a.v. de beslissingen die je eerder hebt gemaakt. Je kan het niet terug draaien, maar je kan wel vanuit het nu andere beslissingen maken die wel doordacht zijn.

mss een idee om op papier de dingen te zetten die je bezig houden en die je tegenhouden om verder te groeien als mens. Daarna het papier verbranden en het probleem loslaten. En zo ga je dan door...

Ik hoop dat je er wat aan hebt'

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske